quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:49 schreef JJH het volgende:
Ik krijg de SC OP niet voor elkaar, ik gebruik op het moment ff IE, maar de wiki laat die iedere keer vastlopen?
Pretty please?
Ik wilde net zeggen dat er een zeker iemand echt lastig doet daar ja!quote:Op maandag 22 maart 2010 16:47 schreef Burdie het volgende:
Er is een kleuter in de ballenbak, die graag wil worden opgehaald door zijn mama!
Ander huis voor mijn hondje zoeken?
Ik ga hem opruimenquote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonde van het topic... TS had er echt wat aan
Hij gaat ook wel weer open hoor, het was even een tijdelijk ademhaal- en opruimslotje!quote:Op maandag 22 maart 2010 17:41 schreef Guppyfriend het volgende:
Zonde van het topic... TS had er echt wat aan
wacht gewoon even, dan springt ie van zn balkonquote:Op maandag 22 maart 2010 18:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zal jou ff over de schutting gooien, Flurry!
Donequote:Op zaterdag 27 maart 2010 12:21 schreef tombolafan het volgende:
Een nieuw huis voor Draakje en Nelis
Mag deze tt gewijzigd?
Naar "Een nieuw huis voor Draakje en Nelis" oid?
Astuquote:Op zondag 28 maart 2010 00:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dilemma kanaries/parkietje
Dit topic van mij mag dicht. Kanaries verkocht, parkiet gekocht
Eensch.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
En dan iets wat ik zelf wil aankaarten.
Kan BloodhoundFromHell geen ban krijgen voor het F&F forum? Inmiddels is het echt overduidelijk dat hij alleen maar topics opent om mensen te provoceren en ondanks dat er in zijn topics goede adviezen worden gegeven door de users hier, strijkt hij ook veel mensen tegen de haren in, door net te doen alsof hij zijn huisdier(en) zorg onthoudt. Ik denk dat veel vaste users deze mening met mij delen.
Volgens mij zijn er geen bans voor alleen een bepaald subforum. En alhoewel ik het met je eens ben kan je er denk ik verder weinig mee aangezien hij gewoon heel subtiel zit te trollen en klieren. En je hem dus niet zomaar van het forum kan trappen omdat iedereen denkt cq weet dat het bullshit-topics zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
Kan BloodhoundFromHell geen ban krijgen voor het F&F forum? Inmiddels is het echt overduidelijk dat hij alleen maar topics opent om mensen te provoceren en ondanks dat er in zijn topics goede adviezen worden gegeven door de users hier, strijkt hij ook veel mensen tegen de haren in, door net te doen alsof hij zijn huisdier(en) zorg onthoudt. Ik denk dat veel vaste users deze mening met mij delen.
Gesloten en gemeld dat ze even moet mailen voor toestemming en wat extra uitleg.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:28 schreef Poeke het volgende:
Op zoek naar bijzondere dieren/baasjes
Klinkt leuk, maar niet volgens de policy denk ik zonder toestemming.
Op het moment dat de topics echt uit de hand lopen worden ze vanzelf gesloten.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:33 schreef Poeke het volgende:
Eensquote:Op maandag 5 april 2010 12:49 schreef Cat22 het volgende:
Pinda heeft inmiddels een nieuw huis!
Slotje?
Knijn heeft nieuw huis, TS heeft haar eigen visie op (voorkeuren voor) huisdieren maar met bashen kom je ook niet echt verder lijkt me.
quote:Op woensdag 7 april 2010 18:29 schreef ElisaB het volgende:
Zoals sommigen van jullie wellicht al weten, kamp ik met lichamelijk verval. Iets met 'de veertig voorbij en het begin van het eind, volgens mammaElisaB
Van alles en nog wat, maar voor hier van belang: vorig jaar zomer ontstond een tennisarm. Met een injectie (enkele weken later) was deze prettig snel verdwenen, maar ergens in november was ie weer terug. 'Doe het maar een beetje rustig aan en kijk het even aan' hielpen niet en de pijn werd steeds erger. Een week of wat geleden heb ik me op eigen initiatief aangemeld voor een behandeling. Dat heeft de boosdoener op zich veel goed gedaan, maar het probleem was ondertussen een stuk groter geworden dan alleen die ene pees. Door de maandenlange ontsteking en immobiliteit van het gewricht is de boel volledig vast gaan zitten (iets met verkalking en vervetting door ontstekingssmurrie... iemand nog een krentenbol??).
Om kort te gaan: de medicus die zich vanaf vandaag over dat probleem is gaan buigen heeft mij aangeraden voorlopig af te zien van 'zinloos klikken en pc-gebruik voor de lol'. Het zou vast wel weer eens goed komen, maar voorlopig even niet.
En omdat ik niet chronisch gehandicapt wil worden - althans zeker nu nog niet - ga ik écht downscalen. Mijn werkzaamheden op kantoor zijn aangepast en daarnaast moet ik een aantal taken neerleggen. En een daarvan is zeker FOK!
Geen idee wat jullie ervan vinden, maar ik vind het jammer. Helaas vind ik dat het zo is dat je niet 'een beetje' kunt FOK!ken, dus dan maar helemaal niet. Althans niet met een verplichting.
Ik was er al maanden amper tot niet, maar de milde druk ligt er wel. Daar wil ik vanaf, jullie moeten duidelijkheid krijgen. Om kort te gaan: ik stop ermee.
Nu wil ik best nog van alles zeggen, maar vanuit de keuken wordt geroepen dat het eten klaar is...
quote:
Nee, daar heb ik een EHBO tent opgezet en doe ik vunzige dingen met Elies.quote:Op woensdag 7 april 2010 19:11 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Beetje achter de schermen over ons roddelen he
quote:Op woensdag 7 april 2010 19:12 schreef Greys het volgende:
Nee, daar heb ik een EHBO tent opgezet en doe ik vunzige dingen met Elies.
En da's for our eyes only
Auwquote:Op woensdag 7 april 2010 19:14 schreef ElisaB het volgende:
Ow trouwens, dan moest ik vanmiddag ook al. Die medicus trok ineens het gewricht door de vastzitting heen. Ik glee zo van het krukje
quote:
Dat is maar goed ook want anders moeten we serieus gaan stalken en zoquote:Op woensdag 7 april 2010 19:29 schreef ElisaB het volgende:
Thnx lievjens
Ik kom wel af en toe buurten en zo hoor
Sta je er nu alleen voor dan Senes?quote:Op woensdag 7 april 2010 19:34 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook want anders moeten we serieus gaan stalken en zo
Daar ga ik niet alleen over, dat moeten we even bekijken in overleg met de FA's en met Greys zelfquote:Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sta je er nu alleen voor dan Senes?
Of gaan jullie Greys ridderen tot officiele F&F mod?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |