De URL bevat een video-id met een onjuiste notatie.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:42 schreef Adelante het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=KMxJ_7-J5Y
Bouw er zelf een!
Potje verf halen bij de Gamma.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:49 schreef HostiMeister het volgende:
Vreemde reacties hier zeg.
Ik las mijn post trouwens hardop voor en hij vond het belangrijk dat ik ook vermelde dat hij het liefst een zwart-witte had.
of koop een zebraquote:Op donderdag 1 april 2010 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Potje verf halen bij de Gamma.
Gewoon kopenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:03 schreef rolfrolf het volgende:
Sorry hoor maar waar moet ik nu heen voor een normaal antwoord. Ik wil dat niet hebben joh. Ik moet een tijger, klein, zwart-wit, goedkoop en in de buurt af te halen. Gullul over zebra's en gamma's heb ik niks aan joh. Als je een zebra te koop hebt moet je er ergens anders mee gaan leuren.(misschien voor 2 tientjes dit ter zijde)
graag sugesties
Ja, en op de Veluwe is heul geen optie, dalijk krijgt ie ruzie met die poemaquote:Op donderdag 1 april 2010 13:09 schreef rolfrolf het volgende:
Opzich goed idee!! toch niet joh. jij koopt toch ook geen auto om em vervolgens van de brug af te rijden. ik moet die tijger thuis en als ik net 3 rooie heb uitgegeven dan ga ik dat beest niet in een tuin van 20 hectare loslaten. sorry hoor, goede ideeen aub
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:09 schreef rolfrolf het volgende:
Opzich goed idee!! toch niet joh. jij koopt toch ook geen auto om em vervolgens van de brug af te rijden. ik moet die tijger thuis en als ik net 3 rooie heb uitgegeven dan ga ik dat beest niet in een tuin van 20 hectare loslaten. sorry hoor, goede ideeen aub
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 13:12 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Ja, en op de Veluwe is heul geen optie, dalijk krijgt ie ruzie met die poema
Wanna betquote:Op donderdag 1 april 2010 13:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Die tijger gebruikt die poema als licht ontbijtje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |