abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79510795
De eigenaar van deze twee katten is een paar weken terug overleden en had geen enkel contact met familie, de moeder van een collega bezocht deze man vaak en probeert nu een nieuw tehuis voor de katten te vinden. Het asiel ter plekke is weinig hoopvol ze op hun leeftijd nog geplaatst te krijgen, vandaar dat ik heb aangeboden ze op een aantal plaatsen op het net te zetten. De katten zitten in Leiden.

Het gaat om Draakje, Europese korthaar, rood/wit, ze is geholpen heeft alle inentingen t.m. 2004 gehad, maar het vaccinatieboekje is zoek. Draakje is van 1996 oogt nog jong en is ook snel. Deze poes is schuw en snel bang. Ze is eenkennig, als iemand de moeite neemt met deze poes vertrouwd te raken, dan hecht de poes zich wel en laat zich dan aanhalen. Ze is ook een leuke en lieve kat. Deze poes slaapt veel en ligt ook graag bij mensen in de buurt, ze is geen schootkat maar is wel nieuwsgierig. Heeft geen kwalen of klachten.

En Nelis, van juni 1995, is gecastreerd en heeft een een vaccinatieboekje waarin alle inentingen t/m 2004 staan genoteerd. Hij is cypers met een klein beetje wit. Zijn rechterachterpoot staat iets scheef door oude fractuur.Hier heeft hij geen last van. Nelis is een erg aanhankelijke kroelerige kater die met je praat( terugmauwt als je iets zegt) en steeds bij je in de buurt blijft. Hij gaat af en toe even naar buiten bij mooi weer, maar gaat nooit ver weg en is snel weer terug. Hij is erg lief en zelfs nog wel speels.

Ze moeten Donderdag al weg van de plek waar ze nu zitten
Foto's staan op http://www.xs4all.nl/~myranya/katten.html -meer info heb ik zelf ook niet.
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:19:34 #2
10275 DaBuzzzzz
Mooie woonspulletjes
pi_79511269
arme poezels, succes met de zoektocht!
ww.ghalia.nl De mooiste Oosterse lampen
  dinsdag 23 maart 2010 @ 22:43:51 #3
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_79512594
Wat een dropjes! Het is dat ik het financieel niet zou kunnen rondbreien, 3 poezen in huis is net iets te veel...
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_79513530

Foto's ook maar even hier. Ik vind het schatjes!
*Kleine muisjes hebben kleine wensjes; beschuitjes met gestampte mensjes*
  dinsdag 23 maart 2010 @ 23:54:38 #5
202014 JJH
Knetter. O+
pi_79515588
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
pi_79515692
Nelis, wat een prachtbeest.
pi_79515943
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
pi_79519323
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_79519864
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.

Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_79519921
Voor zover ik weet kunnen ze het best met elkaar vinden maar zijn ze niet onafscheidelijk zoals broer en zus soms kunnen zijn. Vooral Nelis is volgens de berichten wel duidelijk eenzaam zonder mensen om 'm lekker te kroelen!
pi_79519938
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
pi_79520082
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:

[..]

misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mij Maar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
pi_79520122
awh!!!!

als het had gekund had ik ze zo meegenomen, wat een mooie beestjes

ik hoop dat je een leuk thuis voor ze vindt!!
Ja doei.
pi_79520127
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Nee dat snap ik, dat het idealer is als ze meteen bij iemand voor altijd terecht kunnen
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 woensdag 24 maart 2010 @ 09:23:44 #15
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_79520147
Heel veel suc6 TS.
Het is dat m'n vrouwtje allergisch is....
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
pi_79520605
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:

[..]

Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
pi_79520686
Wat een schatjes. Ik baal toch elke keer weer als zo'n topic langskomt dat ik ze niet op kan vangen, maar ik heb al een asielpoes en een straatpoes in mijn kleine appartementje..
pi_79520716
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:39 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten. Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
Nou ja, helemaal als het katten uit een groep zijn lijkt het me fijner als ze samen geplaatst worden
Maar ik snap dat je ze ook apart plaatst als dat wel kan
  woensdag 24 maart 2010 @ 10:36:26 #19
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_79522603
hoe oud zijn ze precies?
in de haak.
pi_79522656
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 10:36 schreef trui het volgende:
hoe oud zijn ze precies?
Dit jaar worden ze 14 en 15
pi_79522790
= reactie verwijderd. Antwoord was al gegeven op de vraag =
"Bazinga! Once again you have fallen for one of my classic pranks"
  woensdag 24 maart 2010 @ 11:53:28 #22
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_79525701
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:

[..]

Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Vrijdag.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Moderator woensdag 24 maart 2010 @ 12:24:23 #23
155227 crew  Guppy
dus
pi_79526828
Wat een schatten. Helaas kan ik ze geen thuis bieden...
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_79528403
Oh die rode! Ben gek op rode poezen.
Maar helaas...2 is meer dan genoeg.
  woensdag 24 maart 2010 @ 15:05:40 #25
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_79532379
Ze moeten dus vandaag of morgen weg?
Is Stichting Dierenthuis mss een optie anders???
Een asiel lijkt me echt niks voor zulke oudjes waarvan 1 zo angstig
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')