Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 23:54 schreef JJH het volgende:
Moeten ze samen geplaatst worden en kunnen ze met andere katten?
misschien welquote:Op woensdag 24 maart 2010 08:49 schreef nokwanda het volgende:
Ze hebben hun hele leven samen doorgebracht? Zijn ze dol op elkaar?
Ik kan het helaas echt niet doen. We hebben er al 8 en de ruimte is nu echt vol.
Maar ik hoop zoooooo dat iemand die kleintjes samen kan nemen.
Heuy!!! Miss Bliss en Re zijn nu een paar dagen weg, maar zouden deze twee niets voor hen zijn?
Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?quote:Op woensdag 24 maart 2010 00:06 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Samen hoeft niet. Met andere katten kan waarschijnlijk wel; er was nog een derde die al geplaatst is & ik begrijp dat deze man nog andere katten gehad heeft over de laatste jaren van zijn leven dus ze zijn wel gezelschap van andere katten gewend.
Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:12 schreef tombolafan het volgende:
[..]
misschien wel
En anders... anders kunnen ze misschien wel bij mijMaar nu nog niet, pas eind april ben ik "vrij" (heb nu 2 logeerkatten)
Ze zien er wel onwijs lief uit namelijk
Nee dat snap ik, dat het idealer is als ze meteen bij iemand voor altijd terecht kunnenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Als we daar echt op kunnen rekenen is er misschien wel een logeeradres te regelen, maar dan moeten ze wel 2x verhuizen, 2x wennen. Zou liever hebben dat ze in 1x ergens terecht kunnen, vooral voor Draakje zou 't nogal stressen zijn denk ik. Nelis zou 't waarschijnlijk heel best vinden, zolang 'ie op het logeeradres tot eind April ook maar iemand heeft die z'n buik kroelt :-) Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar als ze samen gewend zijn is dat wel fijner voor ze lijkt mij? Helemaal omdat die ene zo schuw is?
Nou ja, helemaal als het katten uit een groep zijn lijkt het me fijner als ze samen geplaatst wordenquote:Op woensdag 24 maart 2010 09:39 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Tsja, dat zou wel fijn zijn, heeft Draakje nog 1 vertrouwd maatje en natuurlijk is 't ook prettig omdat ze dan allebei onder dak zijn! Maar het is Woensdag, ze moeten MORGEN uit het huis waar ze nu zitten.Een goed, veilig onderdak is het belangrijkste, met wat geduld zal ook Draakje in haar eentje vast kunnen wennen aan een nieuw baasje. In mijn ervaring zijn katten tenslotte individualisten, tenzij ze inderdaad echt uit 't zelfde nest komen of moeder en dochter zijn ofzo... en ze maakten dus deel uit van een klein groepje katten wat over de jaren heen langzaam van samenstelling wisselde. Voor zover ik begreep heeft meneer over de jaren heen altijd meerdere katten gehad, ging er wel eens eentje dood, kwam er weer eentje bij....
Dit jaar worden ze 14 en 15quote:
Vrijdag.quote:Op woensdag 24 maart 2010 09:21 schreef Sheriam het volgende:
[..]
Wie zijn Bliss & Re en wanneer komen zij terug?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |