Dit vind ik nogal ver gaan. Zou je deze zinsnede kunnen verwijderen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef chocoladedrop het volgende:
Ze wordt niet boos en je kan alles met haar doen, ze heeft nog nooit gebeten.
Nope, vind het ook wel zielig maar bij mij krijgt ze gewoon veel te weinig aandacht dus zoek ik liever een ander baasje voor haar. Is voor mij fijner maar ook voor haar.quote:
+1quote:
Misschien moet je eerst even in mn postgeschiedenis gaan lezen voor je reageert. Daar zie je dat ik heel zuing ben op mijn kittens en dat ik er ondanks dat 2 ben verloren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:01 schreef Poeke het volgende:
Ik hoop dat je wat zuiniger bent op je kitten TS, niet dat je daarvoor hier op FOK! over een paar maanden ook weer een topic moet openen.
Dat vind ik vervelend voor je. Het viel me op dat je nieuwe dieren nam en nu geen tijd meer hebt voor je konijntjes, vandaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even in mn postgeschiedenis gaan lezen voor je reageert. Daar zie je dat ik heel zuing ben op mijn kittens en dat ik er ondanks dat 2 ben verloren.
Naja het gaat niet echt om tijd op zich, meer om zin en ik vind het ook echt stom van mezelf dat ik niet zo'n zin meer heb om haar te verzorgen maar daarom kan ik beter een goed ander huisje voor haar zoeken dan dat ze weinig aandacht krijgt. Ze gaat alleen weg als ik zeker weet dat ze goed terecht komt en misschien valt de verzorging ook wel mee, tis maar 1 konijntje. Ik ga iig mn best doen om haar toch nog te houden en het leuker voor haar te maken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend voor je. Het viel me op dat je nieuwe dieren nam en nu geen tijd meer hebt voor je konijntjes, vandaar.
Pinda heeft momenteel een baantje bij uitzendburoquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef Lord Katundro het volgende:
Hoi Chocoladedrop![]()
Mag ik vragen hoe het met Pinda is afgelopen? Heb je haar nog of is ze inmiddels bij je weg?
Als je irl niet tegen me praat hoef je dat ook niet op het forum te doen wat mij betreft maar goed. Pinda heeft al een paar weken een ander baasje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef Lord Katundro het volgende:
Hoi Chocoladedrop![]()
Mag ik vragen hoe het met Pinda is afgelopen? Heb je haar nog of is ze inmiddels bij je weg?
Je vergist je niet, btw ben jij degene die voor mij wegloopt. Maar goed misschien moeten we deze discussie niet hier voeren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Lord Katundro het volgende:
Irl? Ik heb het idee dat je dat juist niet wilt? Als ik me vergis moet je dat maar zeggen![]()
Ik was wat oude topics van me aan het doorlezen en ik vroeg me af hoe het met Pinda is afgelopen.Dat is de reden dat ik het hier vraag
![]()
No offence...
Nou, ik wil het gewoon graag weten omdat ik toen dat hele topic gevolgd (en meegeleefd) heb en baasje van Pinda zo stellig was; de andere konijnen mochten weg maar Pinda absoluut niet. Als dit deze Pinda is, hou ik idd m'n hart vast voor die kittens waarvan ik nu lees dat die er zijn; katten leven nog langer dan konijnen....Een dier (of pardon, niet een dier, maar meerdere dieren, waarvan 1 extra zorg nodig heeft) wegdoen wegens desinteresse moet toch een "baasje" weleens tot zelfreflectie aanzetten. Een dier is geen 2 hands stoel die je op MP zet omdat je erop uit gekeken bent en iets nieuws wilt.quote:Op zondag 4 april 2010 00:09 schreef Poepoog het volgende:
Afwachtende op de moraalridders,
verblijf ik.
Ja, dat kan.....quote:Op zondag 4 april 2010 00:41 schreef Lord Katundro het volgende:
Ik weet zeker dat ts weet waar ze mee bezig is. Katten/kittens zijn nou eenmaal anders dan konijntjes.Het kan toch dat je eerst konijntjes hebt maar dat je erachterkomt dat je katten eigenijk toch leuker vindt?
Schijnheilige trut... jij krijgt geen sympathie meer van mij.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Als je irl niet tegen me praat hoef je dat ook niet op het forum te doen wat mij betreft maar goed. Pinda heeft al een paar weken een ander baasje.
En waarom ben ik schijnheilig?quote:Op zondag 4 april 2010 01:28 schreef Poeke het volgende:
[..]
Schijnheilige trut... jij krijgt geen sympathie meer van mij.
Pinda heeft dus niet veel zorg nodig, ze heeft 1 maand lang zorg nodig gehad en daarna was ze weer de oude en had ze niks van speciale zorg meer nodig.quote:Op zondag 4 april 2010 00:08 schreef childintime het volgende:
Vergis ik me nou of nietWas Pinda niet dat konijn wat zo ziek was en waarvan je overtuigd was dat ze nooit weg zou gaan omdat ze veel zorg nodig had?
Zullen we er geen privé zaken bij gaan betrekken?quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:34 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Als je irl niet tegen me praat hoef je dat ook niet op het forum te doen wat mij betreft maar goed. Pinda heeft al een paar weken een ander baasje.
Prima.quote:Op zondag 4 april 2010 10:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we er geen privé zaken bij gaan betrekken?
En Pinda heeft dus een nieuw baasje? TT maar aanpassen dan?
Ja is een prima ttquote:Op zondag 4 april 2010 11:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Wat wil je als TT?
Pinda heeft een nieuw huis?
Soms denken mensen gewoon anders dan jij/wij zouden doen.quote:Op zondag 4 april 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus de katten zijn heilig maar 't konijn heb je gewoon zomaar geen zin meer in.
Prima als jij het zo wil verwoorden, ik weet gelukkig beter hoe het zit.quote:Op zondag 4 april 2010 11:43 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus de katten zijn heilig maar 't konijn heb je gewoon zomaar geen zin meer in.
Nou, gelukkig ( of niet) dan maar voor die katten........quote:Op zondag 4 april 2010 09:59 schreef chocoladedrop het volgende:
Wtf... Ik weet echt wel waar ik mee bezig ben hoor. Pinda heeft geen bekende gezondheidsproblemen, ze had een darmbacterie wat ik ook in de OP neer had gezet en meer niet. Ze heeft geen tand/kiesproblemen daar had de dierenarts zich in vergist. Ze had wel hele kleine haakjes maar deze zorgden niet voor de niet-etenproblemen. Overigens heb ik de nieuwe baasjes heel duidelijk verteld dat ze deze darmbacterie heeft gehad zodat als ze er ooit weer last van mocht krijgen, ze meteen weten wat ze moeten doen en het niet weer een ellenlange zoektocht gaat worden.
Pinda had een darmbacterie en zodra we daar achter kwamen en haar het eerste spuitje daartegen gaven, ging het weer heel goed. Daarom mocht ze toen ook meteen weer mee naar huis. We moesten haar toen nog een maand 2x per dag dat spuitje geven voor de zekerheid en dat hebben we braaf gedaan. Toen ze daar een paar weken mee klaar was en het ging nog altijd super met haar heb ik besloten om toch een nieuw huisje voor haar te zoeken. Ik weet dat ik gezegd heb dat ik dat nooit zou doen maar ik heb me bedacht. Ik zag er elke keer tegenop om haar hok te verschonen en haar buiten het hok te laten lopen omdat ze mn hele huis onder plast en poept. Bovendien heb ik katten die niet samen met haar kunnen dus moet ik daar goed opletten. Dat ik geen zin meer had om dit voor haar te doen heeft me doen besluiten om een ander huis te zoeken waar ze wel rond kan lopen zonder problemen en waar ze veel aandacht krijgt. Ik heb een heel goed huis voor haar gevonden, dat is een feit.
Die opmerkingen over dat jullie bang zijn dat ik mn katten ook nog eens weg zou doen vind ik niet fijn. Ik heb 2 kittens verloren en daardoor ben ik gaan beseffen dat het leven heel kort kan zijn en ben ik me heel erg gaan hechten aan mn katten en wil ik ze ook alles kunnen geven wat ze nodig hebben. Mijn katten zijn mijn alles en er is niks waar ik gekker op ben dan mijn drie katten. Zij zijn mijn alles en ik zou ze nooit vrijwillig weg doen maar dan ook echt nooit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |