Dit vind ik nogal ver gaan. Zou je deze zinsnede kunnen verwijderen?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:00 schreef chocoladedrop het volgende:
Ze wordt niet boos en je kan alles met haar doen, ze heeft nog nooit gebeten.
Nope, vind het ook wel zielig maar bij mij krijgt ze gewoon veel te weinig aandacht dus zoek ik liever een ander baasje voor haar. Is voor mij fijner maar ook voor haar.quote:
+1quote:
Misschien moet je eerst even in mn postgeschiedenis gaan lezen voor je reageert. Daar zie je dat ik heel zuing ben op mijn kittens en dat ik er ondanks dat 2 ben verloren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 18:01 schreef Poeke het volgende:
Ik hoop dat je wat zuiniger bent op je kitten TS, niet dat je daarvoor hier op FOK! over een paar maanden ook weer een topic moet openen.
Dat vind ik vervelend voor je. Het viel me op dat je nieuwe dieren nam en nu geen tijd meer hebt voor je konijntjes, vandaar.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:55 schreef chocoladedrop het volgende:
[..]
Misschien moet je eerst even in mn postgeschiedenis gaan lezen voor je reageert. Daar zie je dat ik heel zuing ben op mijn kittens en dat ik er ondanks dat 2 ben verloren.
Naja het gaat niet echt om tijd op zich, meer om zin en ik vind het ook echt stom van mezelf dat ik niet zo'n zin meer heb om haar te verzorgen maar daarom kan ik beter een goed ander huisje voor haar zoeken dan dat ze weinig aandacht krijgt. Ze gaat alleen weg als ik zeker weet dat ze goed terecht komt en misschien valt de verzorging ook wel mee, tis maar 1 konijntje. Ik ga iig mn best doen om haar toch nog te houden en het leuker voor haar te maken...quote:Op donderdag 4 maart 2010 22:27 schreef Poeke het volgende:
[..]
Dat vind ik vervelend voor je. Het viel me op dat je nieuwe dieren nam en nu geen tijd meer hebt voor je konijntjes, vandaar.
Pinda heeft momenteel een baantje bij uitzendburoquote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef Lord Katundro het volgende:
Hoi Chocoladedrop![]()
Mag ik vragen hoe het met Pinda is afgelopen? Heb je haar nog of is ze inmiddels bij je weg?
Als je irl niet tegen me praat hoef je dat ook niet op het forum te doen wat mij betreft maar goed. Pinda heeft al een paar weken een ander baasje.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:50 schreef Lord Katundro het volgende:
Hoi Chocoladedrop![]()
Mag ik vragen hoe het met Pinda is afgelopen? Heb je haar nog of is ze inmiddels bij je weg?
Je vergist je niet, btw ben jij degene die voor mij wegloopt. Maar goed misschien moeten we deze discussie niet hier voeren.quote:Op zaterdag 3 april 2010 22:46 schreef Lord Katundro het volgende:
Irl? Ik heb het idee dat je dat juist niet wilt? Als ik me vergis moet je dat maar zeggen![]()
Ik was wat oude topics van me aan het doorlezen en ik vroeg me af hoe het met Pinda is afgelopen.Dat is de reden dat ik het hier vraag
![]()
No offence...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |