abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 16 april 2010 @ 10:46:55 #1
299783 dierenpootjes
wat is een leven zonder dieren
pi_80375865
Goedemorgen,
Mijn naam is Nel van Wijngaarden, dierentekenaar en dierenfotograaf.
Tevens vrijwilliger bij Stichting Dierenthuis (bij velen van dit forum bekend). Jullie hebben nog niet zo lang geleden voor Dierenthuis een mooie actie gehouden!

Zoals bekend gaat/moet Dierenthuis verhuizen naar Almere. De ins en outs hierover staan op de website
www.dierenthuis-naar-almere.nl

Al vele vele jaren steun ik Dierenthuis met mijn kunst en fotografie. In de loop van dit jaar ga ik bijv. 2 schilderijen maken van de honden en kattenbewoners van Dierenthuis.
Die schilderijen zullen geveild worden. Verder in het jaar meer daarover .

Als ik bij Dierenthuis ben maak ik altijd foto's van de bewoners. Deze foto's zijn omgezet in prachtige fotokaarten. Deze fotokaarten zijn te koop. En de hele opbrengst gaat naar Dierenthuis.
Alice van Duijn van Dierenthuis attendeerde mij om dit grandioze forum en daarom heb ik me aangemeld om jullie te attenderen om via de fotokaarten een klein steentje bij te dragen om dat grote bedrag voor de verhuizing bij elkaar te krijgen. Alle beetjes helpen, toch?

Onder de link
http://www.dierenpootjes.nl/te_koop/
kunt u de kaarten bekijken en bestellen!

Ik hoop natuurlijk op vele reacties. En...... geef de link door als u wilt. Alles komt ten goede aan de dieren van Stichting Dierenthuis.

Bedankt, Nel van Wijngaarden
Nel van Wijngaarden, dierentekenaar en dierenfotograaf
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:34:16 #2
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_80382103
Toestemming gevraagd?
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  Moderator vrijdag 16 april 2010 @ 13:39:13 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_80382322
Hoewel ik het een heel mooi initiatief vind is dit toch niet helemaal de bedoeling
Ik doe een slotje op het topic en neem later vandaag even contact op
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')