zoals ik al zei, ik vind katten prima maar niet hun uitwerpselen en die neem ik niet want ik heb geen kat dus al helemaal niet op de koop toequote:Op zondag 11 april 2010 19:29 schreef zomaareennaam het volgende:
en daarbij komt: als je van de natuur houdt houdt je ook van katten en moet je die ongemakken op de koop toe nemen.
Onze kat doet het gewoon tussen de planten in de tuin, dus plantenaarde zou dan ook niet echt top zijn.quote:Op zondag 11 april 2010 19:36 schreef sneez het volgende:
google'd:
* Voorkom los zand in je tuin. Hoewel het natuurlijk niet zo netjes is om andermans tuin uit te kiezen voor de behoefte, zijn katten in principe nette dieren. Katten willen hun uitwerpselen altijd begraven en zoeken dus een plek met los zand waar ze een kuiltje kunnen graven voor hun behoefte. Als deze plekken er niet zijn zullen ze hun heil verder zoeken;
....
Neen dank u.. ik bezit al hamsters en voor katten ben ik vreselijk allergisch.quote:Op maandag 12 april 2010 02:49 schreef felixvulgaris het volgende:
Neem zelf een kat. Liefst een stoere grote kater die de buurtkatten uit je tuin kan jagen. Je kinderen zul je er in ieder geval een groot plezier mee doen en het is ook nog eens goed voor de opvoeding en gezondheid. Wel kans dat je eigen kat in de tuin z'n behoefte gaat doen, maar van je eigen kat kan je meer hebben dan van andere katten. Een beetje mest in de tuin kan geen kwaad toch?
Katten hebben trouwens ook een ontstressende werking op mensen, zodat je je minder druk gaat maken om futiliteiten![]()
quote:Op maandag 12 april 2010 02:49 schreef felixvulgaris het volgende:
Neem zelf een kat. Liefst een stoere grote kater die de buurtkatten uit je tuin kan jagen. Je kinderen zul je er in ieder geval een groot plezier mee doen en het is ook nog eens goed voor de opvoeding en gezondheid. Wel kans dat je eigen kat in de tuin z'n behoefte gaat doen, maar van je eigen kat kan je meer hebben dan van andere katten. Een beetje mest in de tuin kan geen kwaad toch?
Katten hebben trouwens ook een ontstressende werking op mensen, zodat je je minder druk gaat maken om futiliteiten![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |