Nou...
Gisteravond deed Frits heel raar hij lag maar te liggen en hij reageerde echt nergens op!..
Vandaag ging het beter, Hij reageerde weer, En kwispelde af en toe...
maargoed:
Ik ga vanmiddag met de laptop in de tuin zitten, Ik loop naar binnen, doe het dekentje over Frits heen en geef hem een stukje brood..
Ik ga 10 minuten later weer naar binnen ligt Frits op het kussen, levenloos
Ik even gevoeld, En op dat moment liet hij het leven, zijn hard tikte nog 2 x en toen was het over..
Ik meteen whoopy er bj gehaald en gejankt! zeker 5 minuten lang!!!..
Toen hij was overleden heb ik hem 1 laatste keer in mijn armen gepakt en hem flink geaaid en geknuffelt en heb alleen maar gehuild zeker 5 minuten en telkens als ik hem zag liggen moest ik gewoon janken en pakte ik whoopy en bleef huilen!
Het gekke was ook dat het leek alsof ik het aanvoelde komen, Elke keer als ik langs hem liep vandaag toen hij nog leefde moest ik janken, heel vreemd...
Ik heb een paar foto`s gemaakt van de laatste week van zijn mooie leven.
hij kon sinds zaterdag niet meer lopen en kreeg ook vochtophoping bij zijn benen!..
En toen is het achteruit gegaan, en gisteravond dachten we dat hij morgen avond niet meer zou redden, vanochtend dat ik, dat hij woensdag nog naar de dierenarts kon(want hij leek weer wat alert) en hij overlijd nog dezelfde middag!.
RIP FRITS 15-05-96/12-04-2010
Laatste keer onder het kleed:
![]()
Wat lag dat kussen toch lekker:
![]()
Frits tijdens zijn allerlaatste verplaatsing:
![]()
Zelfs whoopy kijkt bezorgd:
![]()
En nog zo gelukkig samen tot het laatst:
![]()
Zo schattig:
![]()
Prachtige foto!:
![]()
Steeds als ik een foto van hem bekijk moet ik gewoon janken!
De laatste week was zwaar voor Frits, Maar het is een hele goede week geweest..
Mijn ma stopte eergister met de plas en hartmedicatie voor Frits omdat het niet meer hielp!
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2010 23:12:24 ]