Dus, zodoende.
Bijna een jaar geleden, min of meer naar aanleiding van de asielactie is er in huize JJH een kat gekomen. Een europese korthaar lapjeskat met de naam Geer (Kort voor Geraldine, zoals ze ook volgens haar paspoort heet) Geer is vooral een heel lieve poes, niet zo groot maar wel verzot op aandacht. Mevrouw houd van bietsen, aandacht krijgen en kopjes geven aan alles wat los en vast zit. You're typical housecat dus. Ow en ze heeft sinds dat hier de ramen open staat een nieuwe hobby, vliegbeestjes vangen, maar erg goed is ze er nog niet in.

Al een poosje zat ik met het idee in mijn hoofd om een er een vriendinnetje erbij te zoeken voor mevrouw. Ik werk 'maar' 32 uur maar ben wel best veel en op gekke tijden van huis. Geer is toendertijd uit het asiel gehaald en mij leek het wel leuk om te kijken naar een kitten. Na eerst evene voorzichtig geneusd te hebben in Cat22's redcat nest toch maar besloten om dat niet te doen. De kosten wilde ik best opbrengen, maar de afstand was toch te veel van het goede. Plus het feit dat ik nog een keer extra heen en weer moest naar dezelfde dierenarts voor een sterilisatie/castratie, of dat bij mijn eigen dierenarts te doen, maar dat vond ik zonde.
Dus, verder zoeken en eigenlijk bied Fok! altijd wel een oplossing. odebeijer had ook sinds kort 5 kleine opdondertjes door het huis heen lopen. En toen ging het allemaal best snel. Voor de vakantie wezen kijken, besloten om het te doen en na de vakantie ophalen. Alleen wilde een van de dames uiteindelijk toch met een zusje mee naar het nieuwe huis, en dus bleef het ene katertje uit het nest dus over.

Aanstaande zondag ga ik de kleine heer op halen, ik heb alleen nog geen idee hoe ik hem kan noemen. Ik kom zelf niet verder dan de weinig inspirerende namen Jack of Rambo.
Voor nu even een paar foto's van Geer.
![]()
![]()
![]()
Evil cat is watching you.
Foto's van het hummeltje staan
in het topic van odebeijer.