quote:
Inderdaad gek dat hij er nog niet was. Misschien wel omdat er zoveel 'losse' topics zijn over specifieke kwalen waar oudere dieren last van hebben. En dat is prima. Maar hier komt alles mooi samen en hebben ook de oudjes zonder specifieke klachten een plekje.quote:Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden
Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
Ik ga even voor je kijken, momentquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:24 schreef pasopikbijt het volgende:
Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.quote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over zeMaar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld.
bedankt voor het zoeken btw
bedankt voor de tip, dat zal ik sowieso ook nog even doenquote:Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutjequote:Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?
[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
Sjowhanquote:Op zondag 3 oktober 2010 11:35 schreef senesta het volgende:
[..]
Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje
Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:01 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
Het moet niet.quote:Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
inderdaad, dat werkt. tnx voor de tipquote:Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch?
Kortom, we willen juist van het 'wijzende vingertjes' gebeuren af waarin een TS meteen in de eerste paar posts in zijn/haar nekvel gegrepen wordt. Daar zijn we erg ons best voor aan het doen. Maar dat betekent niet dat kritiek in welke vorm dan ook niet meer mag, want we willen ook niet dat F&F een te hoog kusjesnugglegehalte heeft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Juist door die vorige discussie zijn Senesta en ik er al maanden heel goed op aan het letten of een TS niet te fel wordt 'aangevallen' en of er niet teveel met vingertjes wordt gewezen. Als het goed is heb je gemerkt dat dit het afgelopen driekwart jaar dan ook een stuk minder (zo goed als helemaal niet) is voorgekomen.
Als we er niet bovenop zitten, kan je een topicreport plaatsen en komen we meteen kijken
Daarom is het zo jammer dat als er iemand wel een keertje kritisch (of iets té kritisch is in andermans ogen) dat er dan meteen weer teruggegrepen wordt naar 'zie je, F&F'. We zijn er juist zo goed mee bezig om daar zoveel mogelijk vanaf te komen.
In elk topic hou je kritiek, we willen ook absoluut niet dat F&F een kusjekroelgebeuren wordt. In dit topic was de kritiek die er was voornamelijk gericht op de eigenaars van de hond en niet op TS zelf. Dus als Cat dan zegt 'ik zou hier niets meer durven vragen' vind ik dat weer lichtelijk overdreven, juist omdat we er - al zeg ik het zelf - ontzettend goed op letten de laatste maanden dat de felle toon en de wijzende vingers niet de overhand krijgen.
Kortom, help ons door niet steeds terug te pakken naar 'F&F weer' maar als er ergens iemand té kritisch of te fel is, gewoon ons een PM te sturen of een TR te plaatsen, ipv die discussie in de topics aan te gaan. Dat zouden we heel erg op prijs stellen
Als jullie hier nog verder over willen praten, dan graag in FB![]()
Een beetje nuancering graag. Ik zei dus in dat topic:quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven.
Opgelost!
Voor mij persoon zou de drempelvrees wel meevallen, men kent mij hier wel in F&F. Maar als ik als bezorgde oppas met een vraag kwam zou ik me echt in een hoekje gedrukt voelen door de mensen die gaan roepen dat TS het fout doet, of dat TS ter verantwoording wordt geroepen door users over baasjes die niet eens op Fok komen. Want dat gebeurde wel, net als de aanval op TS in deze post.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Nu zijn katten anders dan honden maar als ik een vraag had erover zou ik haast gaan aarzelen om hier een topic te openen, bang dat ik als slechte baas te boek gesteld word.
Inderdaad, dat is zeker zo! Hulde aan Greys en Senesta! Mijn kritische noot was ook zeker geen aanval op jullie.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef Cat22 het volgende:
Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |