abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 21 september 2010 @ 23:01:28 #226
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_86694361
^O^ :*
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  woensdag 22 september 2010 @ 09:03:08 #227
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_86701016
In Memoriam #2

Kan de discussie daar worden verwijderd? :)
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 10:07:37 #228
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86702499
Ben bezig!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_86702975
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:07 schreef senesta het volgende:
Ben bezig!
^O^

Het was wellicht niet gepast, maar ik wilde daar gisteravond toch even reageren op de inhoud van een paar posts. En ik hoop dat ik mijn punt (wat door de mods gedeeld wordt denk ik, aangezien de hele dicussie nu verwijderd is) gemaakt heb. Ik denk dat ik het vervolg van de discussie heb gemist?
Dat topic moet er alleen zijn voor verhalen van overleden dieren en steunbetuigingen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 22 september 2010 @ 10:26:55 #230
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_86703050
Ik was het niet geheel met je eens Cat, maar dat doet nu niet meer ter zake, Senasta heeft het zo mooi opgelost ^O^
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
  Moderator woensdag 22 september 2010 @ 10:46:53 #231
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_86703575
Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden :Y

Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
pi_86703942
quote:
Op woensdag 22 september 2010 10:46 schreef senesta het volgende:
Trovey is ook een lieverd en heeft er waarschijnlijk niet eens bij stil gestaan.
Maar het memoriam topic is inderdaad om de overleden diertjes in de picture te zetten en steun te betuigen aan de baasjes en dat moeten we zo houden :Y

Maar ik ben eigenlijk ook wel blij met dit "oudjes" topic en als ik er over nadenk is het eigenlijk gek dat die er nog niet was.
Inderdaad gek dat hij er nog niet was. Misschien wel omdat er zoveel 'losse' topics zijn over specifieke kwalen waar oudere dieren last van hebben. En dat is prima. Maar hier komt alles mooi samen en hebben ook de oudjes zonder specifieke klachten een plekje. :)
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_87112056
Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:25:31 #234
163650 Greys
pi_87112080
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:24 schreef pasopikbijt het volgende:
Is er een topic over het kattenras Ragdoll?
Ik ga even voor je kijken, moment :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:28:03 #235
163650 Greys
pi_87112167
Er zijn wel diverse topics (geweest) waarin ook over Ragdolls gesproken werd, maar er is volgens mij geen centraal Ragdoll topic met daarin alleen maar info en foto's etc. van Ragdolls.
Open er maar eentje als je wilt.

Mocht later blijken dat ik echt met mijn neus gekeken heb (Senesta zoekt soms beter dan ik :+ ) dan kan hij altijd nog samengevoegd worden oid.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87112401
Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over ze :P Maar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld. :)

bedankt voor het zoeken btw :P
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 2 oktober 2010 @ 20:45:56 #237
163650 Greys
pi_87112804
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:33 schreef pasopikbijt het volgende:
Ja ik weet zelf niet zo veel van ze, ik vind ze alleen heel erg mooi en wil meer te weten komen. Ik wou dus eigenlijk alleen maar lurken in een topic over ze :P Maar ik zal wel een topicje maken waar ik dat vermeld. :)

bedankt voor het zoeken btw :P
Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87112906
quote:
Op zaterdag 2 oktober 2010 20:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je via zoeken.fok.nl ragdoll intypt krijg je wel wat topics waar ook mensen over Ragdolls het e.e.a. zeggen. Misschien kan je daar nog even in neuzen.
bedankt voor de tip, dat zal ik sowieso ook nog even doen :)
pi_87126796
Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?

[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
I had a signature once. It was awful.
  Moderator zondag 3 oktober 2010 @ 11:35:56 #240
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_87126924
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:31 schreef zoeperzazke het volgende:
Welke oh zo grappige mod heeft het caviatopic naar CUL gegooid?

[Centraal] Cavia's met foto's deel 28
Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje ;)
pi_87127311
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 11:35 schreef senesta het volgende:

[..]

Hij is alweer terug in F&F, was vast een foutje ;)
Sjowhan :') Grapjas :P Thnx voor het snelle fixen!
I had a signature once. It was awful.
pi_87133002
kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 15:09:08 #243
163650 Greys
pi_87133240
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:01 schreef Byte_Me het volgende:
kan iemand mijn youtube filmpjes in het aquarium topic thumbnailen?
Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch? :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zondag 3 oktober 2010 @ 15:13:00 #244
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87133367
Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 3 oktober 2010 @ 15:37:57 #245
163650 Greys
pi_87134121
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:13 schreef Harajuku. het volgende:
Moet dat nieuwe asieldierentopic misschien in het nuttige linkjestopic?
Het moet niet.
Het mag wel. Ik zal het er zo wel even bij zetten :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_87134929
quote:
Op zondag 3 oktober 2010 15:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Als je in Youtube het filmpje bekijkt dat je wilt hebben, klik je daar onder het filmpje op 'Delen'.
Die link je die dan krijgt, als je die op FOK! plakt, zie je wel de verkleinde versie als het goed is.
Dus niet de link pakken die dan in je url balk staat, maar via 'Delen'. En dan die link die daar onder verschijnt.
Probeer maar even, je kunt je eigen post nog editten toch? :)
inderdaad, dat werkt. tnx voor de tip
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 6 oktober 2010 @ 14:32:35 #247
163650 Greys
pi_87246015
Even uit het 'Hond uitlaten' topic, waar wat mensen vonden dat er te fel werd gereageerd.

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:22 schreef Greys het volgende:
Juist door die vorige discussie zijn Senesta en ik er al maanden heel goed op aan het letten of een TS niet te fel wordt 'aangevallen' en of er niet teveel met vingertjes wordt gewezen. Als het goed is heb je gemerkt dat dit het afgelopen driekwart jaar dan ook een stuk minder (zo goed als helemaal niet) is voorgekomen.
Als we er niet bovenop zitten, kan je een topicreport plaatsen en komen we meteen kijken :)

Daarom is het zo jammer dat als er iemand wel een keertje kritisch (of iets té kritisch is in andermans ogen) dat er dan meteen weer teruggegrepen wordt naar 'zie je, F&F'. We zijn er juist zo goed mee bezig om daar zoveel mogelijk vanaf te komen.

In elk topic hou je kritiek, we willen ook absoluut niet dat F&F een kusjekroelgebeuren wordt. In dit topic was de kritiek die er was voornamelijk gericht op de eigenaars van de hond en niet op TS zelf. Dus als Cat dan zegt 'ik zou hier niets meer durven vragen' vind ik dat weer lichtelijk overdreven, juist omdat we er - al zeg ik het zelf - ontzettend goed op letten de laatste maanden dat de felle toon en de wijzende vingers niet de overhand krijgen.

Kortom, help ons door niet steeds terug te pakken naar 'F&F weer' maar als er ergens iemand té kritisch of te fel is, gewoon ons een PM te sturen of een TR te plaatsen, ipv die discussie in de topics aan te gaan. Dat zouden we heel erg op prijs stellen ^O^

Als jullie hier nog verder over willen praten, dan graag in FB ;)
Kortom, we willen juist van het 'wijzende vingertjes' gebeuren af waarin een TS meteen in de eerste paar posts in zijn/haar nekvel gegrepen wordt. Daar zijn we erg ons best voor aan het doen. Maar dat betekent niet dat kritiek in welke vorm dan ook niet meer mag, want we willen ook niet dat F&F een te hoog kusjesnugglegehalte heeft.

Best lastig soms, zo'n middenweg :+

Anyway, zoals ik hierboven heb gepost, zo zien de meesten het denken wij graag. Niet te fel, niet te soft. En als er dan ergens iets mis gaan, gewoon even PMen naar mij of Senesta of een topicreport ipv in de topics zelf de discussie aangaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 6 oktober 2010 @ 14:37:53 #248
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_87246216
Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven. :')

Opgelost!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_87246849
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:37 schreef Harajuku. het volgende:
Ze moeten zijn hond afpakken en ik durf geen vraag meer te stellen is beide nogal overdreven. :')

Opgelost!
Een beetje nuancering graag. Ik zei dus in dat topic:

quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Nu zijn katten anders dan honden maar als ik een vraag had erover zou ik haast gaan aarzelen om hier een topic te openen, bang dat ik als slechte baas te boek gesteld word.
Voor mij persoon zou de drempelvrees wel meevallen, men kent mij hier wel in F&F. Maar als ik als bezorgde oppas met een vraag kwam zou ik me echt in een hoekje gedrukt voelen door de mensen die gaan roepen dat TS het fout doet, of dat TS ter verantwoording wordt geroepen door users over baasjes die niet eens op Fok komen. Want dat gebeurde wel, net als de aanval op TS in deze post.

Ik had mijn mening wat genuanceerder mogen neerzetten, maar wilde een tegenwicht bieden aan de posters die TS gingen veroordelen. Vond ik niet terecht.

Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
  Moderator woensdag 6 oktober 2010 @ 14:58:44 #250
155227 crew  Guppy
dus
pi_87247058
quote:
Op woensdag 6 oktober 2010 14:53 schreef Cat22 het volgende:

Het klopt inderdaad dat F&F de laatste tijd een stuk milder is geworden en naar beide zijden van een argument luistert. Chapeau!
Inderdaad, dat is zeker zo! Hulde aan Greys en Senesta! Mijn kritische noot was ook zeker geen aanval op jullie.

Het zijn vooral de zuigende berichten van Stali en de overtrokken reacties van Verbal die me op zo'n moment in het verkeerde keelgat schieten. Jullie hebben gelijk dat ik dat beter hier kan melden, in plaats van in het topic te reageren.

Zal eraan denken, en keep op the good work!
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')