Ja, ik vind het ook echt en schrale actie, don't get me wrong. Ik wil de hond wel eens een paar uur alleen laten, maar echt niet vrijwel 24 uurquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Hara bedoelt neem ik aan dat ze er wel over valt, maar dat het weinig zin heeft (voor haar) om daar iets van te zeggen over die buren, omdat die hier toch niet lezen.
Ik vind het sowieso al belachelijk dat ze niet eens een telefoonnummer voor noodgevallen ofzo hebben achtergelatenIk snap dat écht niet. Wat als die hond ineens doodziek zou worden? Of ontsnappen/weglopen? Dan kan hij de eigenaars niet een bereiken, wat een idioterie (van die buren).
Ik vind TS een beetje een platte hamburger die helemaal nergens op in gaat.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:40 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat bedoel ik niet zo. Ik zie gewoon het nut er niet van in omdat je de eigenaar moet hebben, niet TS.
Ja, same here. Ik zou het veel te zielig vindenquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:45 schreef Greys het volgende:
Ik heb mijn hond in 14,5 jaar nog nooit een nacht alleen gelaten.
Wel eens een halve nacht als ik ging stappen ofzo natuurlijk, maar dan was ik er daarvoor en daarna gewoon weer lang en zat ze alsnog maar een paar uur alleen. En als ik op vakantie ga, dan zorg ik dat er iemand hier in huis is voor de beesten. Die ook gewoon blijft, en blijft slapen.
Volgens mij vindt niemand het normaal hoor, en ik val ook onder iedereen en je hoeft mij geen woorden in de mond te leggen want ik vind het helemaal niet normaal. Ik vind het hier alleen een waste of breath, want TS doet er toch niets mee en je moet de eigenaar hebben, niet TS. Nu hebben we allemaal gezegd dat we het niet vinden kunnen, en wat dan nu?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind TS een beetje een platte hamburger die helemaal nergens op in gaat.
Ook niet op verschillende posts.
Ik vind het verder ook erg gek om een hond zo lang alleen te laten. Maar men vindt het hier kennelijk normaal. Vandaar dat ik het algemeen vroeg. Wil wel een eigen topic openen hoor.
Nou ik vind dat echt niet normaal.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:45 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik vind het verder ook erg gek om een hond zo lang alleen te laten. Maar men vindt het hier kennelijk normaal. Vandaar dat ik het algemeen vroeg. Wil wel een eigen topic openen hoor.
Jij zou niet eens om een telefoonnummer moeten vragen. Zij horen dat achter te laten.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 00:59 schreef 2cv het volgende:
TS is domweg vergeten een telefoonnummer te vragen.
En TS is niet een platte hamburger, hij doet iets waar hij geen zin in heeft puur en alleen uit naastenliefde. Zouden meer mensen moeten doen.
Ga is weg met je aannames. Omdat je een hond alleen laat zorg je gelijk maar niet goed voor je hond?quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 16:15 schreef Stali het volgende:
[..]
Jij zou niet eens om een telefoonnummer moeten vragen. Zij horen dat achter te laten.
Je doet iets waar je geen zin in hebt voor mensen die niet goed voor hun hond zorgen. Jij vindt jezelf een nobel mens maar ik vind het raar dat je helemaal niets zegt van die situatie. Je werkt er aan mee.
Ze kunnen ook gewoon een fatsoenlijke oppas regelen. Dat kost geld inderdaad maar anders kunnen ze die hond beter wegdoen.
Ik vind het tof dat TS blij is, de baasjes blij zijn.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 00:58 schreef 2cv het volgende:
Tevens stoppen ze er pilletjes in (waarvoor weet ik niet, maar het komt wel van de dierenarts) wat netjes in leverworst (voor menselijke consumptie bedoeld) gedaan wordt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
Eens met jou. Wat een eikels, zouden geen hond mogen hebbenquote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer op je in met je vervelende zeiksmileys.. Iets kan eerder goed zijn gegaan maar misschien dit keer even niet he? Misschien heeft het beest er gewoon genoeg van want het schijnt wel vaker voor te komen aangezien TS enkel de reserveoppas is.
Laat maar, kennelijk vindt men het hier dood-nor-maal om een hond dagen en nachten alleen te laten.
De eigenaren laten niet eens een telefoonnummer achter. Geweldige baasjes en dat beest moet gewoon niet zeiken.
Mwah, het raar vinden dat een hond enkele dagen en nachten alleen thuis wordt gelaten met alleen af en toe uitlaten vind ik niet 'blindelings té ver gaan' in je dierenliefde. Daar mag best iets over gezegd worden in zo'n topic, ook al is het naar die buren toe ipv naar TS. Meningen verschillen nu eenmaal en TS werd nou niet bepaald met de grond gelijk gemaakt ofzo. Hij kon zijn mondje prima roeren zelf gelukkig om e.e.a. te weerleggen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 10:12 schreef Cat22 het volgende:
Dierenliefde is mooi en goed, maar je kunt er ook blindelings té ver in gaan en de discussie op de verkeerde plek met de verkeerde mensen voeren.
Oh ja, dolletjes. Maar ik laat me niet wegsturen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 07:40 schreef Guppyfriend het volgende:
Hè, wat een gezuig zeg! Gooi het topic dan ook uit je AT als je het niet wilt lezen.
Fijn dat alles goed is afgelopen TS! En dat het hondje toch nog blij wasGoed opgevoede teckels zijn lief
- Dat er iemand aanwezig is en het beestje niet stikalleen zolang ligt te wachten. Je kunt sommige honden prima zes uur alleen laten maar niet dagen en nachten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:42 schreef 2cv het volgende:
2 vragen specifiek aan Stali:
- Wat is het voordeel van een betaalde oppas ?
- Waarom moeten de baasjes mij bellen om te vragen of alles goed is ? Geen bericht is goed bericht en ondanks dat het niet perfect ging was ik nog niet in het stadium dat ik het nodig vond de baasjes te bellen.
Oftewel: zo'n oppas komt bij iemand in huis en woont/logeert daar zo lang tot de baasjes weer terug zijn ?quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:48 schreef Stali het volgende:
[..]
- Dat er iemand aanwezig is en het beestje niet stikalleen zolang ligt te wachten. Je kunt sommige honden prima zes uur alleen laten maar niet dagen en nachten.
De feiten kloppen, je conclusies niet. Ik wou even wat meer info en advies hebben. Ik ga niet voor elk wissewasje de baasjes bellen. Als ik de baasjes had willen bellen omdat ik het echt niet meer vertrouwde dan had ik (met enige moeite) wel een nummer kunnen achterhalen.quote:- Geen bericht, is goed bericht?
Jij wist die mensen niet eens te bereiken en opende een topic op FOK! Zij hadden geen nummer achtergelaten he? Dat schreef je zelf.
Ik begrijp ook wel eens iets niet.quote:Ik val jou niet direct aan maar ik kan niet begrijpen waarom je aan zo'n situatie meewerkt.
Je maakt jezelf alleen maar belachelijk. Een tip leer begrijpend lezen dat zou al een heel stuk helpen.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:31 schreef Stali het volgende:
[..]
Echt, het gros kan hier doodleuk proberen recht te lullen wat krom is. Die gaapjosti slaat helemaal alles met de opmerking dat een hond het fijn vindt om alleen te zijn.
Conclusie: Jij kan niet inschatten hoe de hond is; wat zijn gedrag is. Niet alle honden zijn hetzelfde en die baasjes kunnen echt wel inschatten of hun hond wel of niet zolang alleen kan blijven.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 19:25 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
...Sommige honden kunnen nu eenmaal wel alleen blijven en vinden dit ook fijn, dat weet jij niet dat weten de eigenaren...
Of nemen de hond in huis. Dat is ook niet ideaal maar wel beter dan het beest zolang alleen te laten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:52 schreef 2cv het volgende:
[..]
Oftewel: zo'n oppas komt bij iemand in huis en woont/logeert daar zo lang tot de baasjes weer terug zijn ?
[..]
De feiten kloppen, je conclusies niet. Ik wou even wat meer info en advies hebben. Ik ga niet voor elk wissewasje de baasjes bellen. Als ik de baasjes had willen bellen omdat ik het echt niet meer vertrouwde dan had ik (met enige moeite) wel een nummer kunnen achterhalen.
[..]
Ik begrijp ook wel eens iets niet.
Les 1. Begrijpend lezen.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
Ik ga verder niet meer op je in met je vervelende zeiksmileys.. Iets kan eerder goed zijn gegaan maar misschien dit keer even niet he? Misschien heeft het beest er gewoon genoeg van want het schijnt wel vaker voor te komen aangezien TS enkel de reserveoppas is.
Laat maar, kennelijk vindt men het hier dood-nor-maal om een hond dagen en nachten alleen te laten.
De eigenaren laten niet eens een telefoonnummer achter. Geweldige baasjes en dat beest moet gewoon niet zeiken.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat dat waarschijnlijk nog erger is dan het diertje alleen laten.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Of nemen de hond in huis. Dat is ook niet ideaal maar wel beter dan het beest zolang alleen te laten.
Dat kun je wat mij betreft gewoon niet maken.
Mensen met een ander standpunt dan jij hebt, vooral negeren. Zo kom je er wel!quote:
Een hond die dagenlang, onthoud dat hij misschien wel de week ervoor 2/3 dagen alleen heeft gezeten? Ik weet niet wat voor honden jij hebt maar die zijn dan wel.. anders als de meeste honden. Mijn hond is in de avond alweer vergeten dat hij s'ochtends precies dezelfde route heeft afgelegd.quote:Op zondag 3 oktober 2010 23:41 schreef Stali het volgende:
[..]
.....Misschien heeft het beest er gewoon genoeg van want het schijnt wel vaker voor te komen aangezien TS enkel de reserveoppas is. ....
Kind, alsjeblieft zeg.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:09 schreef Stali het volgende:
Oh wacht.
Hoe reageren sommige mensen op andere meningen dan die zij zelf hebben?
Les 2.
.
Zo lomp dus..
laksheid is iets anders dan vergeten. Ik dacht namelijk OOK dat ik hun nummer wel had. En wat dat alleen laten: zie eerdere posts van anderen. Prima dat jij goed voor je dieren zorgt, maar ik denk ook dat je wat overdrijft.quote:Op woensdag 6 oktober 2010 23:58 schreef Stali het volgende:
[..]
Of nemen de hond in huis. Dat is ook niet ideaal maar wel beter dan het beest zolang alleen te laten.
Dat kun je wat mij betreft gewoon niet maken.
Nogmaals ik val jou niet aan. Maar als er echt iets op deed zou je met enige moeite wel een nummer kunnen hebben achterhalen. Sorry hoor. Dat is gewoon laksheid van die eigenaren.
Die vijandigheid heb je zelf veroorzaakt met je gaapsmileys. Dat was echt geen manier van reageren.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:13 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Kind, alsjeblieft zeg.Ik negeer niet wat je zegt; jij doet alsof ik achterlijk ben en dus geen standpunt hierover mag hebben. Dat is heel wat anders.
![]()
ik wil de discussie met je aan, omdat ik totaal niet snap waar die vijandigheid richting eigenaren vandaan komt. Het is echt niet abnormaal en totaal onverantwoord wat ze doen. Ik zou zelfs durven schatten dat 60% van de honden eigenaren hun hond weleens langer als 2 dagen/nachten alleen thuis laat.
Misschien ben ik star maar in dit geval zoiets simpels vergeten als een telefoonnummer vind ik laks.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
laksheid is iets anders dan vergeten. Ik dacht namelijk OOK dat ik hun nummer wel had. En wat dat alleen laten: zie eerdere posts van anderen. Prima dat jij goed voor je dieren zorgt, maar ik denk ook dat je wat overdrijft.
Niet om op je tenen te trappen hoor... maar wat is er niet echt aan dit topic? De enigste die telkens doet alsof die in de maling genomen word en doet alsof iedereen die een andere mening heeft/gek is/een troll is ben jij... voor de rest is het een doodnormaal advies topic.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:24 schreef Stali het volgende:
[..]
.. Overigens twijfel ik aan de echtheid van dit topic...
Ga jij eerst even die 60% procent verwaarlozing aantonen?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:36 schreef IemandNiemand het volgende:
[..]
Niet om op je tenen te trappen hoor... maar wat is er niet echt aan dit topic? De enigste die telkens doet alsof die in de maling genomen word en doet alsof iedereen die een andere mening heeft/gek is/een troll is ben jij... voor de rest is het een doodnormaal advies topic.
Het gaat er niet om dat ik geen argumentatie meer heb, het gaat er om dat ik jouw gezwets zat ben.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:37 schreef Stali het volgende:
Als je argumentatie op is mag je me ook gewoon gelijk geven, maar daar gaat het niet om.
Jij kunt het je misschien moeilijk voorstellen maar ik vind het ronduit klote wanneer zo'n hondje praktisch aan zijn lot over wordt gelaten. Daar sta jij uiteraard buiten maar je houdt het wel in stand.
Ach, op deze manier. Dat kan.quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:40 schreef 2cv het volgende:
[..]
Het gaat er niet om dat ik geen argumentatie meer heb, het gaat er om dat ik jouw gezwets zat ben.
Denk dat het geouwehoer nu wel klaar is he?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 00:45 schreef 2cv het volgende:
Ik weet dat chocola slecht is voor honden (daar 'dreig' ik altijd mee, maar dat is in een totaal andere situatie). Maar is leverworst dan ook slecht voor honden ?
Wil je je er ook aan houden alsjeblieft ?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:04 schreef Stali het volgende:
[..]
Denk dat het geouwehoer nu wel klaar is he?
Was het werkelijk de bedoeling dat ik zou vragen naar jouw stoere chocoladedreigementjes jegens honden?quote:Op donderdag 7 oktober 2010 01:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wil je je er ook aan houden alsjeblieft ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |