dus je geeft t zelf ook toe?quote:Op zondag 27 juni 2010 10:12 schreef walter4 het volgende:
ik heb na het overlijden van mijn twee hondjes die ondanks die slechte verzorging bij Mirando toch 16 jaar zijn geworden toch maar een nieuw hondje bij deze dierenvrienden gekocht en ik ben er van overtuigd dat wanneer alles goed gaat dit hondje ook weer een heel lang en gelukkig leven zal hebben.
Misschien kun je ook de AID bellen, scheelt je uiteindelijk een paar jaar gevangenisstraf.quote:Op zondag 27 juni 2010 10:44 schreef redrum76 het volgende:
Ik ga vandaag direct na dat berichttje nog een doodziek hondje kopen in het armoezaai hotel van jullie,
EDIT: spoiler weggehaald
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:09 schreef eleusis het volgende:
De topic starter is gewoon van dat pension zelf.
Als buitenstaander is er geen enkele reden om zo kwaad te worden en teksten als "arrogant trutje" uit te slaan over iemand die je niet kent.
Schaam je je niet dat je als een asociaal moet gaan lopen schelden op een internetforum om je punt te maken?
Van PR hebben ze al net zo weinig kaas gegeten als van het runnen van een dierenpension.
Dan kan je natuurlijk ook vragen of hij/zij een PM stuurt. Spam-topics worden ook op slot gemikt met de mededeling dat de TS er maar een mail of PM tegenaan moet gooien. Maar goed, 't is jouw forum he? Als je dit bijvoorbeeld een zinnige post vindt, moet je het topic gewoon open laten.quote:Op zondag 27 juni 2010 11:17 schreef Greys het volgende:
Vandaar mijn vraag
Ben benieuwd of TS nog gaat reageren, ben wel benieuwd
quote:Op zondag 27 juni 2010 11:25 schreef dwerg het volgende:
[..]
Dan kan je natuurlijk ook vragen of hij/zij een PM stuurt. Spam-topics worden ook op slot gemikt met de mededeling dat de TS er maar een mail of PM tegenaan moet gooien. Maar goed, 't is jouw forum he? Als je dit bijvoorbeeld een zinnige post vindt, moet je het topic gewoon open laten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |