Ja, dit is verwarrend Elies!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:37 schreef tombolafan het volgende:
Ja, dit is verwarrend Elies!
Ik heb het in de gaten; zal er voortaan verder vanaf blijven,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Maar het is wel gezellig!!!!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het in de gaten; zal er voortaan verder vanaf blijven,
Volgens mij bedoelde niemand het zo hoorquote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gekkert!quote:Op woensdag 19 mei 2010 13:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Sorry, was een beetje druk, vandaar wat kort. Niets aan de handquote:
Heeeey you. Hoestie nou?quote:Op woensdag 19 mei 2010 12:11 schreef ElisaB het volgende:
Er staat nog 'moderator' achter mijn naam, dus dan moet je wel eens wat; dit leek me vrij simpel
Sorry, we zaten even bij Thiemequote:Op donderdag 3 juni 2010 17:28 schreef Harajuku. het volgende:
Mag hier nog een deel 2 van komen, maar dan gedrag van baas en hond in t algemeen of zo? Denk niet dat het na deel 2 nog heel hard gaat lopen of zo, dus gewoon even tussendoor.
Onbekende honden die in de aanval gaan
Donequote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:20 schreef Poeke het volgende:
Lieve modjes,
Willen jullie de TT van Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk! wijzigen naar Gastgezin RedCat: Poeke's 5e, 6e en 7e nestje! - Druk!
Mijn dank is groot
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:34 schreef blup het volgende:
Kunnen katten en honden haters geen lifetime ban hier krijgen?
Dit is het "algemene" topic:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:57 schreef Estola het volgende:
hallo allemaal,
de zoekfunctie doet niet wat ik wil of de laatste topics over dit onderwerp zijn echt van jaren geleden...
Kan iemand mij de weg wijzen naar een topic over konijnen (specifiek... dan graag grote konijnen rassen)
Alvast bedankt!
Dank je welquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dit is het "algemene" topic:
[centraal] Konijnentopic mét foto's ! #11
En als je een eigen topic wilt openen en/of specifieke vragen hebt mag dat ook gewoon.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 juni 2010 10:39 schreef Rewimo het volgende:
mirando geldrop
Iemand die zich speciaal aanmeldt om te vertellen hoe goed een dierenpension met een slechte naam is
Valt ook helemaal niet op hè
Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?quote:Op zondag 27 juni 2010 14:42 schreef Harajuku. het volgende:
Hey, ik denk dat ik dat arrogante trutje benIk zei deze week in een topic hier iets over Mirando
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op zondag 27 juni 2010 14:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Joh, wist je nog niet dat je een arrogant trutje bent dan?Trut.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
quote:Op maandag 5 juli 2010 13:37 schreef tombolafan het volgende:
Gekke bekken verzamelen!!
Lijkt me niet helemaal de bedoeling van het topic
(de tekst dan, foto is leuk)
quote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:47 schreef TheYoung1 het volgende:
Voor ik er een topic over open......Asiel-actie 2010? Staat er al wat op de planning?
quote:Op zaterdag 10 juli 2010 23:48 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Hahaha sorry![]()
Ik vond het al gek, meestal is dat na 13 pagina's, maar nu naar 7
Het is hier iig 34 graden binnen
En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?quote:Op donderdag 22 april 2010 18:06 schreef sigme het volgende:
ElisaB! Sterkte met de voorpoot!
Ontopic: de varkens zijn er (waarvan eentje met een zere voorpoot, toeval bestáát niet, ik zweer 't je).
Wil iemand de verwachtingsvolle titel bijstellen?
sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens!)
bvd!
quote:Op zondag 11 juli 2010 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
En nu zijn er kuikentjes! Mag de TT naar sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!) ?
Dank, je bent een topmodmeid!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |