ik wel jaquote:Op zaterdag 26 juni 2010 18:58 schreef Cat22 het volgende:
Iedereen heeft natuurlijk op de 'volg topic' knop geklikt.
quote:
quote:
Precies, dikke TVP!quote:Op zaterdag 26 juni 2010 20:29 schreef Pisces29 het volgende:
Oh, dan volg ik hem wel op de ouderwetsche manier.
quote:
Dat was voor voor jouw post bedoeld, maar je moest er zo nodig tussendoor.quote:
quote:Op zaterdag 26 juni 2010 22:21 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat was voor voor jouw post bedoeld, maar je moest er zo nodig tussendoor.
Voor stichting AAP kun je geen spullen doneren. Voor een asiel kan ik dat welquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:44 schreef senesta het volgende:
Dat was inderdaad wel de insteek van de asielactie
En is iets anders dan een asiel ook geen idee? Stichting AAP bijvoorbeeld of een kleindierenopvang? Hoeveel daarvan doen ook niet enorm goed werk en moeten het ook helemaal hebben van donaties...
Nee, dat dacht ik ook maar volgens mij hebben we vorig jaar ook vrijwel geen spullen meer opgehaald, maar voornamelijk geld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Voor stichting AAP kun je geen spullen doneren. Voor een asiel kan ik dat wel
Ik heb nog een mooie krabpaal, een kattenbak, etc. Denk niet dat stichting AAP daar erg blij mee is
Ik wil niet vervelend overkomen (en dat doe ik wel), maar geld geven doe ik niet aan.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:48 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Nee, dat dacht ik ook maar volgens mij hebben we vorig jaar ook vrijwel geen spullen meer opgehaald, maar voornamelijk geld.
Ja nou ja, ik zeg alleen maar hoe het vorig jaar was. WAt was dat, 7500 euro? en bijna geen spullen die we bij anderen hebben opgehaald geloof ik. In vergelijking met de jaren daarvoor waren het iig weeeeeeeeeeinig spullen en veel meer geld.quote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:52 schreef Faithfulness het volgende:
[..]
Ik wil niet vervelend overkomen (en dat doe ik wel), maar geld geven doe ik niet aan.![]()
Ik heb zat spulletjes over, en als ik iets aan een goed doel wil doneren maak ik het wel zelf naar ze over.
(Hoop dat je begrijpt wat ik bedoel xD)
Ik zit zelf in Groningen, kan eventueel opslag en vervoer naar $insertgoeddoel regelen, etc, maar dan moet er wel die kant (asiel, spullen geven) opgegaan worden natuurlijk
Respect ook voor iedereen die wel geld wil gevenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zeg alleen maar hoe het vorig jaar was. WAt was dat, 7500 euro? en bijna geen spullen die we bij anderen hebben opgehaald geloof ik. In vergelijking met de jaren daarvoor waren het iig weeeeeeeeeeinig spullen en veel meer geld.
Dat was natuurlijk ook zo omdat Dierenthuis niet echt op zoek was naar spullen als mandjes, speeltjes etc. En niemand had meer wat omdat ze alles het vorige jaar al weggegeven haddenquote:Op vrijdag 2 juli 2010 21:54 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ja nou ja, ik zeg alleen maar hoe het vorig jaar was. WAt was dat, 7500 euro? en bijna geen spullen die we bij anderen hebben opgehaald geloof ik. In vergelijking met de jaren daarvoor waren het iig weeeeeeeeeeinig spullen en veel meer geld.
Opdringen is ook zoietsquote:Op dinsdag 6 juli 2010 15:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat was natuurlijk ook zo omdat Dierenthuis niet echt op zoek was naar spullen als mandjes, speeltjes etc. En niemand had meer wat omdat ze alles het vorige jaar al weggegeven hadden
Anyways, ik ben het eens met het idee weer een ander asiel te steunen, Dierenthuis heeft daarbij nog de adoptiedieren waarmee ze door F&F-ers gesteund worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |