quote:Op zondag 20 juni 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
en verder!
Whehehehe , mijn aupair kindjes kwamen bij ons logeren nadat wij bij hun geweest waren in de UK.
En eentje ( ik weet meteen welke ondanks dat dr naam dr niet onder staat ) schrijft:
Oh I really like your house, it is so -my bedroomlike, if you know what I mean?
If you really want I can come and live with you and we can hire a maid to clean up all the mess that we purposly put down for her.
Ja wij woonden toen echt in een puinhuis
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn tederbeminde nageslacht (dat nu officieel echt door is naar het tweede leerjaar)
Wat lief.quote:maakte ons om 9.15 wakker met ontbijt op bed
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
Ik denk dat ik een black out had of zoquote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
TT nummer gewijzigd
(Zat er ook niet een béétje naast he?)
Wat fijn dat hij definitief over is naar jaar 2!quote:
Ja, oude agenda's, die ik ook altijd als dagboek gebruik, terug lezen is ook vaak zo'n AHA Erlebnis.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat ie dus.
Ik hou echt van zulke vondsten zeg
Ze hadden gewoon weer gehoopt op konijnenpoten denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo zo, gezellig is het hier![]()
Ik verdenk mijn vader er gewoon van dat ie hier voetbal wilde kijken hoor.
Ze waren in de buurt naar een braderie geweest, ze waren nooit op tijd thuisgekomen![]()
Maar mn kastenproject is ondertussen wel af hoor, mn ma lag op de hond bij de honden, pa zat voetbal te kijken, gezellig joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |