quote:Op zondag 20 juni 2010 13:01 schreef oh-oh het volgende:
en verder!
Whehehehe , mijn aupair kindjes kwamen bij ons logeren nadat wij bij hun geweest waren in de UK.
En eentje ( ik weet meteen welke ondanks dat dr naam dr niet onder staat ) schrijft:
Oh I really like your house, it is so -my bedroomlike, if you know what I mean?
If you really want I can come and live with you and we can hire a maid to clean up all the mess that we purposly put down for her.
Ja wij woonden toen echt in een puinhuis
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Mijn tederbeminde nageslacht (dat nu officieel echt door is naar het tweede leerjaar)
Wat lief.quote:maakte ons om 9.15 wakker met ontbijt op bed
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
En dan schrijf ik 2 maanden later of zo :
Flora, het is inmiddels al 13 oktober. Dit huisboek is echt niet zo'n succes hè? Alhoewel het in vergelijking met zaken als schoonmaken, de kalender omdraaien etc. nog wel behoorlijk goed wordt bijgehouden.
![]()
Ik denk dat ik een black out had of zoquote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Greys het volgende:
TT nummer gewijzigd
(Zat er ook niet een béétje naast he?)
Wat fijn dat hij definitief over is naar jaar 2!quote:
Ja, oude agenda's, die ik ook altijd als dagboek gebruik, terug lezen is ook vaak zo'n AHA Erlebnis.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:02 schreef oh-oh het volgende:
[ afbeelding ]
Daar staat ie dus.
Ik hou echt van zulke vondsten zeg
Ze hadden gewoon weer gehoopt op konijnenpoten denk ikquote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo zo, gezellig is het hier![]()
Ik verdenk mijn vader er gewoon van dat ie hier voetbal wilde kijken hoor.
Ze waren in de buurt naar een braderie geweest, ze waren nooit op tijd thuisgekomen![]()
Maar mn kastenproject is ondertussen wel af hoor, mn ma lag op de hond bij de honden, pa zat voetbal te kijken, gezellig joh
Nee dat kan het niet geweest zijn want mn vader eet dat niet ( die kreeg frikandellen gisteren ) en mn moeder had nog een portie mee naar huis voor vandaag, vandaar dat ze ook optieften voor de volgende wedstrijd begon en voor het avonetentijd wasquote:Op zondag 20 juni 2010 18:20 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon weer gehoopt op konijnenpoten denk ik
(Toch, die at je met hen toch?)
Je ma lag op de hond bij de honden?quote:Op zondag 20 juni 2010 18:18 schreef oh-oh het volgende:
Zo zo, gezellig is het hier![]()
Ik verdenk mijn vader er gewoon van dat ie hier voetbal wilde kijken hoor.
Ze waren in de buurt naar een braderie geweest, ze waren nooit op tijd thuisgekomen![]()
Maar mn kastenproject is ondertussen wel af hoor, mn ma lag op de hond bij de honden, pa zat voetbal te kijken, gezellig joh
quote:
Kattensnorren?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:18 schreef Strega het volgende:
Zo wij gaan zo gaas voor een nieuwe kippenren halen.
Nog even wat kattensnorren scoren bij onze favo kweker, Foltz in Meeden en verse asperges en aardbeien halen.
quote:
Zal lekker kletsen zijn geweest voor hem, met een kaakontsteking. Lachen als een tuinder met kiespijnquote:Op zondag 20 juni 2010 20:25 schreef Strega het volgende:
[ afbeelding ]
Kattensnor, ik heb een witte, paarse en blauwe gekocht. Had ze dit jaar niet zelf gezaaid. Ook nog een donkerrode purperkleurige papaver, een donker purper tabaksplanten nog wat donkerpaarse verbena's.
Watertandend daar zitten kijken naar een heel mooi antiek Hindoe beeldje, nieuw wijnglas gekocht daar mijne gebroken was, lekker met Andries, een van de eigenaren, bijgekletst, die zou vandaag in Bingerden op de tuinbeurs staan, maar had z'n partner maar daargelaten en met een kaakontsteking naar huis gegaan.
Hij had denk ik pijnstillers gehad, want nu even geen pijnquote:Op zondag 20 juni 2010 20:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal lekker kletsen zijn geweest voor hem, met een kaakontsteking. Lachen als een tuinder met kiespijn
Ruikt die zo lekker? Of is ie heel zacht?quote:Op zondag 20 juni 2010 19:10 schreef nokwanda het volgende:
Ik ga mezelf maar weer eens in het Lush-topic voegen, want ik wil uit Engeland graag Creme Anglaise bestellen. Scheelt ¤ 15 met hier.
Beide! Het is echt warme geile luchtquote:Op zondag 20 juni 2010 20:53 schreef Strega het volgende:
[..]
Ruikt die zo lekker? Of is ie heel zacht?
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....quote:Op zondag 20 juni 2010 21:05 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Beide! Het is echt warme geile lucht![]()
Geen parfum meer nodig (heb ik toch al zo'n hekel aan)
Ik ben wel een echte parfum freak. Alleen niet voor "gewone" luchten.quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....
Mijn tropische jasmijn ruikt nu buiten ook zo!
quote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat te eten, Napoleon kwam aanvliegen en ging in mijn haar hangen, tussen mijn rechteroog en oor in
flikkert 'ie uit m'n haar, op zijn rug midden in m'n bord
Zwabber, 21.00 geweest! X-Rated!quote:Op zondag 20 juni 2010 21:22 schreef DeZwabber het volgende:
ik zat te eten, Napoleon kwam aanvliegen en ging in mijn haar hangen, tussen mijn rechteroog en oor in
flikkert 'ie uit m'n haar, op zijn rug midden in m'n bord
nee midden in een berg rijst, nadat hij geschrokken was weggevlogen kwam hij weer terug wandelen om stiekem van de saus te proevenquote:Op zondag 20 juni 2010 21:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]
[..]![]()
LOL! Lag ie tussen je biefstukje en je groente?
![]()
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:32 schreef DeZwabber het volgende:
net Arie Koomen op tv over Patricia Paaij
"Patricia, je bent een echte ster..."
"Al jaren uitgedooft, en nog steeds te zien"
en nog meer van dat soort grapjes
gehaktdag
quote:Op zondag 20 juni 2010 21:29 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee midden in een berg rijst, nadat hij geschrokken was weggevlogen kwam hij weer terug wandelen om stiekem van de saus te proeven
viel best mee, hij rolde om, en vloog weg zonder de rijst al te veel in het rond te maaienquote:Op zondag 20 juni 2010 22:06 schreef Enfermera het volgende:
[..]Dat zal een slagveld geweest zijn, of niet?
Hij doet iig recht aan z'n naam
![]()
Oh! Netjes.quote:Op zondag 20 juni 2010 22:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
viel best mee, hij rolde om, en vloog weg zonder de rijst al te veel in het rond te maaien![]()
er zat alleen een put in de berg rijst waar hij lag
Het is alleen geen bloemengeur. Ik weet alleen niet helemaal wat wel. Maar ik vinnum geil. Ik blijf aan mezelf ruiken en krijg zin om.....quote:Op zondag 20 juni 2010 21:13 schreef Strega het volgende:
[..]
Mmmm, klinkt heel lekker! Beetje zwaar, zwoel dus....
Mijn tropische jasmijn ruikt nu buiten ook zo!
Mmmm, klinkt idd geil, sterkte morgen!quote:Op zondag 20 juni 2010 22:30 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Het is alleen geen bloemengeur. Ik weet alleen niet helemaal wat wel. Maar ik vinnum geil. Ik blijf aan mezelf ruiken en krijg zin om.....
Ik ga lekker gewoon slapen. Morgen om 6 uur de wekker en werken
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Wat een non info Maesje, details wil ik, details
quote:Op maandag 21 juni 2010 09:50 schreef Maes het volgende:
Voor het trouwen zijn nog geen details.![]()
Fiep is inmiddels zo goed als zindelijk en windt iedereen om haar kleine achterpootje. Ik heb van die eetkamerstoelen van Ikea, deze
[ afbeelding ]
Fiep gaat daaronder zitten in de ambush en komt eronder vandaan voor een aanval op tenen
Ohh okequote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef Maes het volgende:
We gaan pas mei volgend jaar trouwenIk begin na de vakantie met de organisatie.
Jaaaaaaaaquote:Op maandag 21 juni 2010 11:03 schreef Greys het volgende:
Mogguh!
Maes, zie jij kans om vandaag ff centjes te brengen voor de spullen die morgen bij W. worden afgeleverd?
Die dame komt morgenochtend![]()
En hebben jullie gezien dat het vanaf vandaag elke dag warmer wordt en dat het zaterdag 28 graden zou gaan worden?
Nou grootquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
En ik mag helpenquote:
Zegtie bonjour?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
Ik zou dat ook nog wel willen voor Bink. Istie heul duur of viel het mee?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:26 schreef oh-oh het volgende:
Of Sneeuw ende Hagel ja![]()
Ik heb net EINDELIJK een goede hondentondeuse besteld bij Zooplus, ik denk dat mijn leven nu een stuk gemakkelijker gaat worden
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteresquote:Op maandag 21 juni 2010 10:07 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ohh okeNouja, ik weet uit ervaring dat het bizar veel geregel is, ook als je het simpel wilt houden!
Succes alvast!
Heb je ook iemand die je erbij helpt, vriendin ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 7 januari 2011 19:22 schreef Greys het volgende:[/b]
Ow O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik wil! :* *O*
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteres
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe het altijd heel kort knippen als er warm weer aan komt. Maar een tondeuse met een standje er op dat het wat langer kan blijven (anderhalve centimeter ofzo?) lijkt me ook wel wat, dat gaat wat sneller dan knippen. Maar misschien praat ik onzin en werkt het zo helemaal niet, ik ga wel eens kijken op de sitequote:Op maandag 21 juni 2010 11:32 schreef oh-oh het volgende:
109 euro, en dan heb ik een 0.2 mm scheerkop dr bij voor standje xtra kaaldie was ook nog es 27.95 of zo.
Tis de moser max van bij Zooplus, kiek mer.
Doe je haar altijd zelf of laat je t normaal doen?
Als je dr normaal laat trimmen dan heb je je geld sowieso wel zo dr uit, maar je moet t wel een beetje kunnen natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Datbedoelik.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
Je hebt het geld er zeker snel uit want een bezoekje aan de trimsalon is al gauw ¤ 40
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
nee, die scheer je er dan toch af?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Das zielugquote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffen![]()
Psiesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoor![]()
Van Bink dus. Maar stelllllll dat Bink er over een tijdje niet meer is (ik ga er van uit dat ze 20 wordt) dan moeten we toch weer vrij snel een ander hondje nemen omdat Boor zo dol is op hondjes. Dus dan hebben we alsnog een tondeuse nodig, moeten we maar denken
Nee die laat ik doenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Doe jij Bob ook zelf Maes?
Zeg, gaat die logeerpartij nog door of gaan jullie dr heul nie kunnen missen en gaat ze toch maar mee????
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee die laat ik doen![]()
Logeerpartij gaat door en we komen binnenkort kennismaken hoor
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht het toen ik allemaal afspraken maakte, dat jij dr wss ook nog tussendoor moest ergens
Deal, mogen jullie Kees dr fjaardag komen vieren hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hier
quote:
Aldus ClubCircuitNLquote:Beenie Man vervang Snoop Dogg op Parkpop. Kunnen we met zijn allen meezingen terwijl hij oproept tot moord op homo's. Lekker bezig Parkpop.
No shit, hoe sneu is dat dan wel niet zegquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
ja ik zag het op twitter, de organisatie is niet echt helder bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef Lau. het volgende:
[..]
Goed hoor!
En hoe is 't hier met iedereen?
Bento time geweest?quote:
Iedereen is er stil van.....quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteres
Ik wist het al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk!![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, hier breekt de zon nu ook al door! Lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier nu al best lekker, vanmorgen was het niks maar twas goed te doen in de pauze
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Strega het volgende:
Oh, heerlijk vanaf morgen echt zomer weer!
Ja, absoluut!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:36 schreef Lau. het volgende:
[..]
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomer
Dus dat goeie weer komt precies op het goede moment!
Behalve dat het in de weekends altijd zo extreem wordt (of lijkt te worden).quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Toch hebben we al best veel goed weer gehad hoor
Ahw! Wat leukkkquote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik doe het altijd heel kort knippen als er warm weer aan komt. Maar een tondeuse met een standje er op dat het wat langer kan blijven (anderhalve centimeter ofzo?) lijkt me ook wel wat, dat gaat wat sneller dan knippen. Maar misschien praat ik onzin en werkt het zo helemaal niet, ik ga wel eens kijken op de site
Nee, vriendin van me knipt & verft mequote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Zelf knippen ook?
Ik verfde mn haar vroeger echt altijd, sinds ik dat niet meer doe heb ik echt heerlijk haar
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja das fijn, mijn beste vriendin doet mijn haren ook altijd extragratisch en zo.
Dies kapster en neemt haar werk graag mee naar huis![]()
Kiehandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |