Hebben we afgeblazen wegens het voorspelde zeer slechte weerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef DeZwabber het volgende:
zou leuk zijn als hij even langs kwam fladderen![]()
en heb ik wat gemist? ik dacht dat barbaaf vandaag naar maastricht zou komen?
De meeste stellen doen verliefd op hun trouwdagquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja!
Leuk stel, Victoria en Daniël. Lekker verliefd nog na al die jaren!
En die beveiligers die de hele koets-rijtoer van 7 kilometer in pak naast de koets renden!![]()
je bedoelt denk ik deze link:quote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Strega het volgende:
We zijn toch met z'n allen tegen de walvisvangst hoop ik?
Men wil zeker 1 miljoen handtekeningen ophangen.
https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=act
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:35 schreef DeZwabber het volgende:
oh lekker is dat he
in ieder geval een excuus om te fokken
"all against, raise hands..."quote:Op zondag 20 juni 2010 01:39 schreef trovey het volgende:
[..]
Kijkt om zich heen naar de zomerbloeiers die nog in de bakken en potten moeten.......ik geloof dat ik FOK! iets te vaak als excuus heb gebruikt.Morgen hadden mijn broer en ik wel gepland om naar aanleiding van vaderdag en de sterfdag( 19 juni) en geboortedag (24 juni) van mijn vader nog even een plantje op het graf van mijn ouders en grootouders te zetten maar als ik niet meer kan lopen dan stellen we dat nog even een paar dagen uit, niemand van de feestvarkens die bezwaar daartegen maakt.
quote:Op zondag 20 juni 2010 01:52 schreef DeZwabber het volgende:
hmm, hier moeten nog twee vleesetende plantjes in een pot, das gelukkig iets minder werk
quote:Op zondag 20 juni 2010 02:08 schreef DeZwabber het volgende:
ahjoh, twee keer per week een verse zak hamsters er in kieperen, voor de nodige vitamientjes, en ze doen het verder prima
Hij staat gelijk op mijn facebookquote:Op zondag 20 juni 2010 00:46 schreef Strega het volgende:
We zijn toch met z'n allen tegen de walvisvangst hoop ik?
Men wil zeker 1 miljoen handtekeningen ophangen.
https://secure.avaaz.org/act/index.php?r=act
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:46 schreef Pagan het volgende:
Goedemorgen, nog net dan.
De huisdieren! hadden botje bij botje gelegd voor een vaderdag cadeau.
[ afbeelding ]
Een heerlijk geur, Bulgary Black!!!
Mijn tederbeminde nageslacht (dat nu officieel echt door is naar het tweede leerjaar) maakte ons om 9.15 wakker met ontbijt op bedquote:Op zondag 20 juni 2010 11:53 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kinderen zijn vaderloos![]()
Lekker cheap ass, mijn papa heeft zn kado gisteren gekregen al![]()
Ik heb net een grote pan pasta met vis voor de honden gekookt
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef Lau. het volgende:
Hier doen we niet aan vaderdag...
Heb vorige week al een paar flauwe kadootjes naar m'n vader gedaan, een paar oranje sokken met leeuw, en witte sokken met rood-wit-blauw rand, en een belachelijke oranje pet
quote:Op zondag 20 juni 2010 11:57 schreef nokwanda het volgende:
[..]En de kleine baby Rufus heeft er net die paar kittenbrokjes bijgelegd die hij uit zijn kleine kattemondje gespaard heeft. Bullie zei met zijn bromstem: kom, ik heb veel om dankbaar voor te zijn. Laat ik er mijn grootste botje bij doen. Tashi kwam vrolijk met botje na botje aangehuppeld. Kundun was de Grote verzamelaar en heeft daarna met Strega overlegd
Oh echt?quote:
Hm, sinds begin april ofzo...quote:Op zondag 20 juni 2010 12:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh echt?
Jeetje, da wist ik heul nie, is t al lang uit?
stom hequote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef oh-oh het volgende:
Gofferdomme, weer geen Timur op 3FM maar Koen en Sander en dan gaat t over voetbal , net als gisteren
Ik vind het echt waardeloos, ikquote:
voetbal tot daar aan toe, maar je hoeft er niet mee doodgegooid te worden vind ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:17 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik vind het echt waardeloos, ikecht van mn weekenden met Timur en Ramon.
Ik lig echt altijd in een deuk om hun![]()
Voordeel is wel dat die Annemieke trut dr ook niet is.
Maar uiteindelijk ga ik de radio nu maar uitzetten en wat Prince cds draaien of zo
Aaah, wat leuk!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:50 schreef oh-oh het volgende:
Ik had m gisteren al hier gelinkt![]()
Ik vind net in de te verhuizen kast een dagboek dat ik en mn collega/huisgenote bijgehouden hebben in those good old Virgin days, ik kan me echt totaal niet herinneren dat we dat deden, ik ga es ff lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |