Ach arme Poeska en jij.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
ech wel
Hier poezestress vanaaf. Ik kwam thuis uit mijn werk. gelijk gaan eten met het voornemen om daarna Poeska onder handen te nemen. Ze had poep aan haar kont, maar als ik eraan kwam kreeg ik een haal. Ik wilde er al dagen naar kijken, maar dan kreeg ik een haal van haar. Dus nu waren we met z'n tweeen en pakte ik de schaar er vast bij. Nou... daar was een schaar niet meer goed voor. Haar kontje is ook helemaal geiriteerd en ik wist niet of daar een ontsteking zat. Dus nood DA gebeld.Gelukkig praktisch om de hoek en we konden gelijk komen. Nu heeft Poeska een blote kont. Helemaal geschoren. Ze heeft pillen tegen de diarree en een zalfje voor haar billen.![]()
De stront overal is hier ook al opgeruimd.
Same here, en dat moet dan allemaal af voor het voetbal maar ik ben al een goed end op wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:35 schreef Enfermera het volgende:
Mogge
Boodschap- en opruim dag vandaag!![]()
Ik heb net ff een oranje shirt gekocht snelquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:58 schreef oh-oh het volgende:Ik vind het trouwens echt leuk, al die mensen in het oranje, en al die auto's met vlaggetjes en megabeessies en zo
![]()
Hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 10:56 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Same here, en dat moet dan allemaal af voor het voetbal maar ik ben al een goed end op weg![]()
Nok, wat een gedoe zeg![]()
Ik hoop dat er niks heerst...
Pagan, ik kijk echt al 3 jaar X-Files als dr niks op tv is![]()
Ow nee, 2,5 jaar maar geloof ik.
Maar goed, dat zijn gelukkig 9 seizoenen met meer dan 20 afleveringen per seizoen, en die duren allemaal 3 kwartier, dus daar kun je wel ff mee
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:16 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha![]()
LOLik dacht dat de wedstrijd vanavond was, zie ik net dat ie vanmiddag is
Daarom was het zo druk in de Appie
Iedereen wil inslaan voor de wedstrijd
![]()
![]()
Dusss.
Maar wij moeten opruimen dus denk niet dat ik 'm ga kijken. Weet 't nog niet.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:17 schreef Ynske het volgende:
[..]ik heb de boodschappen juist voor vanmiddag gepland
dan heb ik er het minste last van, van die drukte
zin nee, niet echt.. ben ff wat vacatures aan t zoeken, maar heb geen zin om naar huis te lopenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:23 schreef Enfermera het volgende:
[..]Kan ook, nog handiger
Gezien de drukte dan hier
Pfff. Ik heb echt nergens zin in
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
zin nee, niet echt.. ben ff wat vacatures aan t zoeken, maar heb geen zin om naar huis te lopen
heb ietwat last van mn kuitspier na gisteren mn band was lek dus die staat bij de fietsenmaker. denk dat ik maar met de auto boodschappen ga doen
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij ook al niet?
Haha.
Ohjee
HAHA XD Geweldig. Wij zijn ook met de auto boodschappen gaan doen hoor, terwijl de Lidl echt achter ons ligt, 2 straten verder. Maar dan doen we ook gelijk daarna boodschappen bij de appie, das wat verder weg, en das dan een goed excuus vinden wij![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:47 schreef Ynske het volgende:
[..]k heb een blaar gelopen net op t randje hak/hiel en krijg m niet door geprikt, doordat er wat eelt zit, maar dat wegschuren doet ook pijn
dus auto mag wel
ow en dr moet zwaar drinken meeeigenlijk te erg voor woorden
maarja geen fiets nu he
Waarmee de hele wedstrijd wel samengevat isquote:
Wij hier ook al nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]Jij ook al niet?
Haha.
Ohjee
HAHA XD Geweldig. Wij zijn ook met de auto boodschappen gaan doen hoor, terwijl de Lidl echt achter ons ligt, 2 straten verder. Maar dan doen we ook gelijk daarna boodschappen bij de appie, das wat verder weg, en das dan een goed excuus vinden wij![]()
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef Pagan het volgende:
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
Hèhè, eindelijk heb ik ook mijn eigen Beesie![]()
[ afbeelding ]
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
OMGGGGGGGGGGquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
rara wat is dit
[ afbeelding ]
nu weer verder met de normale sushi
Of je wast ze ff en droogt ze af, knoeipotquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef DeZwabber het volgende:
note to self, wortel snijden en nori in vorm knippen, voooor je handen onder de klevende rijst zitten
Oh, wat een zalig duo!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:57 schreef Pagan het volgende:
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:24 schreef DeZwabber het volgende:
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Rufus en Tashi.
[ afbeelding ]
Saampjes spelen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Allemachtig. Dan hadden ze toch níet meegedaan aan het fokprogramma?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:33 schreef oh-oh het volgende:
Zoo doodt rasonzuivere tijgerbaby's
Jezus zeg...
De logeerleeuwen in Blijdorp, die zenuwenlijers, komen ook uit die dierentuin. Die waren ook niet fris toen ze er net waren. Het gaat hen nu al een stuk beter.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:34 schreef Greys het volgende:
[..]
Allemachtig. Dan hadden ze toch níet meegedaan aan het fokprogramma?
Er was vast een plek gevonden waar ze hadden kunnen blijven leven
Nee, niet steeds, wel als we hem ff kwijt willenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef nokwanda het volgende:
Zit ie nog in de omheining?
Die blik van TashiZwoellll
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Saai he. Ik heb maar een deel gezien maar dat vond ik al saaiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef oh-oh het volgende:
![]()
Wat een saaie wedstrijd zeg![]()
Oh Barbaaf, je wil niet weten wat voor mooi weer het hier al de hele dag is![]()
Zonnetje, wolkjes, 1 wolkbreuk, en verder echt lekker zeg![]()
Mn ouders waren hier, twas gezellig, gestresste papa voor en onder de wedstrijd, en daarna had ie natuurlijk goede zin.
We hebben nog ff naar de koninklijke bruiloft gekeken, en toen zijn mn ma en ik een uur of 1,5 met de honden gaan lopen in het veld, en zat mn pa de volgende wedstrijd alweer te kijken![]()
Ik had heeeeeeeel lekker gekookt ( konijn, verse zelfgemaakte frietjes, en witlofsalade en frikandellen voor pa ) en zelfs een vader en moederdag kado in 1 voor ze gekocht ( tweepersoonsluchtbed met ingebouwde pomp ) want ze gaan ineens de hele tijd kamperen![]()
Ze zijn net pas weg.
Maar mn hele huishouden had ik om 13.00 al klaar, voor ze kwamen, dus de rest van t weekend hoef ik niks meer
rara wat is dit
[ afbeelding ]
Ja!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:48 schreef oh-oh het volgende:
Bruidsmeisje Amalia was echt schattig trouwens he![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |