Datbedoelik.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:36 schreef Maes het volgende:
Je hebt het geld er zeker snel uit want een bezoekje aan de trimsalon is al gauw ¤ 40
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
nee, die scheer je er dan toch af?quote:Op maandag 21 juni 2010 11:37 schreef Greys het volgende:
Wel hopen dat Bink dan nog een jaartje of vijf mee gaat ofzo
Niet alleen om het geld van de tondeuse hoor![]()
En ja, overal even kort oh-oh en dan de oren, gezichtje en staart gewoon met de hand leuk knippen
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Das zielugquote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nee, die scheer je er dan toch af?
[ afbeelding ]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 11:38 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Whehe ik dacht net zelf dat ik voor Chico zo een ding niet meer aan zou schaffen![]()
Psiesquote:Op maandag 21 juni 2010 11:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou ja, ik dacht het stiekem dus ook heel even in een flits hoor![]()
Van Bink dus. Maar stelllllll dat Bink er over een tijdje niet meer is (ik ga er van uit dat ze 20 wordt) dan moeten we toch weer vrij snel een ander hondje nemen omdat Boor zo dol is op hondjes. Dus dan hebben we alsnog een tondeuse nodig, moeten we maar denken
Nee die laat ik doenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:41 schreef oh-oh het volgende:
Doe jij Bob ook zelf Maes?
Zeg, gaat die logeerpartij nog door of gaan jullie dr heul nie kunnen missen en gaat ze toch maar mee????
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:45 schreef Maes het volgende:
[..]
Nee die laat ik doen![]()
Logeerpartij gaat door en we komen binnenkort kennismaken hoor
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik bedacht het toen ik allemaal afspraken maakte, dat jij dr wss ook nog tussendoor moest ergens
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
Deal, mogen jullie Kees dr fjaardag komen vieren hierquote:Op maandag 21 juni 2010 11:50 schreef Maes het volgende:
[..]
Ben jij 3 juli beschikbaar? Koe bij de horens en weekenden zitten ook zo vol hier
quote:
Aldus ClubCircuitNLquote:Beenie Man vervang Snoop Dogg op Parkpop. Kunnen we met zijn allen meezingen terwijl hij oproept tot moord op homo's. Lekker bezig Parkpop.
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:27 schreef DeZwabber het volgende:
er zit iets op mijn laptop en het zegt "goeiemorgen!tuuttuuttuutuuttuut pieppieppieppiep bonjour"
No shit, hoe sneu is dat dan wel niet zegquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
ja ik zag het op twitter, de organisatie is niet echt helder bezigquote:Op maandag 21 juni 2010 12:09 schreef Pagan het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)op-dogg-parkpop.html
[..]
Aldus ClubCircuitNL
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |