Mooi!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:01 schreef Lau. het volgende:
[..]
Goed hoor!
En hoe is 't hier met iedereen?
Bento time geweest?quote:
Iedereen is er stil van.....quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:31 schreef Maes het volgende:
[..]
Mijn lieve vriendin met enorm organisatietalent is mijn ceremoniemeesteres
Ik wist het al!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo leuk!![]()
![]()
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
Ja, hier breekt de zon nu ook al door! Lekker!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:35 schreef oh-oh het volgende:
Het is hier nu al best lekker, vanmorgen was het niks maar twas goed te doen in de pauze
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomerquote:Op maandag 21 juni 2010 14:34 schreef Strega het volgende:
Oh, heerlijk vanaf morgen echt zomer weer!
Ja, absoluut!quote:Op maandag 21 juni 2010 15:36 schreef Lau. het volgende:
[..]
Volgens mijn kalender is het vandaag officieel het begin van de zomer
Dus dat goeie weer komt precies op het goede moment!
Behalve dat het in de weekends altijd zo extreem wordt (of lijkt te worden).quote:Op maandag 21 juni 2010 15:51 schreef oh-oh het volgende:
Toch hebben we al best veel goed weer gehad hoor
Ahw! Wat leukkkquote:Op maandag 21 juni 2010 11:33 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
[..]
Ik doe het altijd heel kort knippen als er warm weer aan komt. Maar een tondeuse met een standje er op dat het wat langer kan blijven (anderhalve centimeter ofzo?) lijkt me ook wel wat, dat gaat wat sneller dan knippen. Maar misschien praat ik onzin en werkt het zo helemaal niet, ik ga wel eens kijken op de site
Nee, vriendin van me knipt & verft mequote:Op maandag 21 juni 2010 16:31 schreef oh-oh het volgende:
Zelf knippen ook?
Ik verfde mn haar vroeger echt altijd, sinds ik dat niet meer doe heb ik echt heerlijk haar
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:54 schreef oh-oh het volgende:
Ja das fijn, mijn beste vriendin doet mijn haren ook altijd extragratisch en zo.
Dies kapster en neemt haar werk graag mee naar huis![]()
Kiehandig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |