quote:Op woensdag 21 juli 2010 13:06 schreef ChipsZak. het volgende:
Fruitvliegjes
Irritante kutuser in topic.
quote:Op woensdag 21 juli 2010 16:44 schreef JJH het volgende:
Geer en nieuwe aanwinst Bertje!
Bertje wil ook in de TT.
Hm ja, da's wat lastig.quote:Op maandag 26 juli 2010 10:25 schreef oh-oh het volgende:
[Hond] Halsbanden
( volgens mij kun je nu niet meer naar een post linken of wel? )
Laatste post, eerste post op Fok! = spam ?
Trutquote:Op dinsdag 27 juli 2010 21:40 schreef sigme het volgende:
Greys, legendarische treurwilg van me, ik durf het bijna niet te vragen..
Het lijkt wel real life Farmville!quote:Maar eh, wil je de topictitel aanpassen? sigme's diergaarde (kip, schapen, varkens, kuikentjes!)
D'r is een kalfje bijgekomen. Geheel onverwachts; ik zal het verhaal uit de doeken doen in het topic.
Gedaanquote:Op dinsdag 3 augustus 2010 20:57 schreef Soempie het volgende:
Senesta, ElisaB of Greys, kan een van jullie de TT veranderen van het volgende topic:
Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp ?
Misschien iets van: Hobbes in gastgezin Wiebel en Soemp. Of iets anders wat jullie leuk vinden. Alvast bedankt.
Ik ga er even achteraan, even PMen enzo, thanksquote:Op dinsdag 17 augustus 2010 23:17 schreef Qwea het volgende:
[Hond] Halsbanden
riekt nach spam. User heeft ook net een account aangemaakt en 1 post gedaan
Ist weer dezelfde ja?quote:Op woensdag 18 augustus 2010 09:49 schreef oh-oh het volgende:
Das weer diezelfde user die je daar laatst ook over aangesproken hebt volgens mij ...
Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moestquote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit
Ja, in het vervolg gewoon door een mod laten doen hoor, die kan dat gewoon kopieren vanuit de editgeschiedenis.quote:Op donderdag 2 september 2010 21:20 schreef Pisces29 het volgende:
Thanks, wat een werk om het aan te passen, maar het is gelukt, alleen nog niet zo netjes op een rij als in een ander deel maar dat maakt niet uit
Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keerquote:Op donderdag 2 september 2010 21:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zat al twee keer heen en weer te kijken van hier naar daar, omdat ik ze al klein zág dus en niet snapte wat er dan nog veranderd moest
Goed gedaan
Heb jij hem destijds gemaakt Hara?quote:
Maarrrrrrrrrrrrrrrr, kun je dan niet gewoon een wiki (laten) makenquote:Op donderdag 2 september 2010 21:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja en ik vind het zo leuk, omdat die OP ooit zo netjes gemaakt is. En nu weet ik het voor een volgende keer![]()
Ik krijg er alleen zweet van in de nek, omdat ik zo'n trage harry ben
Guilty as charged. Daarom is er ook geen wiki, daar ben ik te lui voorquote:Op donderdag 2 september 2010 21:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb jij hem destijds gemaakt Hara?![]()
![]()
[centraal] Konijnentopic mét foto's ! #12quote:Op vrijdag 3 september 2010 23:49 schreef Wasmachinemann het volgende:
Hoi
Is er ergens een centraal konijnen topic? Kan het niet zo snel vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |