last he, url verkrijgen en plaatje postenquote:
Zie PM. Ophouden met je geneuzel. Dank.quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:46 schreef vandaardus11567 het volgende:
[..]
Die boom NATUURLIJK!!
Je kan niet zomaar iemand zijn boom op het internet gaan zetten, dat is prive eigendom waar jij gewoon maar even mee aan de wandel gaat
ok..quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie PM. Ophouden met je geneuzel. Dank.
komt denk ik door de fantastische kwaliteit en het tegenlichtquote:Op zondag 10 oktober 2010 13:58 schreef senesta het volgende:
Ik zie het zo slecht op de foto dat ik er echt niets van kan maken
want je mag geen foto maken van de boom van de buurman?? En bloesem in oktober? Waar gaat dit eigenlijk om? Heb je last van blaadjes in de tuin?quote:Op zondag 10 oktober 2010 13:59 schreef charmed_angel het volgende:
Buurman is nu weg, zal van de week even een goede foto maken
jij kan echt niet lezen hèquote:Op zondag 10 oktober 2010 14:10 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
want je mag geen foto maken van de boom van de buurman?? En bloesem in oktober? Waar gaat dit eigenlijk om? Heb je last van blaadjes in de tuin?
Pssst.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jij kan echt niet lezen hèIk zeg toch dat de buurman het wilde weten
Oud mannetje zonder internet. Damn wat doen jullie moeilijk zeg
Buurman vertelde dat er bloesem in kwam, ik zeg toch niet dat ze er nu in zitten
Als de buurman thuis is kan ik er beter bijwant dan kan ik in de tuin staan.
Dat zou wel heel knap zijn als je dat uit die foto kunt halen.quote:Op zondag 10 oktober 2010 20:47 schreef plantenman het volgende:
aan de foto/bloesem zou ik zeggen dat het een Prunus cerasifera 'Nigra' is.
quote:Deze zeer verspreide sierpruim met donkerbruinrode bladeren en twijgen. Is een kleine boom met een losse, ronde, vrij dichte kroon. Hij is tamelijk sterk tot matig snel groeiend. Bloeit in april-mei met kleine, lichtroze, enkele bloempjes die bij het uitbloeien overgaan naar wit. Vormt een weinig aantal rode vruchten. De bloemen komen zeer mooi uit tegen het uitgelopen purperen blad. Boompje dat thuis hoort in de categorie van purperbladige bomen. Prunus cerasifera 'Nigra' is ook verkrijgbaar in struikvorm. Boompjes als halfstammige of hoogstammige bomen aan te planten. Geschikt als parkboom, als aantrekkingspunt in kleinere tuinen. Gedijt ook op kleigronden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |