Cool, die kende ik nog nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, probeer ook de photostream van Lextard eens op FlickrDie heeft 160 chinaglaze swatches
Dank je! Staan er behoorlijk wat opquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:06 schreef Stormqueen het volgende:
tliciouz, probeer ook de photostream van Lextard eens op FlickrDie heeft 160 chinaglaze swatches
Millenium, ook vanwege het stempelen. Awaken vind ik zelf erg mooi, dekt ook erg goed en kan ook mee gestempeld worden.quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:26 schreef tliciouz het volgende:
Wat zijn volgens jullie nu de echte must haves van china glaze? Dan wel creme geen glitter etc
Maar dat zijn nog shimmer/glitter achtige lakjesquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:34 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Millenium, ook vanwege het stempelen. Awaken vind ik zelf erg mooi, dekt ook erg goed en kan ook mee gestempeld worden.
Haha oh okay, die heb ik niet van CGquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat zijn nog shimmer/glitter achtige lakjesik hou niet zo van dat geglitter
Maar toch bedankt! ik zoek echt de creme's zoals :
[ afbeelding ]
for audrey!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar dat zijn nog shimmer/glitter achtige lakjesik hou niet zo van dat geglitter
[ afbeelding ]
Hoi terug lief meisje!quote:
Dat vind ik heel mooi bij een ander, maar mij staat dat echt totaal nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:36 schreef tliciouz het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We lakken hier lang niet alleen met china glaze hoor!quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:33 schreef Dinamiet het volgende:
Ik krijg binnenkort konad van vriendlief, dus ik ben even aan het orienteren!
Wat maakt volgens jullie China Glaze zo goed? Blijft ie lang zitten, lakt ie erg goed etc?
Ik koop nu altijd Maybelline of L'oreal a 9 euro per potje ongeveer, maar daar ben ik eigenlijk niet eens zo tevreden over... Ik ben benieuwd en hoop binnenkort hier mijn kunsten te vertonen.
Toen jullie het voor de eerste keer deden, hoe werd het toen? Lukte het meteen en was je tevreden over Konad?
De decafe's zijn gelukkig ook goed te drinken, bestel je de doos bij de Nespresso met alle smaakjes?quote:Op woensdag 10 maart 2010 19:46 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Hoi terug lief meisje!
Over die Nespresso, het is niet de aller-allerlaatste (die helemaal chroomgekleurde) maar het is wel een aparte uitvoering qua behuizing. Niet zwart, niet chroom, maar iets zwartigs met een mat chromige 'grid' eroverheen. Erg mooi
En die cappucino!! Heb al drie bakken op![]()
nu moet ik echt over op iets anders anders doe ik geen oog dicht vannacht
Onzin, lak staat vrijwel iedereen vrijwel altijdquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat vind ik heel mooi bij een ander, maar mij staat dat echt totaal niet![]()
die heb ik net besteldquote:Op woensdag 10 maart 2010 19:48 schreef Debsterr het volgende:
[..]
De decafe's zijn gelukkig ook goed te drinken, bestel je de doos bij de Nespresso met alle smaakjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |