ohja, daar zit wat in.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:12 schreef snkr-xxx het volgende:
HAha die OP, super![]()
Mirjam: Ja er zijn een aantal fauxnad plates met grotere en bredere patronenAlleen ik vind wel, dat vaak je stempel dan alsnog te klein is
Hehe ja, het is echt een super kleurtje die blauwequote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oeh zit je mijn lakjes te swatchen?Ik hoop dat die van jou morgen in mijn brievenbus ligt!
Fijn dat je er zo blij mee bentquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hehe ja, het is echt een super kleurtje die blauwe![]()
![]()
En wat een heerlijke OP![]()
Ik zal m'n moeder even roepenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ohja, daar zit wat in.
ze hebben neem ik aan enkel plates he, geen stempels?
heb jij per ongeluk tips qua plates met dat soort designs?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:24 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik zal m'n moeder even roepenIk weet er echt geen snars van
oh ik moet ook even de site www.chez-delaney.com doorgeven hoor ik.
mijne ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef Mss het volgende:
En ik kan niet wachten op mijn TD pakketje, hij is 5 maart geshipped, wanneer kan ik hem dan ongeveer verwachten?
donderdag of vrijdagquote:Op dinsdag 9 maart 2010 21:32 schreef Mss het volgende:
Mooie OP is er gemaakt, en wat hebben jullie allemaal veel moeite gedaan!
Ik ben trouwens ook wel voor een meet, en als het dan ergens in de randstad zou zijn, zou het ideaal zijn!
En ik kan niet wachten op mijn TD pakketje, hij is 5 maart geshipped, wanneer kan ik hem dan ongeveer verwachten?
CG strawberry fields?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Over 3 weken ben ik jarig, ben een verlanglijstje voor mn man aan het maken![]()
Bij Models Own heb ik 20 lakjes genoteerd
Barry M en Art de Lautrec: 12 kleurtjes.
Nu bezig om een TD wishlist te maken, maar ik kom niet verder!
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Passion In The Pacific
CG Turned Up Turquoise (misschien teveel als ik Passion In The Pacific al neem? welke is mooier?)
CG Visit Me In Prism
Ik zie echt door de flesjes de kleurtjes niet meer, help!!
Ik hou van mat, glitter, holo, pastel, neon... Gewoon alles! Maakt het niet makkelijker
color club poptastic collectiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Over 3 weken ben ik jarig, ben een verlanglijstje voor mn man aan het maken![]()
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Turned Up Turquoise (misschien teveel als ik Passion In The Pacific al neem? welke is mooier?)
CG Visit Me In Prism
Ik hou van mat, glitter, holo, pastel, neon... Gewoon alles! Maakt het niet makkelijker
Alle suedes! Ink Suede ie échtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
Turned up Turqoise is erg mooi maar let op, hij droogt mat op en is écht een neon met TCquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
ik zou als ik jou was gewoon op mijn gemak wat nagelblogs gaan doorneuzen en daar inspiratie opdoen. Er is te veel moois om iemand te kunnen adviseren die alles mooi vindt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
Strawberry fields kan ik niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
CG strawberry fields?
en CG ruby pumps is ook
Haha dat doe ik al hele dagen ;-)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was gewoon op mijn gemak wat nagelblogs gaan doorneuzen en daar inspiratie opdoen. Er is te veel moois om iemand te kunnen adviseren die alles mooi vindt!
Niet favorietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef samsuus het volgende:
[..]
Haha dat doe ik al hele dagen ;-)
Ik moet eerlijk zeggen dat de merken die op TD te krijgen zijn niet echt mijn favoriet zijn. Maar ja die man van mij, wil minstens 3 verschillende sites, lijsten en merken. Want; "Anders is het geen verrassing wat je krijgt..."
Geen idee! Valt me gewoon op sinds ik dit topic volg dat ik enthousiaster ben over andere merken (models own, barry M, suedes van opi, claires) Tuurlijk zitten er ook heel vaak mooie lakjes van bijvoorbeeld CG bij, maar niet dat ik dan gelijk denk "hebben!!!"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet favorietW'rom niet dan? Ik ben inmiddels echt een OPI lover en ik geloof dat ik Orly ook helemaal geweldig vind
ow, nog een tip: watermelon rind!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:18 schreef samsuus het volgende:
[..]
Geen idee! Valt me gewoon op sinds ik dit topic volg dat ik enthousiaster ben over andere merken (models own, barry M, suedes van opi, claires) Tuurlijk zitten er ook heel vaak mooie lakjes van bijvoorbeeld CG bij, maar niet dat ik dan gelijk denk "hebben!!!"
Beetje vaag misschien
Van de H&M..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
Guess, waar heb je Hello Kitty vandaan? Ben erg benieuwd naar foto!
dan kan jij niet wachten op mijn pics morgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Van de H&M..
Ik vind Hello Kitty zo cute....ja ik ben echt 33![]()
De pedicure is net geweest en die heet m'n teennagels ook mooi gelakt![]()
ga je nu al weer bestellen? Je pakje is nog onderwegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:19 schreef mirannie het volgende:
Iemand hier die mij misschien ook een handje kan helpen?? Inmiddels besloten om waarschijnlijk 3 suedes te kopen. Maar nu zit ik weer met een `blauw` probleem...
Ik heb de volgende nu op mijn wishlist staan:
CG blue sparrow
CG blue island iced tea
CG caribbean blue
CG blue hawaiian
Orly it´s up to blue
Dit is wat ik al heb aan blauw en wat al besteld is:
OPI absolutely alice
OPI designer glamour
CG 2nite
OPI yoga-ta get this blue
CG meteor shower
Ik kan echt niet nog 5 blauwe kleurtjes erbij bestellen, it´s tooooo much. Mocht iemand andere blauwe kleurtjes kennen die nog mooier zijn dan bovenstaande, mag je het gerust laten weten, maar moet uiteindelijk wel een keuze maken van max 3 blauwe kleurtjes![]()
Anyone?
Ik ookquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Van de H&M..
Ik vind Hello Kitty zo cute....ja ik ben echt 33![]()
De pedicure is net geweest en die heet m'n teennagels ook mooi gelakt![]()
En hoe heet je liefje?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[ afbeelding ]
Een van m'n nieuwe liefjes
Dat had ik inderdaad stiekem ook wel een beetje besloten, vind die erg gaaf!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:20 schreef Daph_ het volgende:
Blue Island Iced Tea is prachtig, die moet blijven
Jawel, op zich heb je natuurlijk gelijk, maar vind het gewoon een beetje te veel van het goede.quote:Maar als jij nou 5 blauwe lakken mooi vindt, dan bestel je toch 5 blauwe lakken?
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ga je nu al weer bestellen? Je pakje is nog onderwegVerder kan een mens nooit genoeg blauwe lak hebben
stippies!!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Mijn vertraagde lente-nagels:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
CG Spitfire.quote:
Stippen zijn hip!!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:40 schreef Nune het volgende:
Antwoord van OC Nail Art:
I shipped your order on the 25th of February....the M65 disk should ship in the next day or two. The US Customs Declaration Number on your package is LN027028356US but it's not a tracking number. Packages to NL have been taking a while to clear customs lately for some reason!!!
K
Zou het dan toch?
vrolijk!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
I knowquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Sjeen het volgende:
Er is meer te krijgen bij TD dan China Glaze, ze leveren: Amour, China Glaze, Color Club, Creative, Essie, Entity, Kolor ring, Misa, New York, Nicole (by OPI), OPI, Orly en Sation
Nagels om vrolijk van te wordenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:32 schreef zoeperzazke het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kut is dat he?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:43 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja ik vind het helemaal niet leuk en ik BAH![]()
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.quote:
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.
hoe wordt dat eigenlijk berekend?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:45 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja, ik zei net al tegen Daph dat ik er gewoon een beetje bozig van ben! Want we hadden net zitten uitreken hoeveel ongeveer, nou dat word dus waarschijnlijk rond de ¤25. Joepiedepoepie.
12,50 inklaringskosten + 19% btwquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
hoe wordt dat eigenlijk berekend?
wooow echt snel zegquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:06 schreef Daph_ het volgende:
Ladies met TD pakketjes en "wanneer komt het??" vragen: ik had donderdagavond besteld en vanmorgen ontvangen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omg die Hello Kittyquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:14 schreef Guess. het volgende:
Wat zijn jullie snel gegaan zeg!
Vandaag gekocht
[ afbeelding ]
Die Hello Kitty is zo cute en mooi,heb em nu op en ga morgen de andere er van halen![]()
Zal morgen foto's bij daglicht maken.
dat betalen we overal op tochquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:06 schreef Puckzzz het volgende:
Wat verdiend die fucking douane/regering wel niet op spul wat we gewoon hebben betaald e.d. maar néééé we moeten nog ff een extra bedrag betalen om het in NL te krijgen
Nohquote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Ik ga t maar in bed uithuilen denk ik, tot morgen![]()
wat zondequote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
zonde! *geeft kussie erop*quote:Op dinsdag 9 maart 2010 23:09 schreef Loqi het volgende:
Mijn rechterhand nu
[ afbeelding ]
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het echt een superleuk idee al die vrolijke nagels en alweer genoeg inspiratie opgedaan voor de volgende mani.![]()
Hoe krijgen jullie de pokadots zo strak op je nagels?![]()
Wow!quote:Op woensdag 10 maart 2010 06:06 schreef Ainnir het volgende:
Morgen voor het eerst met een Konadje naar m'n nieuwe werk:
Ben benieuwd of er nog enige reactie op komt, dit verwachten ze vast niet van een nerd![]()
(heb me tot nu toe braaf gehouden bij You Don't Know Jacques en sheers haha)
Ik las gister dat je die nagelwielen heel goedkoop via ebay kan bestellen zonder verzendkosten.quote:Op woensdag 10 maart 2010 07:16 schreef samsuus het volgende:
Kan je bij TD 9 lakjes bestellen en een set van 10 nagelwielen en dan toch de shippingkosten op 18 dollar houden? Of kan ik dan beter 8 lakjes doen? (of de wielen ergens anders bestellen)
Ik ben zo slecht met Ebayquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik las gister dat je die nagelwielen heel goedkoop via ebay kan bestellen zonder verzendkosten.
Ik ook hoor, ik heb wel een account maar nog nooit wat besteld, vind het zo onoverzichtelijk en nu is mijn engels ookal niet echt top, dus tjaa...zie de leukste dingen maar bestellen doe ik nietquote:Op woensdag 10 maart 2010 07:58 schreef samsuus het volgende:
[..]
Ik ben zo slecht met EbaySnap er geen fluit van
Blue Sparrow vind ik zelf niet erg geslaagd, het is een neon die erg sheer is, veel laagjes en topcoat nodig dusquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat had ik inderdaad stiekem ook wel een beetje besloten, vind die erg gaaf!!
[..]
Jawel, op zich heb je natuurlijk gelijk, maar vind het gewoon een beetje te veel van het goede.
Heb onwijs veel swatches zitten kijken, maar hoop eigenlijk dat iemand hier zegt dat er een aantal heel erg op elkaar lijken ofzo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |