CG strawberry fields?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Over 3 weken ben ik jarig, ben een verlanglijstje voor mn man aan het maken![]()
Bij Models Own heb ik 20 lakjes genoteerd
Barry M en Art de Lautrec: 12 kleurtjes.
Nu bezig om een TD wishlist te maken, maar ik kom niet verder!
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Passion In The Pacific
CG Turned Up Turquoise (misschien teveel als ik Passion In The Pacific al neem? welke is mooier?)
CG Visit Me In Prism
Ik zie echt door de flesjes de kleurtjes niet meer, help!!
Ik hou van mat, glitter, holo, pastel, neon... Gewoon alles! Maakt het niet makkelijker
color club poptastic collectiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Over 3 weken ben ik jarig, ben een verlanglijstje voor mn man aan het maken![]()
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Turned Up Turquoise (misschien teveel als ik Passion In The Pacific al neem? welke is mooier?)
CG Visit Me In Prism
Ik hou van mat, glitter, holo, pastel, neon... Gewoon alles! Maakt het niet makkelijker
Alle suedes! Ink Suede ie échtquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
Turned up Turqoise is erg mooi maar let op, hij droogt mat op en is écht een neon met TCquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
ik zou als ik jou was gewoon op mijn gemak wat nagelblogs gaan doorneuzen en daar inspiratie opdoen. Er is te veel moois om iemand te kunnen adviseren die alles mooi vindt!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:01 schreef samsuus het volgende:
Heb nu:
Opi YDKJ suede
CG Bad Kitty
CG Matte Magic
CG Visit Me In Prism
Strawberry fields kan ik niet vinden op de sitequote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:02 schreef Mirjam het volgende:
[..]
CG strawberry fields?
en CG ruby pumps is ook
Haha dat doe ik al hele dagen ;-)quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik zou als ik jou was gewoon op mijn gemak wat nagelblogs gaan doorneuzen en daar inspiratie opdoen. Er is te veel moois om iemand te kunnen adviseren die alles mooi vindt!
Niet favorietquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:12 schreef samsuus het volgende:
[..]
Haha dat doe ik al hele dagen ;-)
Ik moet eerlijk zeggen dat de merken die op TD te krijgen zijn niet echt mijn favoriet zijn. Maar ja die man van mij, wil minstens 3 verschillende sites, lijsten en merken. Want; "Anders is het geen verrassing wat je krijgt..."
Geen idee! Valt me gewoon op sinds ik dit topic volg dat ik enthousiaster ben over andere merken (models own, barry M, suedes van opi, claires) Tuurlijk zitten er ook heel vaak mooie lakjes van bijvoorbeeld CG bij, maar niet dat ik dan gelijk denk "hebben!!!"quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Niet favorietW'rom niet dan? Ik ben inmiddels echt een OPI lover en ik geloof dat ik Orly ook helemaal geweldig vind
ow, nog een tip: watermelon rind!quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:18 schreef samsuus het volgende:
[..]
Geen idee! Valt me gewoon op sinds ik dit topic volg dat ik enthousiaster ben over andere merken (models own, barry M, suedes van opi, claires) Tuurlijk zitten er ook heel vaak mooie lakjes van bijvoorbeeld CG bij, maar niet dat ik dan gelijk denk "hebben!!!"
Beetje vaag misschien
Van de H&M..quote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:16 schreef Sjeen het volgende:
Guess, waar heb je Hello Kitty vandaan? Ben erg benieuwd naar foto!
dan kan jij niet wachten op mijn pics morgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 22:21 schreef Guess. het volgende:
[..]
Van de H&M..
Ik vind Hello Kitty zo cute....ja ik ben echt 33![]()
De pedicure is net geweest en die heet m'n teennagels ook mooi gelakt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |