Zo'n oordeel moet je niet opkroppen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef TheFrankey het volgende:
Dat velen hier beginnen te schreeuwen dat je veel geld moet en hij je er nooit uit mag zetten (hoewel waar) zou ik naast mij neerleggen.
Bekroppen Nederlanders ook altijd
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan mij.
Dat is geen originele fout.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:49 schreef larsjj het volgende:
[..]
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan ik.
Spatiefouten zijn natuurlijk niet origineel, maar een ander fout verbeteren vind ik altijd best grappig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die grappen gingen zeker over die luchtoven
OT: ik zou het gewoon evenlang in de hetelucht oven doen.
Denk je niet dat het fout verbeteren met opzet was?quote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Bleie het volgende:
Hete luchtoven
Verderop in het topic:
[..]
Spatiefouten zijn natuurlijk niet origineel, maar een ander fout verbeteren vind ik altijd best grappig.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.
Ja, dat had ik zelf later ook bedacht. Zelfs al opgezocht, maar 'schreien' heeft blijkbaar ook de betekenis van verschrikkelijk, ergerlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij bedoelt schrijnender.
Maar ik vind het onderwerp ook wel om te schreien.
Ik zie vieze dingen voor me bij dat woord.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
(En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat je dan de tering naar de nering moet zetten, en dan maar moet accepteren dat er een drogerende vochtplek in je slaapkamer zit. Niet heel mooi, maar er is mee te leven natuurlijk
Dat lijkt me best cool. Elke nacht hallucineren dankzij die drogerende plek.quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar, het wordt de babykamer!quote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me best cool. Elke nacht hallucineren dankzij die drogerende plek.
Jeetje.quote:Op maandag 12 april 2010 18:09 schreef Anna-Maria het volgende:
Nope het is nog niet gelukt aangezien de winkel waar ik naartoe ging, zo geen kraan had... Ik moet dus naar een grotere winkel.
Maar al erg bedankt voor al het advies, het is me al een heel stuk duidelijker!!
Onopvallend doch herkend.quote:Op maandag 12 april 2010 20:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee wel iets suptiels, maar dat voor ons wel herkenbaar is
Is in elk geval consequent.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:03 schreef xPLORK het volgende:
Hallo :]
ik moet een cadootje kopen voor een vriend van me van 16 jaar..
wie weet een leuk cadoo voor iemand van 16 jaar , een jongen.
HIj houd niet van lezen, sieraden vind hij wel leuk maar daar heb ik geen centjes voor..
iemand een leuk cadootje van rond de 12 euro?
Bedankt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef Jeronimohengelo het volgende:
Nice Benfica volhouden nu ondanks de nederlaag dan als troost op de slagroom 2 tientjes winst![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:
Dat zal niet gaan lukken, dat weet ik wel.
Hè, bah.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Apotheose het volgende:
geen problemen mee. Koop altijd h.o.h gekakt (gekruid) en smaakt heerlijk van de (lokale) supermarkt
Zal gaan lukken?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef TitusPullo het volgende:
Niet zozeer origineel, als wel afschuwelijk:
[..]
Originele reijger. Plus natuurlijk dat deze persoon betaalt voor de preijs.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:43 schreef Biffkoffie het volgende:
Fuckers.. eerst nog dat kut-kwartje van kok.. reiskosten stijgen ook niet mee, terwijl de preijs van brandstof bijna de helft meer kost dan 5 jaar geleden.
Het is wel zo lelijk, dat ik het fout vind.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal gaan lukken?
Dat kun je lelijk vinden, maar is het fout-fout?
Dronken of sober?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Silven het volgende:
Wie is Jan Slagter? Vraag het hier omdat ik om 1 of andere reden niet kan posten op de FP. Anders had ik dat soberzo niet hier gedaan.
Dat is wel even schrikken om zelf in dit topic genoemd te worden!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is wel zo lelijk, dat ik het fout vind.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef CHEVHB het volgende:
Ik neem aan dat dit allemaal vanzelf gaat! En dat ze zich over een ( bewijze van spreke) een jaar helemaal op haar gemak voelt!
Nu vraag ik me af waar die variant vandaan komt, hij duikt overal op ineensquote:
quote:Op dinsdag 10 juni 2008 08:50 schreef Ardenlyn het volgende:
Ik ben sowiesso van plan om hem niet te kussen (ik mis het zo erg!!!!) met die lip omdat ik niet wil dat hij ziek wordt.
quote:Op zaterdag 27 maart 2010 18:38 schreef TheFrankey het volgende:
En dan nog uitlachen ook. Zowieso, hard muziek in auto als je er niet alleen in zit![]()
quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel)
quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
quote:Op woensdag 4 juni 2008 14:15 schreef Conekiller het volgende:
inhaleren is wel aan te raden maar kennelijk niet noodzakenlijk heb ik wel eens gelezen.
Enik voel meestal niks ervan. Zoweizo rustig beginnen
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 19:29 schreef Braddie het volgende:
kleine kinderen zijn soieso irritant...
quote:Op woensdag 3 september 2008 01:46 schreef Superfast het volgende:
Volgens mij is het bij McDonald zoieso het beste om de "bekende" dingen te bestellen .
quote:Op woensdag 9 januari 2008 20:12 schreef jap85 het volgende:
zoweiso leuk om door het buitenland te rijden vind ik, al besef ik ook wel dat we ook wel grote stukken minder interessante snelweg moeten afleggen. Oja we willen ongeveer 3-4 weken gaan.
quote:Op woensdag 20 september 2006 03:14 schreef Dual.Flipflop het volgende:
En zowezo raadpleeg engelstalig nieuws van dat land/stad.
Veel sterkte enne als je nog een relax week in dorp aan je reis kunt plakken, heerlijk om van de schrik bij te komen.
quote:Op woensdag 30 september 2009 18:43 schreef veda het volgende:
Ik weet dat luxe horloges gewone pennen hebben, maar ik heb alleen van extreme gevallen gehoord dat dat niet goed ging (op de motor, maar op een 2 cilinder motor gaat het ding zoiso kapot).
quote:Op zaterdag 19 december 2009 22:57 schreef veda het volgende:
Ik hoor net van een elektrotechnicus dat het soiso een afrader is
Mijn excuus voor mijn voorgaande bericht hierover.
Je mag het proberen, maar als het kapot gaat ben ik niet verantwoordelijk
quote:Op zaterdag 20 november 1999 21:48 schreef Little bird het volgende:
Ik heb het programma niet gezien, Maar de site vind ik al zoiszo beter, mooier, leuker dan BB site. Als dit ook iets over het programma zegt...
quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Toen de CDA die subside wou aanpassen heeft veerman gedreigt op te stappen en nu blijkt dat hij een groot deel van die subside ontvangt met zijn bedrijfjes (zoenzo mag je geen ander bedrijf hebben naast je minister post).
quote:Op vrijdag 15 februari 2008 14:33 schreef bigfoot1987 het volgende:
Ik weet een oplossing die sowiesow werkt, ook voor andere filters (bijv. op school) maar die meldt ik niet aangezien die filters er niet voor niets op zitten
quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:07 schreef Fokjes het volgende:
Pathé Schouwburgplein !!! Nee weet niet maar ga zooizo altijd daar. + Jacks
quote:
Dequote:Op zaterdag 3 april 2010 14:16 schreef Penisbaard het volgende:
Waarom nou weer een deel 2?Het was soberzo als de zoveelste topic over de PVV en Marokkanen die toch altijd over hetzelfde gaan
quote:Op dinsdag 13 april 2010 17:53 schreef wesp40 het volgende:
ik was op een chat met een paar Amerikanen. Ze waren aan het kletsen over mensen uit het midden oosten.
Ze praatten over hoe mannen in die landen meerdere vrouwen hebben. En hoe dat tegen in druist met de Amerikaanse cultuur. Daarop imiteerde een van de mannetjes een accent van een Afghaanse man. Iets over shoarma/rijst of zoiets.
Maar helaas denk ik ook niet dat vrouwen veel beter af zijn in de VS. Volgens mij hebben mannen daar 70% van de goed betalende baantjes, en vrouwen hebben eveneens een slechte uitzicht op de arbeidsmarkt.
Je hoort ook zo vaak over de mishandelingen van vrouwen daar en seksuele discriminatie.
Ketel die de pot zwart noemt?
Het is in het NL idd "De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet".quote:
Ze zijn allebei zwart, dat is de achterliggende gedachte ...quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:01 schreef Vanyel het volgende:
Dan nog noemt in het voorbeeld de ketel de pot zwart ipv andersom.
een wat?quote:Op zaterdag 3 april 2010 23:11 schreef jack4ya het volgende:
[..]
+ Het verklappertje dat 't toch hollands is (elektrische tijdsmast)
[..]
Zo'n ding met een klok denk ik.quote:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef Weaut het volgende:
[..]
Ik heb contact proberen te zoeken met 2 van deze uitzendbureaus. Beide heb ik niet te pakken kunnen krijgen qua telefoon. Dus heb ik ze een mail gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Dus ik dacht; ik zoek nog even verder. Ik wil hem ook niet linken aan eendervandere sjoemele organisatie.
En vervolgens post hij geen foto.quote:Op vrijdag 16 april 2010 15:17 schreef Goodfellas87 het volgende:
Om er nog maar gelijk een top pic tegenaan te knallen.
Waarom hoor ik zo weinig mensen klagen betreft de hoge benzine/diesel/gas prijs!! ???
Hadden we deze al in de soberzo-reeks?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:46 schreef Trollface. het volgende:
Terechte klacht, maar sorenzo McDonald's
Que?quote:Op zondag 18 april 2010 11:28 schreef Blue_note het volgende:
Ik heb een vriendin gehad voor 7 jaar.Maar deze relatie ging echt niet meer. We probeerden elke week weer opnieuw, maar de jus was er helemaal uit, en waren bij elkaar uit gewoonte en het ging gewoon echt niet meer. Teveel gebeurd, etc. In ieder geval.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Even aangepast, want mensen begrepen het niet.
Hoe mensen reageren in rare situaties, waarin jij als invidu dingen uithaalt die niet alledaags zijn ( dat kan iemand in de fik steken zijn, maar ook struikelen als je moet speechen) of wanneer er een zombie uitbreek komt, hoe mensen dan reageren. Het gaat dus niet om het sadist zijn, maar om de reacties erop.
quote:Op maandag 19 april 2010 04:20 schreef Pistoleke het volgende:
Dernet hoorde ik allemaal geluiden van beneden komen en de deur open gaan. (...)
Mooi overzicht.quote:Op donderdag 15 april 2010 16:59 schreef Gitank2 het volgende:
Nu vraag ik me af waar die variant vandaan komt, hij duikt overal op ineens![]()
Ik weet niet of er al eens een overzicht van is gemaakt.
Dat lijkt me van wel, maar ik kan het even niet laten om eens op zoek te gaan naar variaties op dit leenwoord.
Hij is wel consequent:quote:Op woensdag 7 april 2010 19:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ik moest echt een paar keer lezen, maar volgens mij bedoelt hij: "nog geeneens" (voor zover dat goed nederlands is)
quote:Op maandag 19 april 2010 12:25 schreef genakt het volgende:
wat een rotkop. Met zo'n hoofd kan je nog en eens de eerste de beste mongool bij een frans bauer concert versieren
Is dat de voertaal in Jiberië?quote:Op maandag 19 april 2010 12:23 schreef wise het volgende:
Gamze gamze, glibarculue ci
Beetje Jiberisch.
Altijd leuk als mensen denken iets heel hips Engels te schrijven en er dan een lelijke Nederlandse draai aan geven.quote:
Volgens mij (slag om de arm) is meldt wat formeler, maar mag beide.quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef flat_erik het volgende:
Voor de taal helden hier... is het "Meld uw zoon of dochter aan voor 1 juli 2010" of "Meldt uw zoon of dochter aan voor 1 juli 2010".
Qua loop/loopt kan het voor mijn gevoel beide.
Meldquote:Op maandag 19 april 2010 18:57 schreef flat_erik het volgende:
Haha twijfelszo zit ik ook! Het is voor drukwerk dus moet wel goed haha.. Iemand die uitsluitsel kan geven?
Gebiedende wijs heeft geen -t. Vergelijkbaar met "Geef uw zoon of dochter aan..."quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef flat_erik het volgende:
Voor de taal helden hier... is het "Meld uw zoon of dochter aan voor 1 juli 2010" of "Meldt uw zoon of dochter aan voor 1 juli 2010".
Daar had ik dus ook al last van, hahahaquote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kijk nou, een nieuwe pagina![]()
.
/spuit elf
Als ik me goed herinner was de meervoudsvorm vroeger met een -t en de enkelvoudsvorm zonder.quote:Op maandag 19 april 2010 19:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Gebiedende wijs heeft geen -t. Vergelijkbaar met "Geef uw zoon of dochter aan...". Met de -t was vroeger wel goed, volgens mij.
Harde noot om te kraken.quote:Op maandag 19 april 2010 22:17 schreef TomLievense het volgende:
Dan zijn compromissen dus niet nodig, je spreekt jezelf tegen. Ik heb een andere definitie voor links en rechts, ik zal je die geven.
Links = Gelijke kansen voor iedereen (des noots overheid invloed), Rechts = Vrijheid (te bereiken door zo weinig mogelijk overheidsingrijpen)
Veel tegenstellingen die genoemd worden zijn niet links-rechts, maar conservatief-liberaal. Zoals bijv. de immigratie.
quote:Op maandag 19 april 2010 19:36 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh kijk nou, een nieuwe pagina![]()
.
/spuit elf
Mensen die nog met pagina's werken.quote:Op maandag 19 april 2010 19:40 schreef Pandora73 het volgende:
Daar had ik dus ook al last van, hahaha
quote:
Kijk, dat is nou handig.quote:In 'Meldt u zich aan!' is de t wél juist. Deze zin is weliswaar nog steeds een aansporing, maar bevat geen echte gebiedende wijs: er is nu wél een onderwerp (u); het wederkerend voornaamwoord is zich (vergelijk: 'Geeft u zich op!', 'Abonneert u zich nu!').
Enig idee toevallig sinds wanneer? Kan ik dat begin jaren '90 nog op de basisschool hebben geleerd?quote:Op maandag 19 april 2010 19:25 schreef Pandora73 het volgende:
In gebiedende wijs staat in het Nederlands tegenwoordig geen -t meer achter de stam van het werkwoord (tenzij er sprake is van een spreekwoord/gezegde als "Bezint eer ge begint").
Het is dus "Meld uw zoon..."
Zie ook: http://woordenlijst.org/leidraad/11/7/#r11d
Taal helden is één woord, dus taalhelden.quote:Op maandag 19 april 2010 17:39 schreef flat_erik het volgende:
quote:Op maandag 19 april 2010 23:09 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
nee gooi gelijk Amerika voorraad atoom bomen op
Spatie gebruik is hier niet op timaal.quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:17 schreef Ofanders het volgende:
Komt er een nieuw echt lekker meisje bij ons werken, ik zal der even omschrijven: ong. 1,70 lang, goed gevulde bh, net achter werk en een onschuldig/stout gezicht.
Doet ze haar mond open is ze toch een partij dom en praat ze met een afschuwelijk Rotterdam's accent.
Klacht: Lekker wijf, wat afschuwelijk praat en nog dom ook.
ideale oplossing is mond vol douwen.
quote:Op dinsdag 20 april 2010 00:50 schreef Ofanders het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Wat had ik moeten zetten dan, kk lekkere kont ofzo?
Ik heb mijn (toen nog) lagere school wat jaren eerder gehad, en toen was het in ieder geval al zo. Maar er bestaan nou eenmaal veel uitdrukkingen uit "ouderwetse" tijden, en daar zit die extra -t nog wel in. Wellicht dat dat verwarring oplevert, als je die veel hoort/gebruikt lijkt het alsof dat de gebruikelijke manier is misschien?quote:Op maandag 19 april 2010 23:20 schreef picodealion het volgende:
Enig idee toevallig sinds wanneer? Kan ik dat begin jaren '90 nog op de basisschool hebben geleerd?
quote:
quote:Op maandag 15 februari 2010 20:43 schreef AnusSoft het volgende:
Hier een miele (1600 toeren) ook best stil.
mja je betaalt er een voortuin voor.
Die vind ik echt geweldig!quote:Op dinsdag 20 april 2010 13:55 schreef Csbs het volgende:
Wellicht is het een ra-ra-raadseltje?quote:Op dinsdag 20 april 2010 15:55 schreef Lienekien het volgende:
Ik heb tartaar enzo, wat zou ik vanavond eten?
Valt me vaker op, dat mensen op fok het verschil niet (meer) weten tussen ik zou of ik zal. Dus dat ze 'ik zal' schrijven als ze een advies willen geven.
Edit: een korte zoektocht heeft me duidelijk gemaakt dat dit een bestaand woord is. Ik wil te graag, denk ik. Nou ja, bijzeggen en zowiezo zijn ook best origineel, toch?quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:08 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
In aanvallend opzicht wel. Dat er even bijzeggen is wel zo verstandig. De beste doelman, verdediger en middenvelder is weer iemand anders. Trouwens, daar valt zowiezo over te discuteren.
Dis...dis...dis...doe maar praten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 20:10 schreef Lyrewyn het volgende:
[..]
Edit: een korte zoektocht heeft me duidelijk gemaakt dat dit een bestaand woord is. Ik wil te graag, denk ik. Nou ja, bijzeggen en zowiezo zijn ook best origineel, toch?
quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Dingess het volgende:
Beter de doceren volgens mij, bovendien kan je aan (hard)drugs sneller verslaafd raken.
Ik heb anders nooit echt goes les gehad over alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je pas echt niet meer te herkennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vos in schaapskleren.
Niet fout, wel een ranzige woordkeuze.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:04 schreef Tezz het volgende:
Ik heb dezelfde twijfels gehad als jij Hara, alleen bij mij was de aard van het probleem anders. Omdat mijn hondje zo ieniemienie is waren die druppels aan zijn piemel wel behapbaar. [...]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar pvv wordt nog wel eens vergeten omdat ze 'togch'' niet willen regeren. Ik zie het nog wel gebeuren als cda en vvd wat willen toegeven op hun punten.
"Komde-gij uit Brabant, jonguh...kut!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
Heb je het niet gerolen?
Overigens schrijft hij best wel redelijk Nederlands. Daarom viel deze me ook op.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:28 schreef Laydina het volgende:
Ow en steer! Las net je post of ver je belletje![]()
Nice!!
Was het al bekend wanneer de date is?
Wat doe je al die vrouwen aan??quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef TepelVocht het volgende:
[..]
Ik woon alleen. Heb een fitnessruimte, een kantoor, een computerruimte, een keuken met tv en laptop, een werkplaats, 2 pc's en 3 laptops, 1 blackberry en een desire. Over mn auto wil ik het op het moment liever even niet hebben.....
Maar inderdaad, genoeg te neuken. Ik wijd dat echter aan het formaat van mijn lul, niet aan mijn sociale status. Laat staan mn foon............................
Sorry, ik zie de fout niet. Het werkwoord 'schorten' is toch gewoon een Nederlands werkwoord?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Overigens schrijft hij best wel redelijk Nederlands. Daarom viel deze me ook op.
Wauwquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 13:29 schreef KVD12 het volgende:
lekker duidelijk flimpje mechien was het wel een serieverkrachter.
Flimpje is best grappig.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Politie slaat fietser in boeien (video)
[..]
Wauw
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef cherrycoke het volgende:
en ik moet nog een dagje werken gelukkig een kort dagje van 1 tot 6, heb van de week al hard gewerkt 3 dagen achter me kaar van 13:00 tot 00:00![]()
![]()
Van koude bak naar gestookte kas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:51 schreef mariox het volgende:
Reincarnatie was toch om die mensen van het kassensysteem zoet te houden. Zo van accepteer je slaafheid onderin die pyramide, een volgend leven ben je koning
Dure woorden gebruiken, maar niet weten hoe je ze schrijft.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:24 schreef samsalabim het volgende:
Klacht: Een hotel dat je niet van de meest basiale voorzieningen kan eh.. voorzien.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:41 schreef Miller_M het volgende:
Gast, na de koopwoningen-markt is de huurwoning-markt nu ook flink ingestoord. Die makelaar doet goed werk en vind een huurder voor zijn client in lastige tijden.
Of is die niet origineel meer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn 1e single wat ik kreeg..walk on water
Goed, voor AryaMehr is Nederlands zijn tweede taal, maar hij is origineel en leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik mis het puntquote:Op maandag 19 april 2010 07:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terechte opmerking.
Helemaal to the pont. Net als je eerste post trouwens.
OMG, integreren ze dat tegenwoordig ook al in games?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:59 schreef Arceus1 het volgende:
Ik heb toch zeker weten Modern Warfare 2 op m'n laptop gespeeld met alle settings op hyve
De rijger valt niet ver van de lucht.quote:Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking.
Al eens. Al es. Alles. Het is ergens logisch.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
ehm hebben we dat niet alles in 2006 gedaan.. ff topic zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |