Komt ze wel door de inburgeringstoets?quote:Op woensdag 20 september 2006 00:01 schreef Killjoy het volgende:
mijn vriendin woont er vlak bij in de buurt, dus ik heb al gebeld met haar en ben voor nu redelijk op de hoogte.
Ik hoop alleen niet dat de pleuris uitbarst daar, dan ga ik haar zo snel mogelijk weghalen. (het op zijn minst proberen)
Ik was ongeveer 2 a 3 maanden geleden in Bangkok en dat was precies het moment dat de koning een jubileum vierde (60! jaar op de troon) en de mensen zijn ontzettend blij met de koning. Niet te vergelijken met zelfs Nederland. Ik hoop ook dat het met een sisser afloopt en de mensen hiervan niet de dupe worden.quote:Op woensdag 20 september 2006 00:07 schreef Killjoy het volgende:
Dat kan wel, ik heb een tijd geleden van iemand daar gehoord dat op verzoek van de koning die mensen aan hem voorgeleid zijn geweest (zal wel niet met allemaal), hij praat even met ze en stuurt ze dan weer naar huis. Hijzelf wil niet dat mensen wegens hem de cel in gaan, etc etc.
Daar naar die bios gaan is ook een erg speciale ervaring, uit respect voor de koning krijg je voor elke film een promo filmpje te zien van hem, allemaal beelden van thailand, van hem, van mensen die hem eren, etc. Je moet dan gaan staan in de bios tijdens dat filmpje en daarna mag je weer gaan zitten.
Beetje OT misschien, maar het geeft wel het respect voor de koning aan. Laat het aub met een sisser aflopen![]()
Een premier die allemaal strafbare dingen uithaalt om zijn uitpuilende zakken nog verder te vullen - en die daarna met de meest belachelijke smoezen komt zoals "het was een eerlijke vergissing" - is wél ok maar zodra hij aan de kant wordt geschoven heffen de westerlingen weer het belerende vingertjequote:Op woensdag 20 september 2006 07:11 schreef remlof het volgende:
[[knip]
maar dat de VS en EU de staatsgreep afkeuren en hun burgers oproepen zich koest te houden. De nederlandse ambassade beraadt zich nog op een officiele positie
[knip]
Die inburgeringstoets denken we nog niet eens aan, eerst de toelatingstoets anders mag ze niet eens het land in komen. We zijn samen bezig met een cursus Nederlands voor haar (iets wat ik zelf al wilde dat ze zou doen zonder dat die tering Verdonk er een examen van 350 euro aan hing).quote:Op woensdag 20 september 2006 01:27 schreef APK het volgende:
[..]
Komt ze wel door de inburgeringstoets?
Ik denk overigens dat het wel losloopt met deze staatsgreep, kan me haast niet voorstellen dat Bangkok in een schiettent veranderd.
Ja wat denk jij: Verdonk probeert haar mede-Neanderthalervrouwtjes te beschermen tegen de komst van te leuke, lieve en knappe vrouwen uit het buitenlandquote:Op woensdag 20 september 2006 08:06 schreef Killjoy het volgende:
[..]
Die inburgeringstoets denken we nog niet eens aan, eerst de toelatingstoets anders mag ze niet eens het land in komen. We zijn samen bezig met een cursus Nederlands voor haar (iets wat ik zelf al wilde dat ze zou doen zonder dat die tering Verdonk er een examen van 350 euro aan hing).
Als ze hier is kan ze makkelijk het inburgeringstraject in.
quote:Op woensdag 20 september 2006 07:11 schreef remlof het volgende:
Het lijkt idd allemaal mee te vallen bkkboy, laatste nieuws hier is dat de persoonlijke secretaris van de koning voorlopig premier zal worden maar dat de VS en EU de staatsgreep afkeuren en hun burgers oproepen zich koest te houden. De nederlandse ambassade beraadt zich nog op een officiele positie
Het is hier (tussen Thonglor en Emporium) hartstikke rustig. Kinderen zijn vrij van school, banken dicht, maar verder werken de meeste mensen gewoon. De straten zijn opvallig (en heerlijkquote:Bank of Thailand Governor reportedly accepted to become the Prime Minister
Bank of Thailand Governor MR Pridayadhorn Devakula cut short his trip to attend the International Monetary Fund/World Bank meeting in Singapore and he will arrive Bangkok at noontime. He said he agreed to accept to become Prime Minister. Nonetheless, it was expected that there would be a press conference at the Arm Force auditorium Wednesday.
Source: The Nation - 20 September 2006
Toevallig had ik het daar twee weken geleden over met een tamelijk hooggeplaatste arts van Chulalongkorn Hospital. Taksin heeft inderdaad -theoretisch- de gezondheidszorg open gesteld voor een veel groter publiek. Helaas heeft hij daarbij verzuimd de ziekenhuizen ook maar een cent extra te betalen.quote:Op dinsdag 19 september 2006 21:47 schreef bkkboy het volgende:deze man heeft veel goeie dingen gedaan voor thailand. Introductie van het "30 baht medical care system" (30 baht is iets meer als 0.65 euro
quote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Kan Wilders hier in Nederland niet een "coup" plegen?
10 tanks rond het binnenhof + Hilversum innemen. Meer lijkt er niet nodig te zijn.quote:Op woensdag 20 september 2006 10:54 schreef WatEenGelul.nl het volgende:
Kan Wilders hier in Nederland niet een "coup" plegen?
zullen we daar even mee wachten, anders worden wij in het vervolg het meelopertje van Thailandquote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
10 tanks rond het binnenhof + Hilversum innemen. Meer lijkt er niet nodig te zijn.
Om als bevolking wat uit te vreten ertegen zijn er gewoon te weinig wapens in omloop hier.
Is best te doen dus![]()
Nou tel het aantal sportschutters + illegale wapens bij criminelen en je hebt toch een aardige infanteriebrigade.quote:Op woensdag 20 september 2006 11:00 schreef PLAE@ het volgende:
Om als bevolking wat uit te vreten ertegen zijn er gewoon te weinig wapens in omloop hier.
lol dat stelt toch niks voor.quote:Op woensdag 20 september 2006 12:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Nou tel het aantal sportschutters + illegale wapens bij criminelen en je hebt toch een aardige infanteriebrigade.
Alleen, als je daar 'lag' hebt, ben je zeg maar wel écht dood.quote:Op dinsdag 19 september 2006 20:14 schreef Roellio het volgende:
Ah, tof. Net Command & Conquer, maar dan met betere graphics!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |