quote:Op dinsdag 20 april 2010 21:45 schreef Dingess het volgende:
Beter de doceren volgens mij, bovendien kan je aan (hard)drugs sneller verslaafd raken.
Ik heb anders nooit echt goes les gehad over alcohol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan ben je pas echt niet meer te herkennen.quote:Op woensdag 21 april 2010 03:08 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Hij is gewoon een vos in schaapskleren.
Niet fout, wel een ranzige woordkeuze.quote:Op woensdag 21 april 2010 08:04 schreef Tezz het volgende:
Ik heb dezelfde twijfels gehad als jij Hara, alleen bij mij was de aard van het probleem anders. Omdat mijn hondje zo ieniemienie is waren die druppels aan zijn piemel wel behapbaar. [...]
quote:Op woensdag 21 april 2010 13:16 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar pvv wordt nog wel eens vergeten omdat ze 'togch'' niet willen regeren. Ik zie het nog wel gebeuren als cda en vvd wat willen toegeven op hun punten.
"Komde-gij uit Brabant, jonguh...kut!"quote:Op dinsdag 20 april 2010 22:26 schreef Paul het volgende:
Heb je het niet gerolen?
Overigens schrijft hij best wel redelijk Nederlands. Daarom viel deze me ook op.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten.
quote:Op donderdag 22 april 2010 08:28 schreef Laydina het volgende:
Ow en steer! Las net je post of ver je belletje![]()
Nice!!
Was het al bekend wanneer de date is?
Wat doe je al die vrouwen aan??quote:Op woensdag 21 april 2010 20:04 schreef TepelVocht het volgende:
[..]
Ik woon alleen. Heb een fitnessruimte, een kantoor, een computerruimte, een keuken met tv en laptop, een werkplaats, 2 pc's en 3 laptops, 1 blackberry en een desire. Over mn auto wil ik het op het moment liever even niet hebben.....
Maar inderdaad, genoeg te neuken. Ik wijd dat echter aan het formaat van mijn lul, niet aan mijn sociale status. Laat staan mn foon............................
Sorry, ik zie de fout niet. Het werkwoord 'schorten' is toch gewoon een Nederlands werkwoord?quote:Op woensdag 21 april 2010 23:32 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Overigens schrijft hij best wel redelijk Nederlands. Daarom viel deze me ook op.
Wauwquote:Op donderdag 22 april 2010 @ 13:29 schreef KVD12 het volgende:
lekker duidelijk flimpje mechien was het wel een serieverkrachter.
Flimpje is best grappig.quote:Op donderdag 22 april 2010 13:31 schreef Etcetera het volgende:
Politie slaat fietser in boeien (video)
[..]
Wauw
quote:Op vrijdag 23 april 2010 09:51 schreef cherrycoke het volgende:
en ik moet nog een dagje werken gelukkig een kort dagje van 1 tot 6, heb van de week al hard gewerkt 3 dagen achter me kaar van 13:00 tot 00:00![]()
![]()
Van koude bak naar gestookte kas?quote:Op vrijdag 23 april 2010 08:51 schreef mariox het volgende:
Reincarnatie was toch om die mensen van het kassensysteem zoet te houden. Zo van accepteer je slaafheid onderin die pyramide, een volgend leven ben je koning
Dure woorden gebruiken, maar niet weten hoe je ze schrijft.quote:Op zaterdag 24 april 2010 00:24 schreef samsalabim het volgende:
Klacht: Een hotel dat je niet van de meest basiale voorzieningen kan eh.. voorzien.
quote:Op maandag 12 april 2010 08:41 schreef Miller_M het volgende:
Gast, na de koopwoningen-markt is de huurwoning-markt nu ook flink ingestoord. Die makelaar doet goed werk en vind een huurder voor zijn client in lastige tijden.
Of is die niet origineel meer?quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:53 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Mijn 1e single wat ik kreeg..walk on water
Goed, voor AryaMehr is Nederlands zijn tweede taal, maar hij is origineel en leuk.quote:Op maandag 19 april 2010 00:54 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Soms vraag ik me af waar je al die waanideeën vandaan haalt. Gisteren mij vastgepraat? Terwijl jij diegene was die niet hoogte was van de betekenis achter het woord 'Iran' en 'Iranier'. Ik moest je immers telkens verbeteren. En mij nu betrapt op leugens? Welke leugens. Dat ik een boek aanhaal waarin iets staat? Jij kent die tijd - zoals je zelf al zei - helemaal niet en dat terwijl het betrekking heeft op de geschiedenis van het Joodse volk, weliswaar in het Midden-Oosten, maar dat maakt niet uit. Om even op hetzelfde niveau als jij te spreken: in zowat elke discussie spit je het onderdelf. Lees eerst maar eens wat boeken, voordat je enigszins mijn niveau wilt halen.
Ik mis het puntquote:Op maandag 19 april 2010 07:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Terechte opmerking.
Helemaal to the pont. Net als je eerste post trouwens.
OMG, integreren ze dat tegenwoordig ook al in games?quote:Op zaterdag 24 april 2010 23:59 schreef Arceus1 het volgende:
Ik heb toch zeker weten Modern Warfare 2 op m'n laptop gespeeld met alle settings op hyve
De rijger valt niet ver van de lucht.quote:Op zondag 25 april 2010 14:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dit is weer zo'n typische "de beste stuurman staat aan bakzijl" opmerking.
Al eens. Al es. Alles. Het is ergens logisch.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
ehm hebben we dat niet alles in 2006 gedaan.. ff topic zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |