mijnequote:
quote:
geen ringflitser?quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef FunkY-FrankY het volgende:
redelijke foto, al had het mij persoonlijk meer aangesproken als het clair-obscuur was gedaan
Siamese tweelingquote:Op zondag 25 april 2010 22:18 schreef VonHinten het volgende:
Het best bewaarde geheim van Fok! Als je lang kijkt, dan zie je het... en vergeet je het nooit meer
Ehm we hebben het hier over een portet foto, niet over een foto van de penis van juicyhill (macrofotografie, al denk ik zomaar dat je dit zelf ook wel weet)quote:
ehm hebben we dat niet alles in 2006 gedaan.. ff topic zoekenquote:Op zondag 25 april 2010 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Je ziet het beter als je vanaf de zijkant van je beeldscherm kijkt, de linker zijkant.
Patty-topic.quote:Op zondag 25 april 2010 22:34 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
ehm hebben we dat niet alles in 2006 gedaan.. ff topic zoeken
2008, hmms ik wist het nog met patty.. mooi topic, al heeft het wel een week geduurd voor ik het ook zagquote:Op zondag 25 april 2010 22:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Patty-topic.
[Raadsel] Wat klopt hier niet aan?
Hij staat nog in de google cachequote:Op zondag 25 april 2010 22:44 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Je hebt geen rechten om deze pagina te bekijken
echt joh? heb jij dat na 5 minuten pas?quote:Op zondag 25 april 2010 22:53 schreef NoShitSherlock het volgende:
Als je er langer dan 5 minuten naar kijkt trekt zij opeens een heel erg eng gezicht.
no shit sherlock.. lees eens een topic door ofzoquote:Op zondag 25 april 2010 22:55 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
echt joh? heb jij dat na 5 minuten pas?
Die foto komt toch uit het fobo van een Fok! user?
Hoeft niet was er in 2006 al bij, probeer het me alleen even te herinneren.quote:Op zondag 25 april 2010 22:59 schreef FunkY-FrankY het volgende:
[..]
no shit sherlock.. lees eens een topic door ofzo
quote:Op zondag 25 april 2010 22:17 schreef FunkY-FrankY het volgende:
redelijke foto, al had het mij persoonlijk meer aangesproken als het clair-obscuur was gedaan
Koffie, jongens?quote:
sorry man, ik weet het aardig op leeftijd en het geheugen laat je in de steekquote:Op zondag 25 april 2010 23:03 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Hoeft niet was er in 2006 al bij, probeer het me alleen even te herinneren.
Misschien dat Tahiti het even aan ons wil uitleggen.quote:
We hebben nou wel lang genoeg in spanning gezetenquote:Op zondag 25 april 2010 23:19 schreef DeParo het volgende:
[..]
Misschien dat Tahiti het even aan ons wil uitleggen.
Wat ik ben nu eerlijk gezegd wel nieuwschierig geworden.
Er is ook niet zoveel boeiend aan, het is dat een boel mensen 'm zovaak posten, ik vond het echt grappigquote:Op zondag 25 april 2010 23:18 schreef Fortitude het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd eigenlijk nog steeds niet wat er zo boeiend is aan deze foto.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |