hij ziet er gezonder uit dan de gemiddelde 30-ger op dit moment.quote:
Wat heb je aan een gezond lichaam als je vervolgens als gestoorde randdebiel door het leven gaat ?quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er gezonder uit dan de gemiddelde 30-ger op dit moment.
die zijn slap, week en de spieren zijn door vetcellen overgenomen. en ze bellen alleen nog maar de hele dag met hun mobiel.
Ik ken andere dertigers hoor.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
hij ziet er gezonder uit dan de gemiddelde 30-ger op dit moment.
die zijn slap, week en de spieren zijn door vetcellen overgenomen. en ze bellen alleen nog maar de hele dag met hun mobiel.
Ik ben niet gevoelig voor dit soort schuldgevoel aanpraterij dus bespraar je de moeite.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Ik vind dat je als consument verantwoordelijk bent voor de gehele keten van het product dat je koopt. Dat is een theoretische verantwoordelijkheid - dat weet ik ook wel. Het is vaak onmogelijk of ondoenlijk om alles te controleren. Heldere labels, gezond verstand en google brengen je al best ver. Maar als de consument de producent niet corrigeert, wie dan wel?
Maar goed - als het om vlees gaat kun je je nu niet meer beroepen op onwetendheid. Sorry daarvoor - dat is een beetje mijn schuld. De keuze is nu dus aan jouw. Op deze voet door gaan en verantwoordelijk zijn voor het leed van de bioindustrie of je consumptiepatroon aanpassen: minder maar beter vlees.
[..]
Wat moet jij dan last hebben van jezelf.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Integendeel, meer dan voldoende inhoud aanwezig.
Heb alleen last van een domme-proleten-allergie.
V.
niets. ik praat zijn acties dan ook zeker niet goed.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Righteous het volgende:
[..]
Wat heb je aan een gezond lichaam als je vervolgens als gestoorde randdebiel door het leven gaat ?
ik heb het dan ook niet over dat schamele groepje geile binken uit jouw leven. ik heb het over de gemiddelde 30-er.quote:
Oeh, een jijbak.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef McKillem het volgende:
[..]
Wat moet jij dan last hebben van jezelf.
Ow, dan is het toverwoord vast " geile", want voor de rest zijn het geen randdebielen. Krijgen genoeg B12 binnen.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb het dan ook niet over dat schamele groepje geile binken uit jouw leven. ik heb het over de gemiddelde 30-er.
Misschien moet jij eens op Van Dale kijken, want je blijft er maar mee doorgaan.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort schuldgevoel aanpraterij dus bespraar je de moeite.
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten. Niet iedereen die vlees eet demoniseren en bestempelen als kern van het probleem want dat slaat gewoon nergens op, naast het feit dat je daar geen hol mee bereikt en je dan dus net zo erg bent.
Je kijkt er naar, je weet dat het gebeurt, en je doet er niets aan.
Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal . Ken genoeg mensen die zelden vlees eten maar hier niet over lopen te zeiken .quote:Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niets. ik praat zijn acties dan ook zeker niet goed.
ik hou de volgende stelregel aan: al ben je zelf vegetariėr, geef je kind tijdens de opgroeifase genoeg eiwitten en ook die van vlees.
Je hebt toch geen wet nodig om biologisch vlees te kopen? Dat ligt er gewoon nįįst. Als meer mensen bereid zijn om extra geld neer te leggen voor dierenwelzijn, zullen boeren dat wel leveren. Wees eens verantwoordelijk voor wat je doet.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort schuldgevoel aanpraterij dus bespraar je de moeite.
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten. Niet iedereen die vlees eet demoniseren en bestempelen als kern van het probleem want dat slaat gewoon nergens op, naast het feit dat je daar geen hol mee bereikt en je dan dus net zo erg bent.
Je kijkt er naar, je weet dat het gebeurt, en je doet er niets aan.
Waarmee.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Verbal het volgende:
[..]
Misschien moet jij eens op Van Dale kijken, want je blijft er maar mee doorgaan.
V.
Drogredeneringen. Er komt werkelijk geen zinnig argument bij jou vandaan.quote:
aboriginals uit australiė hadden/hebben een veel langer darmkanaal dan bijna alle andere volkeren op aarde. omdat ze veelal groente aten/eten en heel weinig vlees.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal . Ken genoeg mensen die zelden vlees eten maar hier niet over lopen te zeiken .
Teveel vlees is ook niet goed . We hebben niet het darmstelsel van leeuwen oid die de hele dag liggen te slapen om hun eten te verteren
Ik ben heel verantwoordelijk voor wat ik doe, ik ruk de kloten van een varken er niet af hoor. En ik vraag er ook niet om.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Gimmick het volgende:
[..]
Je hebt toch geen wet nodig om biologisch vlees te kopen? Dat ligt er gewoon nįįst. Als meer mensen bereid zijn om extra geld neer te leggen voor dierenwelzijn, zullen boeren dat wel leveren. Wees eens verantwoordelijk voor wat je doet.
Er is ook nog zoiets als een heeeeeeeeel groot gebied tussen vegetariėr zijn, en hersenloos en gedesinteresseerd bergen kiloknallervlees naar binnen harken.quote:Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Righteous het volgende:
[..]
Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |