abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 21 april 2010 @ 21:51:27 #101
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80576658
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:50 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

hij ziet er gezonder uit dan de gemiddelde 30-ger op dit moment.

die zijn slap, week en de spieren zijn door vetcellen overgenomen. en ze bellen alleen nog maar de hele dag met hun mobiel.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_80576752
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

die zijn slap, week en de spieren zijn door vetcellen overgenomen. en ze bellen alleen nog maar de hele dag met hun mobiel.
Wat heb je aan een gezond lichaam als je vervolgens als gestoorde randdebiel door het leven gaat ?
  woensdag 21 april 2010 @ 21:53:36 #103
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80576757
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:51 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

Ik ken andere dertigers hoor.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 21 april 2010 @ 21:53:53 #104
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_80576771
Goed, dan maar een lees- en kijktip, voor het geval je wél geļnformeerd wilt raken:

Eating Animals / Dieren Eten van Jonathan Safran Foer (boek)

en

Food Inc.
(let op, de makers zijn wél van mening dat de consument een rol kan / zou moeten spelen)

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_80576803
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:46 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Ik vind dat je als consument verantwoordelijk bent voor de gehele keten van het product dat je koopt. Dat is een theoretische verantwoordelijkheid - dat weet ik ook wel. Het is vaak onmogelijk of ondoenlijk om alles te controleren. Heldere labels, gezond verstand en google brengen je al best ver. Maar als de consument de producent niet corrigeert, wie dan wel?

Maar goed - als het om vlees gaat kun je je nu niet meer beroepen op onwetendheid. Sorry daarvoor - dat is een beetje mijn schuld. De keuze is nu dus aan jouw. Op deze voet door gaan en verantwoordelijk zijn voor het leed van de bioindustrie of je consumptiepatroon aanpassen: minder maar beter vlees.
[..]
Ik ben niet gevoelig voor dit soort schuldgevoel aanpraterij dus bespraar je de moeite.
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten. Niet iedereen die vlees eet demoniseren en bestempelen als kern van het probleem want dat slaat gewoon nergens op, naast het feit dat je daar geen hol mee bereikt en je dan dus net zo erg bent.
Je kijkt er naar, je weet dat het gebeurt, en je doet er niets aan.
pi_80576853
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:49 schreef Verbal het volgende:

[..]

Integendeel, meer dan voldoende inhoud aanwezig.

Heb alleen last van een domme-proleten-allergie.

V.
Wat moet jij dan last hebben van jezelf.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:55:37 #107
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80576868
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef Righteous het volgende:

[..]

Wat heb je aan een gezond lichaam als je vervolgens als gestoorde randdebiel door het leven gaat ?
niets. ik praat zijn acties dan ook zeker niet goed.

ik hou de volgende stelregel aan: al ben je zelf vegetariėr, geef je kind tijdens de opgroeifase genoeg eiwitten en ook die van vlees.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:56:44 #108
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80576936
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:53 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik ken andere dertigers hoor.
ik heb het dan ook niet over dat schamele groepje geile binken uit jouw leven. ik heb het over de gemiddelde 30-er.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:57:46 #109
136 V.
pi_80577019
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef McKillem het volgende:

[..]

Wat moet jij dan last hebben van jezelf.
Oeh, een jijbak.

You go girl!

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_80577050
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:57 schreef Verbal het volgende:

[..]

Oeh, een jijbak.

You go girl!

V.
Look who is talking.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:58:31 #111
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_80577060
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:56 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb het dan ook niet over dat schamele groepje geile binken uit jouw leven. ik heb het over de gemiddelde 30-er.
Ow, dan is het toverwoord vast " geile", want voor de rest zijn het geen randdebielen. Krijgen genoeg B12 binnen.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
  woensdag 21 april 2010 @ 21:58:58 #112
136 V.
pi_80577087
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Ik ben niet gevoelig voor dit soort schuldgevoel aanpraterij dus bespraar je de moeite.
Voor de rest schrijft de consument de wetten niet. Als er wat niet schort aan het houden van beesten moet je er wat aan doen door tegen de regering aan te janken of als je het nog beter weet een eigen politieke partij te stichten. Niet iedereen die vlees eet demoniseren en bestempelen als kern van het probleem want dat slaat gewoon nergens op, naast het feit dat je daar geen hol mee bereikt en je dan dus net zo erg bent.
Misschien moet jij eens op Van Dale kijken, want je blijft er maar mee doorgaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_80577090
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

niets. ik praat zijn acties dan ook zeker niet goed.

ik hou de volgende stelregel aan: al ben je zelf vegetariėr, geef je kind tijdens de opgroeifase genoeg eiwitten en ook die van vlees.
Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal . Ken genoeg mensen die zelden vlees eten maar hier niet over lopen te zeiken .
Teveel vlees is ook niet goed . We hebben niet het darmstelsel van leeuwen oid die de hele dag liggen te slapen om hun eten te verteren
  woensdag 21 april 2010 @ 21:59:24 #114
121125 Gimmick
I am vomit vomiting
pi_80577106
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:54 schreef McKillem het volgende:

[..]

Je hebt toch geen wet nodig om biologisch vlees te kopen? Dat ligt er gewoon nįįst. Als meer mensen bereid zijn om extra geld neer te leggen voor dierenwelzijn, zullen boeren dat wel leveren. Wees eens verantwoordelijk voor wat je doet.
I am a black hole shitting into the void
pi_80577119
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef Verbal het volgende:

[..]

Misschien moet jij eens op Van Dale kijken, want je blijft er maar mee doorgaan.

V.
Waarmee.
  woensdag 21 april 2010 @ 21:59:45 #116
136 V.
pi_80577127
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:58 schreef McKillem het volgende:

[..]

Look who is talking.
QED

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:00:29 #117
136 V.
pi_80577164
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef McKillem het volgende:

[..]

Waarmee.
Drogredeneringen. Er komt werkelijk geen zinnig argument bij jou vandaan.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
  woensdag 21 april 2010 @ 22:01:30 #118
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_80577220
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Righteous het volgende:

[..]

Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal . Ken genoeg mensen die zelden vlees eten maar hier niet over lopen te zeiken .
Teveel vlees is ook niet goed . We hebben niet het darmstelsel van leeuwen oid die de hele dag liggen te slapen om hun eten te verteren
aboriginals uit australiė hadden/hebben een veel langer darmkanaal dan bijna alle andere volkeren op aarde. omdat ze veelal groente aten/eten en heel weinig vlees.
pi_80577250
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Gimmick het volgende:

[..]

Je hebt toch geen wet nodig om biologisch vlees te kopen? Dat ligt er gewoon nįįst. Als meer mensen bereid zijn om extra geld neer te leggen voor dierenwelzijn, zullen boeren dat wel leveren. Wees eens verantwoordelijk voor wat je doet.
Ik ben heel verantwoordelijk voor wat ik doe, ik ruk de kloten van een varken er niet af hoor. En ik vraag er ook niet om.
En hoe weet jij dat vlees waar jij een rib en een long voor betaald niet gewoon uit diezelfde fabriek komt? Om dat er biologische kip op de verpakking staat?
En mensen met een laag inkomen? ZIjn die maar gewoon slecht omdat ze toch vlees willen ondanks het feit dat "goed" vlees voor het onbetaalbaar is?
  woensdag 21 april 2010 @ 22:02:09 #120
136 V.
pi_80577254
quote:
Op woensdag 21 april 2010 21:59 schreef Righteous het volgende:

[..]

Vegetariėr zijn is een ding . Dat opdringen aan mensen is een ander verhaal .
Er is ook nog zoiets als een heeeeeeeeel groot gebied tussen vegetariėr zijn, en hersenloos en gedesinteresseerd bergen kiloknallervlees naar binnen harken.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')