http://www.nu.nl/achterkl(...)k-inc-overleden.htmlquote:33-jarige zangeres Milk Inc. overleden
Uitgegeven: 24 april 2010 14:07
Laatst gewijzigd: 24 april 2010 17:36
AMSTERDAM - De voormalige zangeres van de Belgische dance-act Milk Inc. is donderdagnacht overleden. De politie trof de 33-jarige Ann Vervoort levenloos aan in haar huis.
© NU.nlDe omstandigheden van haar dood zijn nog niet duidelijk maar de Belgische krant Het Laatste Nieuws schrijft dat er veel drugs en drank mee gemoeid zouden zijn.
De 'Walk on Water'-zangeres was in 2000 gestopt met Milk Inc, nadat het artiestenleven haar te veel werd.
Ziekenhuis
Vervoort belandde volgens eigen zeggen door de stress in het ziekenhuis. "Dag en nacht onderweg. Twee uurtjes slapen. Fuiven tot 's morgenvroeg", vertelde ze in 2006 aan de krant. "Ik ben eruit gestapt. Mijn lichaam eiste een regelmatiger leven."
Hierna verhuisde Vervoort naar Ibiza, waar ze vijf jaar bleef wonen. In Limburg leidde ze ten slotte een anoniem bestaan. Maar ook dat ging haar niet makkelijk af.
Werkongeval
De zangeres kreeg een zwaar werkongeval. "Ik raakte met mijn duim gekneld, waardoor een zenuw werd geraakt", zei ze tegen Het Laatste Nieuws. "Dat veroorzaakte een hernia in mijn nek. Twee maanden leefde ik op morfine en pijnstillers."
Sorry dat ik niet de hele zaterdag zit te F5'en.quote:Op zaterdag 24 april 2010 20:51 schreef Juicyhil het volgende:
Zo, wat ben jij snel.
quote:
Of was dit meer een excuus om lekker 'verdoofd' te zijn? Volgens mij is ze na de relatie met die Dj van Milk Inc. gewoon diep in het dal geraakt. Ergens ontzettend sneu dat dit zo'n afloop mag hebben. Krijg ergens het idee dat ze het gewoon niet meer zag zitten, en wel degelijk de glitter & glamour miste.quote:De zangeres kreeg een zwaar werkongeval. "Ik raakte met mijn duim gekneld, waardoor een zenuw werd geraakt", zei ze tegen Het Laatste Nieuws. "Dat veroorzaakte een hernia in mijn nek. Twee maanden leefde ik op morfine en pijnstillers."
quote:In 2000 stapte zij uit de band om samen met haar partner Pat Krimson op Ibiza te gaan wonen. Na hun breuk in 2005 keerde ze terug naar België.
Brittany Murphy bedoel je?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |