Bedankt voor de reacties
Inderdaad ook wel een idee om richting het oosten te gaan, route is dan ook nog zeker niet vastgelegd maar omdat een paar andere vrienden misschien in spanje zouden zitten wilden we daar misschien langs, maar das geen verplichting ofzo.
Maar via Duitsland richting het voormalig oostblok spreekt me ook zeker aan, inderdaad Tjechie, Oostenrijk, Kroatie etc. Over Polen heb ik dan weer wat mindere verhalen gehoord, zal misschien ook wel voor enkele andere oostbloklanden gelden, met betrekking tot de veiligheid, geen zin in auto inbraken enzo. Maarja die kans loop je overal natuurlijk.
Doel van de vakantie is eigenlijk een beetje een combinatie van mooie plekken (steden, historische bezienswaardigheden ben ik ook wel in geinteresseerd maar deze zullen ook meestal in steden te zien zijn) bezoeken en uitgaan en ook wat relaxen op het strand. Ook het rijden zelf moet een beetje leuk zijn, zoweiso leuk om door het buitenland te rijden vind ik, al besef ik ook wel dat we ook wel grote stukken minder interessante snelweg moeten afleggen

. Oja we willen ongeveer 3-4 weken gaan.