Zo'n oordeel moet je niet opkroppen.quote:Op zaterdag 10 april 2010 10:26 schreef TheFrankey het volgende:
Dat velen hier beginnen te schreeuwen dat je veel geld moet en hij je er nooit uit mag zetten (hoewel waar) zou ik naast mij neerleggen.
Bekroppen Nederlanders ook altijd
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan ik.quote:Op maandag 8 maart 2010 22:19 schreef Wickedangel het volgende:
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan mij.
Dat is geen originele fout.quote:Op zaterdag 10 april 2010 13:49 schreef larsjj het volgende:
[..]
Mensen die meer lol in hun leven hebben dan ik.
Spatiefouten zijn natuurlijk niet origineel, maar een ander fout verbeteren vind ik altijd best grappig.quote:Op zaterdag 10 april 2010 22:00 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Die grappen gingen zeker over die luchtoven
OT: ik zou het gewoon evenlang in de hetelucht oven doen.
Denk je niet dat het fout verbeteren met opzet was?quote:Op zondag 11 april 2010 15:10 schreef Bleie het volgende:
Hete luchtoven
Verderop in het topic:
[..]
Spatiefouten zijn natuurlijk niet origineel, maar een ander fout verbeteren vind ik altijd best grappig.
quote:Op zondag 11 april 2010 19:55 schreef Dirk1990 het volgende:
[..]
Doe niet zo acciosliaal jonge, je kan het toch gewoon zeggen jonge sukkel.
Ja, dat had ik zelf later ook bedacht. Zelfs al opgezocht, maar 'schreien' heeft blijkbaar ook de betekenis van verschrikkelijk, ergerlijk.quote:Op zaterdag 10 april 2010 01:08 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Hij bedoelt schrijnender.
Maar ik vind het onderwerp ook wel om te schreien.
Ik zie vieze dingen voor me bij dat woord.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
(En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
quote:Op maandag 5 april 2010 18:57 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik denk dat je dan de tering naar de nering moet zetten, en dan maar moet accepteren dat er een drogerende vochtplek in je slaapkamer zit. Niet heel mooi, maar er is mee te leven natuurlijk
Dat lijkt me best cool. Elke nacht hallucineren dankzij die drogerende plek.quote:Op maandag 12 april 2010 15:31 schreef Lienekien het volgende:
Ja, maar, het wordt de babykamer!quote:Op maandag 12 april 2010 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat lijkt me best cool. Elke nacht hallucineren dankzij die drogerende plek.
Jeetje.quote:Op maandag 12 april 2010 18:09 schreef Anna-Maria het volgende:
Nope het is nog niet gelukt aangezien de winkel waar ik naartoe ging, zo geen kraan had... Ik moet dus naar een grotere winkel.
Maar al erg bedankt voor al het advies, het is me al een heel stuk duidelijker!!
Onopvallend doch herkend.quote:Op maandag 12 april 2010 20:19 schreef zoekjewat het volgende:
[..]
nee wel iets suptiels, maar dat voor ons wel herkenbaar is
Is in elk geval consequent.quote:Op dinsdag 13 april 2010 20:03 schreef xPLORK het volgende:
Hallo :]
ik moet een cadootje kopen voor een vriend van me van 16 jaar..
wie weet een leuk cadoo voor iemand van 16 jaar , een jongen.
HIj houd niet van lezen, sieraden vind hij wel leuk maar daar heb ik geen centjes voor..
iemand een leuk cadootje van rond de 12 euro?
Bedankt.
quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:26 schreef Jeronimohengelo het volgende:
Nice Benfica volhouden nu ondanks de nederlaag dan als troost op de slagroom 2 tientjes winst![]()
quote:Op woensdag 14 april 2010 00:55 schreef Kees22 het volgende:
Dat zal niet gaan lukken, dat weet ik wel.
Hè, bah.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:02 schreef Apotheose het volgende:
geen problemen mee. Koop altijd h.o.h gekakt (gekruid) en smaakt heerlijk van de (lokale) supermarkt
Zal gaan lukken?quote:Op woensdag 14 april 2010 11:22 schreef TitusPullo het volgende:
Niet zozeer origineel, als wel afschuwelijk:
[..]
Originele reijger. Plus natuurlijk dat deze persoon betaalt voor de preijs.quote:Op woensdag 14 april 2010 11:43 schreef Biffkoffie het volgende:
Fuckers.. eerst nog dat kut-kwartje van kok.. reiskosten stijgen ook niet mee, terwijl de preijs van brandstof bijna de helft meer kost dan 5 jaar geleden.
Het is wel zo lelijk, dat ik het fout vind.quote:Op woensdag 14 april 2010 12:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zal gaan lukken?
Dat kun je lelijk vinden, maar is het fout-fout?
Dronken of sober?quote:Op woensdag 14 april 2010 18:41 schreef Silven het volgende:
Wie is Jan Slagter? Vraag het hier omdat ik om 1 of andere reden niet kan posten op de FP. Anders had ik dat soberzo niet hier gedaan.
Dat is wel even schrikken om zelf in dit topic genoemd te worden!quote:Op woensdag 14 april 2010 12:35 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Het is wel zo lelijk, dat ik het fout vind.
quote:Op donderdag 15 april 2010 14:03 schreef CHEVHB het volgende:
Ik neem aan dat dit allemaal vanzelf gaat! En dat ze zich over een ( bewijze van spreke) een jaar helemaal op haar gemak voelt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |