Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.quote:
Zij zelf zegt alleen gezoend. Een vriend van me die haar zag toen ze weg ging zag ook dat ze half dronken tegen hem aanstond toen het al was gebeurdquote:
Als je achttien bent dan ga je over de zeik en neem je de volgende slet, als je 40 bent haal je je schouders op zodat je tenminste nog iets te neuken hebt. Fact of lifequote:Op maandag 12 april 2010 09:36 schreef Interfere het volgende:
Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef DragonFire het volgende:
ow ja trouwens, bedenk eens. Zou je haar nu ooit nog kunnen vertrouwen als ze alleen weg gaat met haar vriendinnen???
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.quote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Of jij ermee om kan gaan ligt aan jou, trouwens als een vriend van jou zag dat ze ladderzat was en niet meer voor zichzelf instond... waarom bracht hij haar dan niet thuis?
als je 16 bent welquote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is.. Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.
Dit is toch geen vreemdgaan man.
WAt jij zegt hea, je neemt me de woorden uit mijn mond. Gister was ze bij mij, ik zei tegen haar: Bewijs me je liefde, bewijs dat je van me houd, en wees creatief zodat ik veel van jou kan zien zoals ik van je houdquote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
Precies. Even geen contact en het laten bezinken voor je iets beslist.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.
Bijde 16;) nog heel jong dusquote:
Mwah, ik ben bijna 30 en vind het ook vreemdgaan.quote:
Valt gewoon onder vreemdgaan. Of mag jouw vriendin met elke vent bekken als ze een beetje zat is?quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is.. Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.
Als je 15 bent heb je geen 'relatie'. Dan heet dat verkering en dan post je in PUB over je weekendactiviteiten.quote:
Die vriend is nergens aan schuldquote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.
Zeg ik dat? Ik zou alleen niet zo bitchen als mijn vriendin van een jaar of langer es een keer dronken zou zoenen met een andere nerd en daar achteraf spijt van zou hebben. Gebeurt niet weer, whoppa. Klaar. Goedmaakneuken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:46 schreef _Mystery_ het volgende:
Valt gewoon onder vreemdgaan. Of mag jouw vriendin met elke vent bekken als ze een beetje zat is?
Jij hebt duidelijk lage standaarden.
Jij hebt er inderdaad veel meer verstand van ja (*denkt aan een topic van Krea*)quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
dan zie je wel of je relatie meer waard is dan een zoen die per ongeluk gegeven isquote:Op maandag 12 april 2010 09:44 schreef Fortitude het volgende:
[..]
En als die 27 is dan is het normaal gedrag wat zomaar vergeven moet worden?
dat kan zekerquote:Op maandag 12 april 2010 09:45 schreef Soempie het volgende:
[..]
Mwah, ik ben bijna 30 en vind het ook vreemdgaan.
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef jogy het volgende:
Zoenen, niet handig maar niet perse een dealbreaker zegmaar. Drank is nooit een excuus maar kan wel een reden zijn, anyway, forgive & forget maar mocht het nog een keer voorkomen, exit. Zeker als je het je zo hard aantrekt.
Ze is 16. Verwacht er niet te veel van.quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.
Ik laat het er niet zo even bij zitten.
Blobjob?quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
Maar ze moet toch wel laten blijken, dat ze echt van me houd en om me geeft.quote:Op maandag 12 april 2010 09:53 schreef Ladylike het volgende:
16 jaar en dan al je liefde moeten bewijzen, terwijl je lichaam helemaal doordraait van de hormonen
'haar liefde bewijst'. Heeft ze dat niet gedaan door jankend toe te geven dat ze überhaupt vreemd is gegaan? Als het haar niets had gedaan en ze het gewoon glashard zonder emotie had gemeld zou je zoiets nog kunnen denken maar blijkbaar is ze er zelf ook van geschrokken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er zoiets gaat gebeuren, maar ik wil dat ze me haar liefde bewijst.
En hoe had je dat "bewijzen" gedacht dan?quote:Op maandag 12 april 2010 09:52 schreef Interfere het volgende:
Dat lijkt me mosterd na de maaltijd. Zoiets moet ze max een week na de eerste zoen al doen zodat iedereen ziet van wie ze is.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
ja want als ze nu voldoende laat blijken dat ze om je geeft, betekent dat natuurlijk dat ze nooit meer drinkt en dat nooit meer zou kunnen gebeurenquote:Op maandag 12 april 2010 09:54 schreef Interfere het volgende:
[..]
Maar ze moet toch wel laten blijken, dat ze echt van me houd en om me geeft.
Zo wint ze ook gelijk vertrouwen bij mij
7 keer slikken in de richting van Mekka.quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef jogy het volgende:
Hoe verwacht je in hemelsnaam dat ze haar liefde kan bewijzen? Moet ze je naam in haar borst kerven?
Gymnasium;)quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat taalgebruik is inherent aan je leeftijd (en wrs opleiding)
ach schat, niemand heeft natuurlijk zo'n perfecte relatie als wijquote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Ahhhhh wat lief, echte puberliefde.
TS: niet te sappel over maken, het lijkt alsof ze een foutje heeft gemaakt. En dat liefde bewijzen is natuurlijk bull, dat kan niemand.
Ja joh, mond aan mond is niet intiem genoeg.quote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
quote:Op maandag 12 april 2010 09:55 schreef Techno het volgende:
[..]
En hoe had je dat "bewijzen" gedacht dan?
Dat had je nou niet moeten zeggen, nou vind ik je NOG triesterquote:
ze weet niets meer, dus wie weet...quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef reetveter het volgende:
Als ze heel dronken was heeft die jongen haar eeeeeeeecht wel even mee naar buiten genomen. Dus waarschijnlijk heeft ze er niet alleen mee staan zoenen.
Ja ok, dat heb ik nu wel uit mijn hoofd, dat is mij hier nu vaak verteld. Maar, wat moet ik dan doen als zij zo komt?quote:Op maandag 12 april 2010 09:58 schreef Scorpie het volgende:
Ahhhhh wat lief, echte puberliefde.
TS: niet te sappel over maken, het lijkt alsof ze een foutje heeft gemaakt. En dat liefde bewijzen is natuurlijk bull, dat kan niemand.
...dus jij zou, ik noem even een voorbeeld, een samenwonende relatie van 8 jaar weggooien omdat je vriendin een keer dronken heeft gezoend in de kroeg (en daar meteen eerlijk over was en spijt heeft..)?quote:Op maandag 12 april 2010 09:59 schreef Triggershot het volgende:
Ja joh, mond aan mond is niet intiem genoeg.
Lief voor haar zijn. Ze heeft toch spijt? Ze komt toch zo naar je toe?quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Interfere het volgende:
Ja ok, dat heb ik nu wel uit mijn hoofd, dat is mij hier nu vaak verteld. Maar, wat moet ik dan doen als zij zo komt?
Gewoon zeggen dat je wel begrip ervoor hebt dat ze zichzelf niet onder controle had, maar dat je het geen 2e keer pikt. dan maar niet zo veel zuipenquote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja ok, dat heb ik nu wel uit mijn hoofd, dat is mij hier nu vaak verteld. Maar, wat moet ik dan doen als zij zo komt?
'ik reageerde wat heftig. Was niet de bedoeling. Laat het niet weer gebeuren."quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Interfere het volgende:
Maar, wat moet ik dan doen als zij zo komt?
quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dus jij zou, ik noem even een voorbeeld, een samenwonende relatie van 8 jaar weggooien omdat je vriendin een keer dronken heeft gezoend in de kroeg (en daar meteen eerlijk over was en spijt heeft..)?
Dan faal je in het leven en ben je niet erg realistisch.
Dat vind ik de beste reactie. Zo zou ik er ook mee omgaan dus.quote:Op maandag 12 april 2010 09:50 schreef jogy het volgende:
Zoenen, niet handig maar niet perse een dealbreaker zegmaar. Drank is nooit een excuus maar kan wel een reden zijn, anyway, forgive & forget maar mocht het nog een keer voorkomen, exit. Zeker als je het je zo hard aantrekt.
Ik wil ook weer eens knikkerenquote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Kreator het volgende:
[..]
'ik reageerde wat heftig. Was niet de bedoeling. Laat het niet weer gebeuren."
Kusje derop en samen gaan knikkeren.
quote:Op maandag 12 april 2010 09:57 schreef Kreator het volgende:
[..]
7 keer slikken in de richting van Mekka.
Ze mag haar spijt in zo een situatie betuigen en proberen mijn vertrouwen terug te winnen, maar dat neemt niet weg dat ze intiem is omgegaan op een manier wat niet hoort wanneer je in een relatie zit, zoenen noem ik dan vreemdgaan.quote:Op maandag 12 april 2010 10:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
...dus jij zou, ik noem even een voorbeeld, een samenwonende relatie van 8 jaar weggooien omdat je vriendin een keer dronken heeft gezoend in de kroeg (en daar meteen eerlijk over was en spijt heeft..)?
Dan faal je in het leven en ben je niet erg realistisch.
Ok, leuk, maar dit gaat over iets heel anders. Het maakt mij niet uit wat jij van mij denkt. Ik wil dat mijn probleem opgelost word en kom hierheen om me te laten helpen met tips.quote:Op maandag 12 april 2010 10:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat had je nou niet moeten zeggen, nou vind ik je NOG triester
Mensen met verstand kunnen betere scheldwoorden verzinnen
[..]
ze weet niets meer, dus wie weet...
dan lees je de posts maar waar ik wel serieus in benquote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ok, leuk, maar dit gaat over iets heel anders. Het maakt mij niet uit wat jij van mij denkt. Ik wil dat mijn probleem opgelost word en kom hierheen om me te laten helpen met tips.
Wat jij mij nu verteld, daar heb ik niets aan
speciaal voor jou even herhaaldquote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je wel begrip ervoor hebt dat ze zichzelf niet onder controle had, maar dat je het geen 2e keer pikt. dan maar niet zo veel zuipen
Iedereen maakt fouten
kom op, het feit dat ze zo in tranen was (volgens jou) zegt mij al genoeg
quote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
*Stormlooptopic...![]()
Wat ik er zo even snel van zie: TS, je bent arrogant. (iets met trots, bewijzen-blabla, en zeggen dat je gymnasium doet)
Dankuquote:Op maandag 12 april 2010 10:03 schreef Portalis het volgende:
Het is eenmalig zoenen terwijl ze straalbezopen was. Kan gebeuren. Daarnaast heeft ze het gelijk verteld én heeft ze er spijt van. De mensen die hier roepen "direct dumpen", hebben het mijns inziens niet helemaal begrepen.
sorrie ik heb al een geweldig succesvolle open relatie waarbij we niet meteen in de stress schieten als er gezoend wordt met een ander, aangezien liefde verder gaat dan geilheidquote:Op maandag 12 april 2010 10:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Volgens mij is een relatie met Krea ideaal voor jou.
dat dus, als ik niets gezegd had had hij GYM niet genoemdquote:Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef Fortitude het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft het er gewoon moeilijk mee. Opleidingsniveau werd uitgelokt.
Dat heb ik ook zeker gezienquote:Op maandag 12 april 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dan lees je de posts maar waar ik wel serieus in ben![]()
[..]
speciaal voor jou even herhaald
Blijkbaar toch niet zo succesvol als je zo nu en dan een behoefte hebt om intiem te zijn met een ander buiten je relatie en je relatie dit ook nog toestaat. In mijn ogen dan.quote:Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:
[..]
sorrie ik heb al een geweldig succesvolle open relatie waarbij we niet meteen in de stress schieten als er gezoend wordt met een ander, aangezien liefde verder gaat dan geilheid
(die op mijn 16e begonnen is en nu al 15 jaar duurt)
Hij had ook vwo kunnen zeggen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat dus, als ik niets gezegd had had hij GYM niet genoemd
Dude. Welk vertrouwen? Hoe moet ze dat doen dan? Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen?quote:Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Triggershot het volgende:
Ze mag haar spijt in zo een situatie betuigen en proberen mijn vertrouwen terug te winnen, maar dat neemt niet weg dat ze intiem is omgegaan op een manier wat niet hoort wanneer je in een relatie zit, zoenen noem ik dan vreemdgaan.
Laat mijn vrouw dit niet horen, maar biologisch gezien is de mens niet monogaam. In mijn ogen is het heel goed mogelijk een goede relatie te hebben, zelfs als je eens een keertje buiten de pot piest.quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Triggershot het volgende:
Blijkbaar toch niet zo succesvol als je zo nu en dan een behoefte hebt om intiem te zijn met een ander buiten je relatie en je relatie dit ook nog toestaat. In mijn ogen dan.
dat mag jouw mening zijn, gelukkig deel ik die (samen met miljoenen andere swingers) nietquote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Blijkbaar toch niet zo succesvol als je zo nu en dan een behoefte hebt om intiem te zijn met een ander buiten je relatie en je relatie dit ook nog toestaat. In mijn ogen dan.
en die mannen komen we dus vaak genoeg als vrijgezel tegen in een club terwijl de vrouw braaf op de kindjes past en denkt dat hij aan het pokeren oid isquote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef 49R het volgende:
[..]
Laat mijn vrouw dit niet horen, maar biologisch gezien is de mens niet monogaam. In mijn ogen is het heel goed mogelijk een goede relatie te hebben, zelfs als je eens een keertje buiten de pot piest.
Ik kan ook zeggen, dit heeft er niets mee te maken.quote:Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
[..]
Hij had ook vwo kunnen zeggen.
Ik hoop dat je vriendin het geen 2e keer fliktquote:Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ik kan ook zeggen, dit heeft er niets mee te maken.
noem mij arrogant, ik zei al, het maakt mij niet uit wat jullie nu van mij denken. Ik heb hier veel nuttige tips gevonden.
Bedankt iedereen die me schreef en hielp met tips
Neem dan gewoon geen relatie, ik denk echt wel dat er iemand is waarbij je simpelweg totaal niet de behoefte hebt om vreemd te gaan in wat voor een vorm dan ook.quote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat mag jouw mening zijn, gelukkig deel ik die (samen met miljoenen andere swingers) niet
Ik vind het meer jammer dat in monogame relaties zo veel bedrog is omdat die behoefte blijkbaar normaler is dan iedereen denkt/beweert
(en het betekent natuurlijk niet dat ik ieder weekend lig te wippen met een andere vent, heb in 15 jaar 5 bedpartners gehad)
[..]
en die mannen komen we dus vaak genoeg als vrijgezel tegen in een club terwijl de vrouw braaf op de kindjes past en denkt dat hij aan het pokeren oid is
dat vind ik dus erger
Dude. Daar zegt die ook niks over. Jij deed overkomen alsof zoenen niks is. En daar zijn wij het niet mee eens.quote:Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dude. Welk vertrouwen? Hoe moet ze dat doen dan? Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen?. Zo kun je toch niet leven...
-edit- je hebt er toch geen controle over. Als zij dat een keer doet, so be it. Je bent nogal dom als je daar een relatie voor weggooit die verder gewoon prima is.
Maar, waarom denk je dat het dan wel uit gaat dan?quote:Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, als het nu niet uit gaat gaat het over een paar maand wel uit. Je bent 16, dus je zou er blij mee moeten zijn.
Als je lang genoeg zoekt, vast welquote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Inverted_World het volgende:
Neem dan gewoon geen relatie, ik denk echt wel dat er iemand is waarbij je simpelweg totaal niet de behoefte hebt om vreemd te gaan in wat voor een vorm dan ook.
whehehehehequote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
Neem dan gewoon geen relatie, ik denk echt wel dat er iemand is waarbij je simpelweg totaal niet de behoefte hebt om vreemd te gaan in wat voor een vorm dan ook.
Nee, ik zei dat het geen halszaak is in mijn optiek als je verder een goede relatie hebt, zij spijt betuigt etc. Leer eens lezen.quote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Fortitude het volgende:
Jij deed overkomen alsof zoenen niks is.
hoeft nietquote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Interfere het volgende:
[..]
Maar, waarom denk je dat het dan wel uit gaat dan?
Omdat je 16 bent en je echt niet je hele leven bij haar gaat blijven. Dat hou je geen eens volquote:Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Interfere het volgende:
[..]
Maar, waarom denk je dat het dan wel uit gaat dan?
Eng hè? Mensen met andere maatstaven dan de jouwe.quote:Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Inverted_World het volgende:
16 en de rest van je leven bij elkaarquote:Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je 16 bent en je echt niet je hele leven bij haar gaat blijven. Dat hou je geen eens vol.
Krea.quote:
Vertrouwen dat is geschaad door het vreemdgaan?quote:Welk vertrouwen?
quote:Hoe moet ze dat doen dan?
Geen idee waarom jij steeds met die hypothetische en met name paranoide voorbeelden komt, maar dat kwam niet eens in mij op. Thanks voor de tipquote:Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen?. Zo kun je toch niet leven...
Definieer dom.quote:-edit- je hebt er toch geen controle over. Als zij dat een keer doet, so be it. Je bent nogal dom als je daar een relatie voor weggooit die verder gewoon prima is.
Je vriend is dus eigenlijk je 15 jaar durige vaste scharrel, be proudquote:Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehehehe
voor jou ja.
Ik zou mn vriend echt niet willen missen
delen wel, missen niet
en af en toe delen is nog gezellig ook
Je hele leven is iets anders dan een paar maanden.quote:Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:
[..]
Omdat je 16 bent en je echt niet je hele leven bij haar gaat blijven. Dat hou je geen eens vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |