abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80215662
Mijn vriendin is vreemd gegaan. Wat moet ik nu doen? Pls help mij

Ze was ladderzat, en ze kan zich weinig meer herinneren van die avond, ze weet wel nog dat ze vreemd ging, Ze hebben gezoend. (ook heeft ze gedanst met hem wat ik hoorde van een vriend van me die het zag, hij zei ook dat ze nauwelijks meer op haar benen kon staan maar dit kan ze zich niet meer herinneren.) De volgende dag wilde ze gelijk met mij praten en barstte zij in tranen uit, toen ze het vertelde. Ze heeft de hele dag gehuild (net als ik btw). Toen ze het zei ben ik weggelopen en zei haar niets terug en zij liep huilend achter mij aan. Later op die dag is ze nog naar mij toe gekomen.

Ze zegt dat ze het goed wil maken, maar is dit nog goed te maken? Ze zegt dat ze 'ziekhard haar best doet om mijn vertrouwen terug te winnen.' ze zegt 'ik ga dit echt niet opgeven' ze zegt 'jij betekent zoveel voor mij... wij horen bij elkaar...' . Wat nu? Ik ben bestwel een trots persoon. En wat ze deed maakt mij echt kapot.

Fok, help mij, ik kom er niet uit. Wat zouden jullie doen in mijn positie?

Ze is vreemd gegaan, ze zei het me wel gelijk, en ik geloof echt dat het haar spijt. Maar ik ben zo boos en teleurgesteld, kan ik nog wel verder gaan zo?
  maandag 12 april 2010 @ 09:34:01 #2
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_80215700
Hoe oud zijn jullie?
*Think outside the box*
  maandag 12 april 2010 @ 09:35:18 #3
8369 speknek
Another day another slay
pi_80215723
Hoe oud zijn jullie, hoe lang hebben jullie al, wat zijn je gedachtes over zoenen, is ze vaker ladderzat en alleen...
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  maandag 12 april 2010 @ 09:35:27 #4
81846 minkuukel
Lekker hoorrrr
pi_80215729
Alleen gezoend?
Mij mag je er voor wakker maken.
pi_80215745
Maar, als ik het goed begrijp heeft ze alleen gezoend?
Niet druk over maken dan.. Je kunt haar misschien even laten zweten om het goed te maken.
pi_80215746
Persoonlijk vind ik dronken zijn geen goed excuus. Dat je dingen gaat doen waar je later spijt van krijgt kun je ook bedenken voor je het op een zuipen zet.
  maandag 12 april 2010 @ 09:36:19 #7
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80215754
hahaha sorry hoor wat een doos.
Gewoon direct stoppen. Alcohol is geen excuus, als ze zichzelf niet kan inhouden wat heb je er dan aan.
Je verdiend beter man. Ook leuke vrienden van haar dat ze haar niet even hebben tegengehouden om met die gozer te gaan dansen/zoenen en weet ik veel.
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_80215755
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:34 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:
Hoe oud zijn jullie?
Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.
Wat mss wel nog belangrijk is, we hebben een jaar. En al die tijd ging het te goed, ennu inneens dit. We hadden ook geen ruzie van tevoren of iets
pi_80215767
Aanmelden voor een cursus "omgaan met drank"
pi_80215791
Dronken zijn is nooit een goed excuus, maar het verzacht de situatie wel een beetje denk ik. Plus het feit dat ze achteraf zoveel spijt heeft en het direct heeft verteld scheelt ook. Het is niet alsof ze met voorbedachten rade is vreemdgegaan.

Wat is het dat jou zo boos maakt? Wat is die 'trots' die ze heeft geraakt?

(Ik praat het absoluut niet goed, maar bedenk je dat een van de minst erge situaties is in het kader van vreemdgaan. Als je het alsnog niet trekt kan ik me dat ook goed voorstellen.)
  maandag 12 april 2010 @ 09:37:52 #11
96981 DragonFire
Ik wil alleen maar zwemmen
pi_80215800
ow ja trouwens, bedenk eens. Zou je haar nu ooit nog kunnen vertrouwen als ze alleen weg gaat met haar vriendinnen???
Even voor de duidelijkheid Fok! is geen datingsite!
pi_80215801
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:35 schreef minkuukel het volgende:
Alleen gezoend?
Zij zelf zegt alleen gezoend. Een vriend van me die haar zag toen ze weg ging zag ook dat ze half dronken tegen hem aanstond toen het al was gebeurd
  maandag 12 april 2010 @ 09:37:58 #13
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_80215804
Oei als ik zo iets zou mee maken zou het vertrouwen voor altijd weg zijn.
Als ik jou was zou ik mijn besluit maken maar als dat inhoud dat je haar niet meer wil kan je natuurlijk wel even met der spelen. Wraak nemen als dat zelfs nodig is.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_80215811
Of jij ermee om kan gaan ligt aan jou, trouwens als een vriend van jou zag dat ze ladderzat was en niet meer voor zichzelf instond... waarom bracht hij haar dan niet thuis?
Voices tell me I'm the shit.
pi_80215826
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wraak nemen als dat zelfs nodig is.
. Wat ga je daar nou weer mee opschieten?
  maandag 12 april 2010 @ 09:38:56 #16
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_80215837
Alleen gezoend?

Tsja niet ideaal. niet vreemdgaan begint met jezelf niet in de situatie brengen dat je vreemd zou gaan.
ongelukje kan gebeuren. ze is niet verliefd op die ander ofzo.

Aanmelden voor een cursus "omgaan met drank" is een goede.

Zoenen zou ik wel proberen te vergeven anders gaat na carnaval half brabant uit elkaar
pi_80215845
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob ). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
  maandag 12 april 2010 @ 09:39:30 #18
8369 speknek
Another day another slay
pi_80215853
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:36 schreef Interfere het volgende:
Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.
Als je achttien bent dan ga je over de zeik en neem je de volgende slet, als je 40 bent haal je je schouders op zodat je tenminste nog iets te neuken hebt. Fact of life .
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_80215868
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef DragonFire het volgende:
ow ja trouwens, bedenk eens. Zou je haar nu ooit nog kunnen vertrouwen als ze alleen weg gaat met haar vriendinnen???
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.
  Official ESF Kreviewer maandag 12 april 2010 @ 09:42:11 #20
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_80215928
Beetje zoenen als ze dronken is. . Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.

Dit is toch geen vreemdgaan man.
pi_80215952
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Of jij ermee om kan gaan ligt aan jou, trouwens als een vriend van jou zag dat ze ladderzat was en niet meer voor zichzelf instond... waarom bracht hij haar dan niet thuis?
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.
pi_80215955
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is. . Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.

Dit is toch geen vreemdgaan man.
als je 16 bent wel
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_80215968
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob ). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
WAt jij zegt hea, je neemt me de woorden uit mijn mond. Gister was ze bij mij, ik zei tegen haar: Bewijs me je liefde, bewijs dat je van me houd, en wees creatief zodat ik veel van jou kan zien zoals ik van je houd

En toen zei zij niets? wtf? ik maak het haar nog makkelijk ook, ik wil haar juist vergeven, ik wil bij haar blijven.

Ze zei, moet ik het nu gaan bewijzen? vertrouw je me niet?

Ik zeg: ja, dat moet je inderdaad, vind je het gek dan? dat ik je niet vertrouw? jij bent net vreemd gegaan

Ik denk ook, dat als ze zodadelijk naar me toe komt, dat dat echt een voorwaarde is als wij bij elkaar willen blijven. En dat zij mij preceis gaat vertellen hoe het was.
  maandag 12 april 2010 @ 09:43:58 #24
30252 Soempie
Procreating
pi_80215988
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Interfere het volgende:

[..]

Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.
Precies. Even geen contact en het laten bezinken voor je iets beslist.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_80216008
quote:
Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Ladylike het volgende:

[..]

als je 16 bent wel
Bijde 16;) nog heel jong dus

Maar steeds vind ik het nog kut. Als ik 40 was idd, dan zou ik nog bozer zijn. Maar nu? ik ben echt te boos
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')