Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.quote:
Zij zelf zegt alleen gezoend. Een vriend van me die haar zag toen ze weg ging zag ook dat ze half dronken tegen hem aanstond toen het al was gebeurdquote:
Als je achttien bent dan ga je over de zeik en neem je de volgende slet, als je 40 bent haal je je schouders op zodat je tenminste nog iets te neuken hebt. Fact of lifequote:Op maandag 12 april 2010 09:36 schreef Interfere het volgende:
Waarom vraag je? dat heeft er toch niet mee te maken.
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.quote:Op maandag 12 april 2010 09:37 schreef DragonFire het volgende:
ow ja trouwens, bedenk eens. Zou je haar nu ooit nog kunnen vertrouwen als ze alleen weg gaat met haar vriendinnen???
Schuif de schuld maar op een vriend die haar toevallig dronken zag.quote:Op maandag 12 april 2010 09:38 schreef melanie_the_miss het volgende:
Of jij ermee om kan gaan ligt aan jou, trouwens als een vriend van jou zag dat ze ladderzat was en niet meer voor zichzelf instond... waarom bracht hij haar dan niet thuis?
als je 16 bent welquote:Op maandag 12 april 2010 09:42 schreef Kreator het volgende:
Beetje zoenen als ze dronken is.. Shit happens. Tis niet dat ze ergens in een steegje een pik liep af te kluiven van een dealer voor een gram coke ofzo.
Dit is toch geen vreemdgaan man.
WAt jij zegt hea, je neemt me de woorden uit mijn mond. Gister was ze bij mij, ik zei tegen haar: Bewijs me je liefde, bewijs dat je van me houd, en wees creatief zodat ik veel van jou kan zien zoals ik van je houdquote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Jerkmaine het volgende:
Laat haar maar bewijzen hoeveel ze om je geeft, op welke manier mag ze zelf invullen (En kom niet aan met grapjes over een goeie blobjob). Ik vind drank altijd een erg slap excuus voor zulke dingen, hou de eer aan jezelf!
Precies. Even geen contact en het laten bezinken voor je iets beslist.quote:Op maandag 12 april 2010 09:39 schreef Interfere het volgende:
[..]
Ja, ik weet het echt niet, ik ben nu ook steeds nog in de war, het is net pas gebeurd. Ik denk ook dat ik het even moet laten afwachten. Misschien denk ik dan weer helderder. Gister kon ik echt niet normaal denken.
Bijde 16;) nog heel jong dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |