abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80216661
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:07 schreef Fortitude het volgende:

[..]

Hij heeft het er gewoon moeilijk mee. Opleidingsniveau werd uitgelokt.
dat dus, als ik niets gezegd had had hij GYM niet genoemd
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_80216709
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:05 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dan lees je de posts maar waar ik wel serieus in ben
[..]

speciaal voor jou even herhaald
Dat heb ik ook zeker gezien

Bedankt daarvoor
pi_80216730
Alcohol maakt meer kapot dan je lief is!

Vergeef haar en laat haar van de fles afblijven.
pi_80216759
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:08 schreef Ladylike het volgende:

[..]

sorrie ik heb al een geweldig succesvolle open relatie waarbij we niet meteen in de stress schieten als er gezoend wordt met een ander, aangezien liefde verder gaat dan geilheid
(die op mijn 16e begonnen is en nu al 15 jaar duurt)
Blijkbaar toch niet zo succesvol als je zo nu en dan een behoefte hebt om intiem te zijn met een ander buiten je relatie en je relatie dit ook nog toestaat. In mijn ogen dan.
  maandag 12 april 2010 @ 10:13:59 #80
139230 El_Chica_Del_Fuego
Nee, ik wil geen Mac }:|
pi_80216781
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:09 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat dus, als ik niets gezegd had had hij GYM niet genoemd
Hij had ook vwo kunnen zeggen.
*Think outside the box*
  Official ESF Kreviewer maandag 12 april 2010 @ 10:14:51 #81
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_80216807
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:04 schreef Triggershot het volgende:
Ze mag haar spijt in zo een situatie betuigen en proberen mijn vertrouwen terug te winnen, maar dat neemt niet weg dat ze intiem is omgegaan op een manier wat niet hoort wanneer je in een relatie zit, zoenen noem ik dan vreemdgaan.
Dude. Welk vertrouwen? Hoe moet ze dat doen dan? Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen? . Zo kun je toch niet leven...

-edit- je hebt er toch geen controle over. Als zij dat een keer doet, so be it. Je bent nogal dom als je daar een relatie voor weggooit die verder gewoon prima is.
pi_80216836
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Triggershot het volgende:
Blijkbaar toch niet zo succesvol als je zo nu en dan een behoefte hebt om intiem te zijn met een ander buiten je relatie en je relatie dit ook nog toestaat. In mijn ogen dan.
Laat mijn vrouw dit niet horen, maar biologisch gezien is de mens niet monogaam. In mijn ogen is het heel goed mogelijk een goede relatie te hebben, zelfs als je eens een keertje buiten de pot piest.
pi_80216840
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef Triggershot het volgende:

[..]

dat mag jouw mening zijn, gelukkig deel ik die (samen met miljoenen andere swingers) niet

Ik vind het meer jammer dat in monogame relaties zo veel bedrog is omdat die behoefte blijkbaar normaler is dan iedereen denkt/beweert

(en het betekent natuurlijk niet dat ik ieder weekend lig te wippen met een andere vent, heb in 15 jaar 5 bedpartners gehad )
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef 49R het volgende:

[..]

Laat mijn vrouw dit niet horen, maar biologisch gezien is de mens niet monogaam. In mijn ogen is het heel goed mogelijk een goede relatie te hebben, zelfs als je eens een keertje buiten de pot piest.
en die mannen komen we dus vaak genoeg als vrijgezel tegen in een club terwijl de vrouw braaf op de kindjes past en denkt dat hij aan het pokeren oid is
dat vind ik dus erger
Lid van de MamaSquad
  maandag 12 april 2010 @ 10:16:37 #84
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_80216846
Trouwens, als het nu niet uit gaat gaat het over een paar maand wel uit . Je bent 16, dus je zou er blij mee moeten zijn.
I never workout
pi_80216867
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:13 schreef El_Chica_Del_Fuego het volgende:

[..]

Hij had ook vwo kunnen zeggen.
Ik kan ook zeggen, dit heeft er niets mee te maken.
noem mij arrogant, ik zei al, het maakt mij niet uit wat jullie nu van mij denken. Ik heb hier veel nuttige tips gevonden.

Bedankt iedereen die me schreef en hielp met tips
pi_80216884
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:17 schreef Interfere het volgende:

[..]

Ik kan ook zeggen, dit heeft er niets mee te maken.
noem mij arrogant, ik zei al, het maakt mij niet uit wat jullie nu van mij denken. Ik heb hier veel nuttige tips gevonden.

Bedankt iedereen die me schreef en hielp met tips
Ik hoop dat je vriendin het geen 2e keer flikt
Lid van de MamaSquad
  maandag 12 april 2010 @ 10:18:14 #87
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80216892
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef Ladylike het volgende:

[..]

dat mag jouw mening zijn, gelukkig deel ik die (samen met miljoenen andere swingers) niet

Ik vind het meer jammer dat in monogame relaties zo veel bedrog is omdat die behoefte blijkbaar normaler is dan iedereen denkt/beweert

(en het betekent natuurlijk niet dat ik ieder weekend lig te wippen met een andere vent, heb in 15 jaar 5 bedpartners gehad )
[..]

en die mannen komen we dus vaak genoeg als vrijgezel tegen in een club terwijl de vrouw braaf op de kindjes past en denkt dat hij aan het pokeren oid is
dat vind ik dus erger
Neem dan gewoon geen relatie, ik denk echt wel dat er iemand is waarbij je simpelweg totaal niet de behoefte hebt om vreemd te gaan in wat voor een vorm dan ook.
It's you my love, you who are the stranger
pi_80216899
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dude. Welk vertrouwen? Hoe moet ze dat doen dan? Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen? . Zo kun je toch niet leven...

-edit- je hebt er toch geen controle over. Als zij dat een keer doet, so be it. Je bent nogal dom als je daar een relatie voor weggooit die verder gewoon prima is.
Dude. Daar zegt die ook niks over. Jij deed overkomen alsof zoenen niks is. En daar zijn wij het niet mee eens.
pi_80216928
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:16 schreef reetveter het volgende:
Trouwens, als het nu niet uit gaat gaat het over een paar maand wel uit . Je bent 16, dus je zou er blij mee moeten zijn.
Maar, waarom denk je dat het dan wel uit gaat dan?
pi_80216929
pffff, tien tegen één dat je voor je 17ste allang een andere "vriendin" hebt.
So we just called him Fred too
pi_80216932
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Inverted_World het volgende:
Neem dan gewoon geen relatie, ik denk echt wel dat er iemand is waarbij je simpelweg totaal niet de behoefte hebt om vreemd te gaan in wat voor een vorm dan ook.
Als je lang genoeg zoekt, vast wel
pi_80216937
quote:

[..]

whehehehehe
voor jou ja.
Ik zou mn vriend echt niet willen missen
delen wel, missen niet
en af en toe delen is nog gezellig ook
Lid van de MamaSquad
  Official ESF Kreviewer maandag 12 april 2010 @ 10:20:42 #93
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_80216953
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:18 schreef Fortitude het volgende:
Jij deed overkomen alsof zoenen niks is.
Nee, ik zei dat het geen halszaak is in mijn optiek als je verder een goede relatie hebt, zij spijt betuigt etc. Leer eens lezen.
pi_80216954
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Interfere het volgende:

[..]

hoeft niet
ik was ook 16 toen ik mijn huidige vriend ontmoette
Lid van de MamaSquad
  maandag 12 april 2010 @ 10:21:01 #95
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_80216961
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:19 schreef Interfere het volgende:

[..]

Omdat je 16 bent en je echt niet je hele leven bij haar gaat blijven. Dat hou je geen eens vol .
I never workout
  maandag 12 april 2010 @ 10:21:43 #96
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_80216981
quote:
Eng hè? Mensen met andere maatstaven dan de jouwe.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_80216997
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Omdat je 16 bent en je echt niet je hele leven bij haar gaat blijven. Dat hou je geen eens vol .
16 en de rest van je leven bij elkaar
'In de stad York zal plaatsvinden een ineenstorting, twee tweelingbroers uiteengerukt door chaos. Terwijl het fort valt zal de grote leider vallen.Derde grote oorlog zal beginnen als de grote stad brandt.'
pi_80217010
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:14 schreef Kreator het volgende:

[..]

Dude.
Krea.
quote:
Welk vertrouwen?
Vertrouwen dat is geschaad door het vreemdgaan?
quote:
Hoe moet ze dat doen dan?

Dat doe je samen, als je er niet samen uitkomt en er geen vertrouwen in een relatie is zal het sowieso geen stand houden.
quote:
Elke keer als ze zonder je uitgaat in de stress schieten en elke 10 minuten een MMS sturen? . Zo kun je toch niet leven...
Geen idee waarom jij steeds met die hypothetische en met name paranoide voorbeelden komt, maar dat kwam niet eens in mij op. Thanks voor de tip
Spijt betuigen en vertrouwen terug winnen is in mijn ogen niet gelijk aan een twitter-update relatie. Als je der vertrouwt stress je niet hé? Als je der niet vertrouwt hoe lang houd je het dan nog vol?
quote:
Definieer dom.
Zowel het vergeven van een vreemdganger, als het doorgaan met een vreemdganger kan gezien worden als dom, daar waar je pro's en cons kunt aanhalen voor beide gevallen. Sowieso een relatie waarin wordt vreemdgegaan gaat niet verder prima, daar waar drank geen excuus is.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-04-2010 10:30:45 ]
  maandag 12 april 2010 @ 10:22:55 #99
202889 Inverted_World
Motion Graphics
pi_80217013
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:20 schreef Ladylike het volgende:

[..]

whehehehehe
voor jou ja.
Ik zou mn vriend echt niet willen missen
delen wel, missen niet
en af en toe delen is nog gezellig ook
Je vriend is dus eigenlijk je 15 jaar durige vaste scharrel, be proud

Als ik seks wil hebben met verschillende meisjes dan realiseer ik me wel dat er waarschijnlijk iets niet he-le-maal goed zit in mijn relatie, dan ga ik snel weer terug naar de status single en doe ik dat, tot ik dat gevoel niet meer heb, en ik denkw el dat dat een keer komt.
It's you my love, you who are the stranger
pi_80217020
quote:
Op maandag 12 april 2010 10:21 schreef reetveter het volgende:

[..]

Je hele leven is iets anders dan een paar maanden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')