Is ook lekker, maar dan zou ik daar pasta bij kunnen doen? of rijst? die eerst even koken en daarna op hoog vuur wokken?quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:04 schreef Netsplitter het volgende:
Wokgroenten halen en de tartaar enzo wokken.
Die friet en aardappelen hou je dan voor een andere keer.
Is ook lekker, je brengt me wel op een idee, gewoon een lekkere tartaar burger..quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef captainkid het volgende:
Hamburgers draaien van dat tartaar.
Broodjes en/of uien kopen voor die 2 euro.
Patat erbij.
Eet smakkelijk
Probleem is dat ik dan ook gewoon gehakt had kunnen gebruiken, vind ik een beetje zonde...quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
Heb je ook pastasaus of gewoon kruiden en tomatenpuree? Dan zou ik een lekkere pasta maken met nog wat extra groenten, zoals een uitje en evt wat prei.
Ik vind tartaar veel smaakvoller dan gehakt, ook in de pastaquote:Op dinsdag 20 april 2010 14:10 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Probleem is dat ik dan ook gewoon gehakt had kunnen gebruiken, vind ik een beetje zonde...
Rijst.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Is ook lekker, maar dan zou ik daar pasta bij kunnen doen? of rijst? die eerst even koken en daarna op hoog vuur wokken?
Ik zat te denken om het nog redelijk simpel te houden met nog een extra groente erbij.
komkommer heb ik denk ik ook nog wel, en een uitje.. ik denk dat ik de komkommer bak samen met de ui en de champignonnen en daarbij gewoon de tartaar doorheen wok.. ik ga denk ik geen wok groente halen..
en daar dan frietjes bij.. of rijst..
quote:
Hoezo extra groente? In je opsomming staan helemaal geen groenten.quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:08 schreef Snaavel het volgende:
Ik zat te denken om het nog redelijk simpel te houden met nog een extra groente erbij.
dat is heul geen water als je dat bakt want dan zou het moeten koken.. maar dat doet het niet in de pan..quote:Op dinsdag 20 april 2010 14:29 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Hoezo extra groente? In je opsomming staan helemaal geen groenten.
Dus van die 2 euro zou ik sowieso groenten gaan kopen als ik jou was.
(en komkommer telt niet, da's water)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |