abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80499094
Ik schrok al toen ik de TT las!
Gelukkig valt het mee.
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
  maandag 19 april 2010 @ 22:17:45 #102
295457 TomLievense
Verhagen = onbetrouwbaar.
pi_80500903
quote:
Met dat laatste ben ik het niet eens. Door de invloed van de linksen is de import van kansarmen erg nadelig uitgepakt. Compromissen leveren niet altijd een werkbaar resultaat op.
quote:
Feitelijk is het zo dat bijna alle partijen het grotendeels eens zijn in Nederland, we leven in een echte monocultuur. Het is dus niet zo raar om alles links te noemen, gezien links-rechts suggereert dat er enorme verschillen zijn; verschillen die er dus niet werkelijk zijn.
Dan zijn compromissen dus niet nodig, je spreekt jezelf tegen. Ik heb een andere definitie voor links en rechts, ik zal je die geven.

Links = Gelijke kansen voor iedereen (des noots overheid invloed), Rechts = Vrijheid (te bereiken door zo weinig mogelijk overheidsingrijpen)

Veel tegenstellingen die genoemd worden zijn niet links-rechts, maar conservatief-liberaal. Zoals bijv. de immigratie.
Op zaterdag 22 januari 2011 19:19 schreef voice-over het volgende:
Om het woord naargeestig te parafraseren: TomLievense schrijft naargeestige stukjes
pi_80502075
Linkse etters zijn de duivels des dezen daags fokkers!
Ze spenderen uw miljoenen belastinggeld aan de meest onzinnige dingen. Zelfs in deze tijden van recesie presteren ze het om te zeggen dat er (nog meer) geld moet naar kunscht, cultuur & allochtonen. Ze falen ongelofelijk hard en nog steeds blijven pure hufters in dit land op ze stemmen.
Breng het geld naar de burger die er recht op heeft. Vecht voor ze door minder de belastingen via heffingskortingen etc terug te geven! Maar nee, we gaan geld geven aan.. de kunstenaars en allochtonen die geen letter nederlands spreken.

ach ik dwaal af hé.. allochtonenbeleid ging het over hmm Ik stel de volgende regeling voor:

U mag komen naar NL, maar binnen een jaar spreekt u volledig en goed nederlands & u heeft een vaste baan of studie waar u het naar meer dan behoren doet. Zo niet, WEGWEZEN. U heeft uw kans gehad. U heeft het verprutst. Opdonderen naar je zandbakje dan! Wij gaven u het vertrouwen maar u d8; dikke tering met de regering, ik doe gewoon lkkr mn eigen ding. Is niet goed. U faalt! Wij betalen uw enkeltje thuisland wel, maar blijf daar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')