abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80467631
Hoi,

Als de pc spam en virusvrij is, en de signaalsterkte goed is van het draadlose netwerk.
Hoe komt het dan dat internet met momenten zeer traag is en of blijft hangen?
Ligt dat aan de provider, of aan mijn draadloos netwerk? (en zoja wat is dan de rede / hoe op te lossen). Dit heb ik niet altijd, maar soms en dan houdt het enige uren aan
  maandag 19 april 2010 @ 00:18:21 #2
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80467658
Je moet wel netjes je rekeningen betalen he TS.
Op maandag 20 januari 2014 14:20 schreef BozeHaas het volgende:
Ik ken porsche1 alleen als een doorwinterde Braddie-basher eigenlijks.
pi_80467687
Ja doe ik haha, maar denk dat ik een overactieve pc gebruiker heb als buurman .... of kan het daar niet aan liggen?
  maandag 19 april 2010 @ 00:20:47 #4
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80467714
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef akadoenka het volgende:
Ja doe ik haha, maar denk dat ik een overactieve pc gebruiker heb als buurman .... of kan het daar niet aan liggen?
Gebruik jij zijn netwerk of hij jouw netwerk?
Want misschien download je buurman hele dagen.
  maandag 19 april 2010 @ 00:21:02 #5
134533 donroyco
dus niet Donroyco
pi_80467721
Je toetsenbord is ook traag (van begrip).
Op maandag 29 september 2008 11:45 schreef HostiMeister het volgende:
Dat is zeg maar de Nederlandse taal op een vuige keukentafel voorover buigen en hem dan zonder glijmiddel anaal verkrachten. :'(
pi_80467734
Om te testen of het aan je netwerk ligt, kan je natuurlijk je PC/laptop direct op het modem aansluiten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_80467749
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:19 schreef akadoenka het volgende:
Nee (dwz, het is onwaarschijnlijk). Tenzij jij jouw draadloze netwerk niet beveiligd hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_80467760
Ik zit niet op het netwerk van de buurman
  maandag 19 april 2010 @ 00:23:27 #9
176939 porsche1
- Meneer in de jurrek.
pi_80467778
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:22 schreef akadoenka het volgende:
Ik zit niet op het netwerk van de buurman
Is jouw netwerk beveiligd?
pi_80467806
Perfect beveiligd .... en gezien het signaalsterkte ook prima is denk ik dat het niet aan het ntwerk ligt toch?
pi_80467812
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:24 schreef akadoenka het volgende:
Perfect beveiligd .... en gezien het signaalsterkte ook prima is denk ik dat het niet aan het ntwerk ligt toch?
Zit je op een ander kanaal dan de buurman? Het golflengtegebied voor draadloze netwerken is opgedeeld in kanalen. Meestal kies je kanaal 1, 6 of 10/11. Zitten je buren op 1 en 6, ga dan zelf op 11 zitten.
pi_80467846
Of sluit een kabel aan.
pi_80467856
Dat weet ik eigenlijk niet? Weet niet hoe ik daarachter kom. Maar is geinstalleerd door een goeie pc kenner, dus ik denk dat dat allemaal wel goed zit. Zal wel weer aan ziggo liggen denk ik.
Als je de pc uit zet en daarna weer aan, maak je dus opnieuw verbinding met het draadloos netwerk een paar muren verderop .... toch? Dan werkt het altijd weer beter, tijdelijk
pi_80467906
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef akadoenka het volgende:
Dat weet ik eigenlijk niet? Weet niet hoe ik daarachter kom. Maar is geinstalleerd door een goeie pc kenner, dus ik denk dat dat allemaal wel goed zit. Zal wel weer aan ziggo liggen denk ik.
Zoveel vertrouwen. Omstandigheden veranderen.
quote:
Als je de pc uit zet en daarna weer aan, maak je dus opnieuw verbinding met het draadloos netwerk een paar muren verderop .... toch? Dan werkt het altijd weer beter, tijdelijk
nou, dan maak je toch opnieuw verbinding met het draadloos netwerk? Hoef je de PC niet voor uit te schakelen, hoor.

Maar dat is geen oplossing.

Maar het zou wellicht handig zijn om even je pc-kenner te verzoeken?
  maandag 19 april 2010 @ 00:33:26 #15
297850 Babysap
Babysap is lekker!!
pi_80467964
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:27 schreef akadoenka het volgende:
"goede pc kenner" bla. Denk dat het wel goed zit. Bla.

Je hebt problemen toch? Dus niet denken, maar ff nakijken wat er gevraagd wordt. Hoe verwacht je anders een zinnig antwoord op je vraag?
1x daags 2 vers geperste baby's
pi_80467965
Hoe kan ik nog meer op nieuw verbinding maken met het netwerk, opnieuw?
Kenner zit momenteel in australia, dus vandaar dat ik hier kom met mijn domme vragen.
Wat heeft slaapstand trouwens voor invloed op een draadloosnetwerk, als hij net is ontwaakt?
pi_80468019
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:33 schreef akadoenka het volgende:
Hoe kan ik nog meer op nieuw verbinding maken met het netwerk, opnieuw?
Kenner zit momenteel in australia, dus vandaar dat ik hier kom met mijn domme vragen.
Wat heeft slaapstand trouwens voor invloed op een draadloosnetwerk, als hij net is ontwaakt?
Opnieuw verbinden maakt geen ruk uit. Volgens mij is hier al een behoorlijk nuttige optie vermeld, namelijk je laptop even bedraad aansluiten, dan kan je zien waar het aan ligt.
pi_80468043
gedaan, snelheid is dan akkoord
pi_80468241
quote:
Op maandag 19 april 2010 00:37 schreef akadoenka het volgende:
gedaan, snelheid is dan akkoord
Nou ja, dan ligt het aan je netwerk...
pi_80468283
Ik heb dat ook gehad, signaal sterkte was oké, maar toch een trage verbinding.

Was iets met pakketjes die niet goed aankwamen en had toch te maken met de afstand van mijn antenne naar de modem en/of wat er tussen zat.
pi_80468441
Ok dan ligt het wellicht toch inderdaad een kortdurend signaalverlies tussen router en pc
pi_80477669
brakke router dus, of brakke draadloze netwerkkaart.

gebruik je je laptop ook wel eens op het draadloos netwerk van iemand anders?
werkt het dan wel goed?
So we just called him Fred too
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')