Ja, die vleugel kent natuurlijk alleen maar de "zucht naar geld", maar de "zucht naar macht" zou bij deze idealisten toch ook niet onbekend voor moeten komen.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nee, maar de linkervleugel is van mening dat een land ook wel bestuurd kan worden door goedbedoelende idealisten.
Het is verre van marktconform ja...quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:42 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Dit is zonder toekomingen en onkosten vergoeding he...
Dus jij vindt dit weinig ???
quote:Nee Balkenende dat kijk ik niet meer want ik val er in slaap!
Heeft u trouwens middagpauze?
Pure kolder.quote:Op dinsdag 6 september 2005 13:41 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
om even snel te reageren.
Een minister gaat ook uit van een 36 urige werk week.
Wat jij wilquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:47 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Verantwoordelijkheid die gedragen wordt.....
Ach, als je baas je er dan uittrapt, dan stap je naar de FNV. Die helpen je met een rechtzaak, die zal uitmonden in het NIETIG verklaren van je ontslag (als je tenminste ter goeder trouw hebt gehandelt.) Dergelijke, op zichzelf staande fouten zijn namelijk geen geldige reden tot ontslag.quote:Als ze iets fout doen krijgen ze 1 uurtje kritiek en daarna is er niks gebeurt geen gevolgen voor de rest..... ik wou dat ik dat had als ik bij me baas het hele netwerk plat leg voor een week dat ik er zo van af kom..
En gegeven voor wie de FNV de belangen behartigt tegenwoordig (hint: het is niet de werknemer of werkgever of zelfs maar regering) is dat soort onwetendheid goud waard.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:01 schreef Labtech het volgende:
Echt, je weet en je realiseert je niet hoe vreselijk goed je beschemt bent als werknemer...
Ok, dit bericht geeft dus aan dat ze Europese subsidies ontvangen. Wie bepaald welke bedriijven europesche subsidies krijgen ? Juist. Europa...en niet dit kabinet.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:00 schreef Gargoylesla het volgende:
Als we dan toch lekker bezig zijn over de salarissen.
Subsidie 190.000 euro voor bedrijven minister
Door onze Europaredactie
ROTTERDAM, 16 AUG. Agrarische ondernemingen die het eigendom zijn van minister Veerman (Landbouw) ontvangen jaarlijks zo'n 190.000 euro aan Europese landbouwsubsidies. Veerman heeft het bedrag gisteren op verzoek van deze krant zelf bekendgemaakt.
En volgens mij was hij niet de enigste met een paar andere bedrijven naast zijn minister post ?
Dat iemand in een topfunctie meer geld krijgt dan hij en zij zijn groot en hij is klein en dat is niet éééérlijk.quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef Labtech het volgende:
Wat wil je eigenlijk met dit bericht zeggen ?
Toen de CDA die subside wou aanpassen heeft veerman gedreigt op te stappen en nu blijkt dat hij een groot deel van die subside ontvangt met zijn bedrijfjes (zoenzo mag je geen ander bedrijf hebben naast je minister post).quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:03 schreef Labtech het volgende:
[..]
Ok, dit bericht geeft dus aan dat ze Europese subsidies ontvangen. Wie bepaald welke bedriijven europesche subsidies krijgen ? Juist. Europa...en niet dit kabinet.
Bovendien geeft het bericht niet aan of de subsidies terecht of onterecht ontvangen zijn, of Veerman er een hand in heeft gehad of niet.
Wat wil je eigenlijk met dit bericht zeggen ?
Ach ja, als dat geld naar zijn bedrijven gaat, dan komt het direct in zijn eigen zak terecht natuurlijk. Overigens kan ik zo 1-2-3 niks vinden over dat dreigement van Veerman.quote:Het is belachelijk dat hij misbruik maakt van zijn minister post in eigen belang dat wil ik er mee zegge
quote:(zoenzo mag je geen ander bedrijf hebben naast je minister post).
(ik dacht dat Johan er daar een van wasquote:Op dinsdag 6 september 2005 13:49 schreef du_ke het volgende:
[afbeelding]
De moord op de gebroeders De Witt. Ets van Jan Luiken. Gemeente archief 's-Gravenhage.
Hij ontvangt een groot deel van de subsidies?quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:06 schreef Gargoylesla het volgende:
[..]
Toen de CDA die subside wou aanpassen heeft veerman gedreigt op te stappen en nu blijkt dat hij een groot deel van die subside ontvangt met zijn bedrijfjes (zoenzo mag je geen ander bedrijf hebben naast je minister post).
Het is belachelijk dat hij misbruik maakt van zijn minister post in eigen belang dat wil ik er mee zeggen.
Nou ik vind van wel Balkenendequote:Op dinsdag 6 september 2005 13:50 schreef Labtech het volgende:
[..]
Oh, dus je heoft het niet te volgen, maar je mag er wel een mening over hebben?
Antwoord op laatste : JA. Bovendien bepaal ik mijn eigen werktijden. Dat krijg je met een eigen bedrijf..Maar ik dacht niet dat ik aan jou verantwoording verschuldigd ben over mijn tijdsindeling..
mooie drogreden ad hominem overigens
Argumenten op, dus gaan we maar op de man spelen...Jij komt nog ver in het echte leven...quote:Op dinsdag 6 september 2005 14:44 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Nou ik vind van wel Balkenende
Ga eens terug naar je debat hups ksssjjjjjjjjjt
Hoezo? Heb je haar inzichtelijke wijze van discussiëren hier in POL nog niet eerder gezien dan?quote:Op dinsdag 6 september 2005 15:00 schreef Labtech het volgende:
[..]
Argumenten op, dus gaan we maar op de man spelen...Jij komt nog ver in het echte leven...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |