abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:00:43 #1
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44678653
Ik heb nu 14 maanden een relatie met de liefde van mijn leven!
9 maanden lang loopt ze me gek te maken over samenwonen

Laatste tijd heeft ze veel mee gemaakt, moeder gestorven etc.

Ze weet al heel lang niet wat ze wilt, of ze nou wel of niet wilt samenwonen.
Ze heeft nu dus besloten dat ze op haarzelf gaat.
Eergister ruzie gehad en daarom gister afgesproken en het ging super! samen cadeautjes voor kerst wezen kopen, heb haar mee geholpen spullen te halen voor haar plekje en heb haar mee uit eten genomen, dit ging super en hebben nog een uur zitten kleffen daar bij de griek.

Ik zet haar thuis af en ze kan me niet loslaten en blijft maar kussen en knuffelen.

Ik belde haar gister om 11 uur, en daarin zegt ze dus dat ze een tijdje rust wil, toen gaf ik aan dat ik dat heel moeilijk vond en ik haar die wou geven tot woensdag want ik kan niet zonder haar.
Toen zei ze dat dat te kort was dus ik vroeg hoelang denk jij aan, ze zegt zeker een maand.
Wat gepraat etc en nu hebben we dus afgesproken dat ze vrijdag naar me toe komt, maar dat ik haar niet mag bellen/smsen mag zelfs niet op msn tegen haar praten want dan zegt ze dat ze haar rust wilt.
Ze smst me vanmorgen:
]Liefie.. Ik vind het ook kei moeilijk! Maar dit moet even! Ik moet weten wat ik wil, ik hou van je dennis! X

Daarna komt ze op msn en zegt ze :
Ik hou van jou, je bent echt een hele lieve jongen

Ik ben ten einde raad, ook gezien ze haar msn wachtwoord heeft veranderd, en dus net op msn was en ze zei weinig tegen me en haar msn naam is nu gewoon : ...

Ik weet dat ik haar nu die week tijd moet geven, maar ik heb dus al sinds gisteravond constant gehuild, niet geslapen, 10 tot 12 keer overgegeven, ik ben een zooitje op het moment, ik stort in

Het is nu dus uit en ik kan alleen maar afwachten tot vrijdag ik hoop zo dat ze me zo erg gaat missen en inziet dat we bij elkaar horen, ik wil haar nooit laten gaan, zij is mijn ware

[ Bericht 9% gewijzigd door DBBknown op 23-12-2006 12:07:57 ]
pi_44678861
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:27:54 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:14:03 #3
160741 DBBknown
pi_44678890
Ik vroeg of het nu dus uit was, en ze zei ja, ik heb tijd nodig voor mezelf om te kijken of deze relatie nog wel gaat werken, dus ik zei daarop laat het dan aan, en pak dan een weekje rust maar dat kon ze niet, ze had echt ff tijd en rust voor haarzelf nodig
pi_44678907
Ik weet dat je dit niet wil horen, maar: De eerst dagen zijn het kutst, maar je komt er echt wel overheen.. Bovendien is het nog niet eens uit als ik het goed begrijp.. En voor hetzelfde geldt mist ze je over een paar dagen verschrikkelijk en staat ze bij je op de stoep in de hoop dat je haar in je armen sluit
In elk geval veel sterkte en hopelijk komt ze gauw weer bij je terug

Edit, het is dus wel uit.. Nougoed, veel sterkte toegewenst en hopelijk heb je desondanks nog leuke feestdagen..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:17:07 #5
160741 DBBknown
pi_44678944
Daar hoop ik ook echt op, dat ze inziet dat we voor elkaar gemaakt zijn, en dat ze me zo erg gaat missen dat ze naar me toe komt of ze wilt dat ik kom.

Ik weet me gewoon geen raad, ik en haar zijn zo'n koppel dat altijd een koppel zal zijn, we kunnen niet gewoon vrienden zijn dat weet ik en dat weet zij ook.

Ik weet niet wat ik moet doen behalve haar rust geven en 24/7 slapen IK HOU VAN HAAR
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:18:24 #6
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44678969
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DBBknown het volgende:
Daar hoop ik ook echt op, dat ze inziet dat we voor elkaar gemaakt zijn, en dat ze me zo erg gaat missen dat ze naar me toe komt of ze wilt dat ik kom.

Ik weet me gewoon geen raad, ik en haar zijn zo'n koppel dat altijd een koppel zal zijn, we kunnen niet gewoon vrienden zijn dat weet ik en dat weet zij ook.

Ik weet niet wat ik moet doen behalve haar rust geven en 24/7 slapen IK HOU VAN HAAR
Ja, nou, er zijn wel meer mensen die van elkaar houden, maar het zit er gewoon niet in
En als dit bij jullie het geval is zal dit even vervelend zijn, nou ja, misschien wel maanden, vast wel maanden eigenlijk, maar je komt er wel overheen hoor
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44678978
Heeft ze het ook echt uitgemaakt? Want dat haal ik niet uit je verhaal...

Misschen ist allemaal ff teveel van het goede geweest. Kan natuurlijk.
Maar hoe komt het dat je niet wilde samenwonen?? Misschien is ze een beetje in de war.

Geef haar wat tijd en zie wat er gebeurd.
Mocht het zijn dat ze je niet meer wil, dan zijn er genoeg anderen! Alhoewel je nu denkt dat dat niet zo is...
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:19:43 #8
150152 Queen_Bee
pi_44678994
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:18 schreef danny91184 het volgende:
Heeft ze het ook echt uitgemaakt? Want dat haal ik niet uit je verhaal...

Misschen ist allemaal ff teveel van het goede geweest. Kan natuurlijk.
Maar hoe komt het dat je niet wilde samenwonen?? Misschien is ze een beetje in de war.

Geef haar wat tijd en zie wat er gebeurd.
Mocht het zijn dat ze je niet meer wil, dan zijn er genoeg anderen! Alhoewel je nu denkt dat dat niet zo is...
Zij wilde niet samenwonen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:22:42 #9
160741 DBBknown
pi_44679043
ze is de laatste 3 maanden zo erg veranderd, van de tip top in orde, tot de sloddervos die haar zaken niet regelt, meer ziek is dan beter, constant moe, 1 van haar zussen snapt haar ook niet.

Ze geeft me 3 weken geleden het goede woord dat we gaan samenwonen, en dat trekt ze deze week terug.

Gister super avond gehad, wezen shoppen, uit eten genomen veel geknuffeld en gekleft, en ik breng haar naar huis en bel haar 1!!!! uur later op en ze maakt het uit met de mededeling dat ff tijd voor haarzelf wil en rust om te kijken of deze relatie nog wel gaat werken/lukken.

Ze blijft wel zeggen dat ze heel veel van me houd en dat zij het er ook keimoeilijk mee heeft, gister aan de telefoon was ze ook ff aan het huilen.

Ik weet het allemaal niet meer
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:25:22 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44679097
Ik kan me voorstellen dat ze niet weet wat ze wil omdat ze op emotioneel vlak gewoon leeg en gevoelloos is, zo kort na het overlijden van haar moeder. Als ze altijd sterk op haar gevoel vertrouwd heeft kan dat vreselijk verwarrend zijn, vooral omdat haar verstand iets anders ("JAA!!") zegt.

Zoiets kan makkelijk een half jaar duren. Als het dat is kun je het beste proberen om afstand te nemen en haar onzekerheid te accepteren, en daarnaast waar mogelijk een sterke schouder te zijn.
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:25:55 #11
150152 Queen_Bee
pi_44679108
Nou, zij zit moeilijk te doen, dus beter doe je gewoon je eigen ding en je ziet wel wanneer zij weer contact opneemt Laat r lekker ergens anders moeilijk gaan doen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:26:39 #12
160741 DBBknown
pi_44679122
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!

Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:27:53 #13
150152 Queen_Bee
pi_44679150
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!

Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen
Omg Ik zou maar snel afscheid nemen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:28:42 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44679165
quote:
Als ze afstand wil nemen zijn dat stuk voor stuk dingen die ze op het moment zelf misschien wel, maar achteraf gezien nu juist niet wil.
Vampire Romance O+
pi_44679171
Dat is wel een beetje raar.. merkte je de laatste tijd niet iets vreemds aan haar? (afgezien dat ze slordig werd enzo)

Ga naar je vrienden toe en ga leuke dingen doen, veel afleiding zoeken zodat je niet aan haar denkt
Dat heeft bij mij laatst ook super gewerkt en kijk nu terug op en hele leuke tijd met haar en ga ondertussen verder met mijn eigen leventje
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:30:59 #16
160741 DBBknown
pi_44679208
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak
pi_44679212
quote:

Wow
Als het definitief uit blijkt te zijn zou ik eventjes verhaal gaan halen bij die collega..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:32:46 #18
160741 DBBknown
pi_44679248
Die collega moet zich idd met zijn zaken bemoeien, hij had moeten zeggen dat moeten jij en hem oplossen tegen haar, en niet dit gezeik.
Als ik haar echt kwijtraak, dan ga ik ook echt verhaal halen, als is het bij de ikea, ik trek hem dan toch achter die toonbank uit of op een rustige manier, ik wil haar niet kwijt!!!
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:33:52 #19
150152 Queen_Bee
pi_44679270
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak
Ja, niemand vindt dat ook makkelijk, maar das toch de manier. En ja, het zal eerst moeilijk zijn, but youll get over it
I'm super sonic man
pi_44679375
quote:
Het geeft ook helemaal niets dat je er verdrietig om bent, dat is heel normaal, maar als je naar je vrienden gaat zal het blijken dat die ook veel om je geven en je dus proberen te troosten.. Dit zal de eerste dagen denk ik niet lukken, maar probeer het toch
En je ouders zullen er denk ik ook meer voor je zijn dat je ooit had verwacht. Die kunnen hierdoor ook beter vrienden blijken dan je denkt..

Ga vandaag en morgen maar verschrikkelijk emotioneel zijn, en daarna proberen de draad weer normaal op te pakken. Dit zal waarschijnlijk minder moeilijk zijn dat je verwacht, want dit soort verhalen gaan als een lopend vuurtje en dan staan er heel veel mensen voor je klaar.
Ja snot natuurlijk
pi_44680024
Hoe oud ben je eigenlijk? Hoe oud is zij?

Zij wil tijd en die wil je haar geven...tot woensdag. Weet niet of jij zomaar zulke eisen kan stellen in deze situatie? Is dat niet een beetje raar dat zij tijd mag tot woensdag? Ik vind dat echt een belachelijk iets!

Ze heeft haar MSN wachtwoord veranderd zeg je... Hoe weet jij dat? Heeft ze dat verteld of heb je geprobeerd in te loggen met haar naam en wachtwoord? En wat dan nog als het veranderd is..dat mag ze toch zelf weten? Ze mag toch ook zelf weten hoe ze zichzelf noemt op MSN?

Vervolgens lees ik verderop dat je in haar telefoon hebt zitten neuzen.

Hoezo controledrang? Laat haar los als je van haar houdt en als het goed zit, komt ze bij je terug. In elk geval helpt dit gedrag jou niet want een beetje vrouw weet meteen dat ze heel hard moet wegrennen bij zo'n controletype...
pi_44681158
Als iemand af en toe een keertje in de telefoon kijkt en een keertje de mailtjes bekijkt vind ik niet dat diegene dan meteen een controletype is.. Bovendien, als de partner iets te verbergen heeft is diegene niet te vertrouwen vind ik.
Ja snot natuurlijk
pi_44681253
Ik had nooit zo met mijn gevoelens laten spelen. Van het ene uiterste naar het andere uiterste.
pi_44681539
Flinke lading slowchat verwijderd. Zou gewaardeerd worden als men niet op élke willekeurige opmerking gaan happen. Zeker niet als het van het niveau 'ALLE WIJFE ZIJN KUD' is.

Controledrang wil ik het trouwens niet noemen. Zeker niet als blijkt dat dat stukje wantrouwen opeens terecht is. Wel is het vreemd om eisen te gaan stellen aan iets abstracts als 'even rust nemen'.

Het klinkt cru, maar als je dit wilt redden, moet je inderdaad je eigenbelang achterwege laten, en alles even inslikken. Later kan je altijd nog vragen stellen, nu is het een kwestie van accepteren dat zij blijkbaar heel erg aan rust toe is.

En ik zou uitkijken met het benaderen van die collega. Hij zit te stoken tussen jullie, en als jij hem nu daarop aanspreekt weet hij dat jij hebt lopen neuzen in haar telefoon. Geeft hem nog meer stokken om mee te slaan en tegen je te gebruiken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44681651
Maar als het dan toch definitief is die collega toch maar even op zijn flikker geven, puur om even af te reageren
Ja snot natuurlijk
pi_44681722
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef Woesteling het volgende:
Maar als het dan toch definitief is die collega toch maar even op zijn flikker geven, puur om even af te reageren
Uiteraard.

Dan is dat hele gezeik over 'de betere man zijn', en ''jezelf inhouden om dingen te redden' niet van toepassing, en is het een kwestie van dingen héél fanatiek met hem bespreken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:32:11 #27
160741 DBBknown
pi_44681816
dankjulliewel allemaal, en ik ben het zeker ook van plan om die collega eens flink aan te pakken mocht net definitief over zijn.

Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:36:28 #28
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_44681907
quote:

Ik weet niet in hoeverre je in staat bent om op te komen voor jezelf. Maar wat je collega flikt heeft de huidige vriend van mijn ma ook gedaan. Mijn pa zolang zwart gemaakt, dat ze is gaan twijfelen en na 28 jaar huwelijk gekapt is.

Mijn advies is, leg hem het zwijgen op! Goedschiks dan wel kwaadschiks.

[ Bericht 1% gewijzigd door GSi op 23-12-2006 14:43:23 ]
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_44681932
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
Je bent een jongen. Je zou moeten snappen hoe jongens werken. Jongens zijn vrijwel nooit te vertrouwen bij meisjes.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:42:01 #30
160741 DBBknown
pi_44682039
Dat weet ik ook dondersgoed, maar zij vind dat dat moet kunnen dat ze met andere jongens omgaat.
Maandag hadden we afgesproken dat we opnieuw zouden beginnen, eerlijk en open tegen elkaar zijn en elkaar alles vertellen, ook heb ik gezegd dat ik er al veel moeite mee had die collega van haar te accepteren, maar dit heb ik gedaan en ik heb ook gevraagd of ze het voorlopig hierbij wou houden omdat dit al veel voor mij was.

Kom ik er dus gister achter nadat ze me haar telefoon gaf dat er nog een IKEA ****** Collega in haar telefoon stond waar ze 'niks meer te zeggen' tegen had (***** is omdat ik de naam niet wil typen)

En er stond nog een losse naam in zonder IKEA ervoor, en dat nummer had ze gekregen op het ikea feest (heeft ze volgens mij pas 2 dagen terug erin gezet ofzo, want hij stond er nog niet in toen ze van het feest thuiskwam)

Ze voegt als ze online komt naar mijn mening jongens stiekem toe, en verwijdert ze weer als ze offline gaat.

Dus ik heb wel het recht haar te controleren, omdat het wel moet.

Dit heeft ze ook allemaal toegegeven etc, en het ging gisteravond dan ook super, echt super kunnen shoppen kerstcadeaus kunnen halen voor elkaar, uit eten, heb haar geholpen spullen te kopen voor haar appartementje, ze loopt me 2 uur lang zowat op te geilen door te voelen voorover te bukken als ze voor me loopt etc, en nadat ik haar naar huis heb gebracht slaat ze binnen 1 !!!! uur om, en zegt ze dat ze de hele avond al een beetje een veradelijk gevoel had. Dan vraag ik me af waarom ze zo schijnheilig doet en me dat niet meteen vertelt en wel gewoon doet alsof alles weer goedkomt en mij die valse hoop weer geeft, en me nu laat vallen als een baksteen en met me gevoelens speelt alsof ik een handpop ben.

Begrijp me goed, ik wil haar kost wat kost NIET kwijt!
pi_44682582
quote:
En daar ging je de fout in. Ik krijg heel erg de indruk dat je haar ontzettend heb zitten benauwen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:18:13 #32
81237 releaze
best of both worlds
pi_44682634
Ik denk dat het meisje zichzelf kwijt is, volledig. Het overlijden van je moeder, zeker op zo'n jonge leeftijd, is gewoonweg desastreus. Je moeder is een heel groot deel van je identiteit, al dan niet geweest, maar in ieder geval heel veel als je zo jong bent (of je nou een kut of een toprelatie met dr hebt gehad) en, tja.. als dat wegvalt, en dat nieuwe leven zich opdringt, en je eigen jonge leven zich opdringt, dan is wie of wat je bent gewoon een hele grote vraag. Wat wil ik? Is niets meer dan wat ben ik, waar sta ik voor. Het is zoeken naar een identiteit, imo.
Ik denk ook niet dat je haar zo gemakkelijk kan terugkrijgen, omdat ze zichzelf kwijt is, en zij zichzelf niet meer kan geven aan je, wat ze je kan bieden is (denk ik he) een lichaam met een geest vol vertwijfeling, angst, verdriet en zoektocht en die drang naar zoeken kan jij bij haar in een relatie niet bevredigen zeg maar, het zou haast bijna zo zijn als 'jij bent ik' en dat is gewoon echt niet goed voor een geest zo volop in trauma en ontwikkeling. Echt, die meid is door de omstandigheden volledig haar weg kwijt en die moet ze zelf weer terug zien te vinden en dat doet ze nu.

Het is alleen jammer en tegenstrijdig, maar zo gaat dat nou eenmaal, dat ze om haar identiteit te vinden eerst al het oude moet verbreken, misschien omdat het haar onbewust herinnert aan het vrouwtje wat ze nu niet meer is/voelt. Ze is gewoon volledig weg, weg van alles, weg van zichzelf. Dat haal ik iig uit je posts en m'n verstand wat betreft ontwikkeling.

En over dat ze zo omslaat, het is heel makkelijk om bepaald gedrag te vertonen dat je vaker vertoond hebt, omdat het gewoon 'gewoonte' is geworden. Wanneer je dat gedrag vertoont maar ondertussen knaagt er wat in je gevoel, tja.. als je dr over na gaat denken is dat gewoon mindblowing 'what the fuck'.

En ik denk niet dat er echt iets is wat je voor haar kan doen, dan alleen voor d'r te zijn wanneer ze jou nodig heeft, en niet wanneer je wilt dat ze jou nodig heeft. Dit is haar zoektocht waarin je dr kan ondersteunen, maar niet kan forceren een bepaalde richting in te gaan, omdat het gewoon perfect 'goed' bij haar moet aanvoelen. En dat is echt keimoeilijk, loodzwaar en een verschrikklijk 'selfless' vooruitzicht. Kan je dat voor haar, als je weet dat de kans groot is dat ze nooit meer bij je komt, dat je haar als vriendinnetje nooit meer zal hebben, en dat je d'r in je eentje voorstaat (en wellicht met je vrienden) om daarnaast er ook nog eens te zijn voor je eigen shit? Want die kan je nu niet meer bij d'r neerleggen, dat zou d'r waarschijnlijk alleen nog maar meer doen verdwalen.
En, op die vraag hoef ik geen antwoord, gewoon, denk er over na, bekijk het eens van alle kanten, wees objectief, wees egoistisch en handelend vanuit eigenbelang en kijk of en hoe dr voor jou waarheid in het bovenstaande zit en kijk dan wat je ermee doet of niet...

Heel veel sterkte!
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:18:32 #33
160741 DBBknown
pi_44682644
ik bel/sms/praat niet met haar tot dinsdag
ik weet dat ze dan moet werken tot 5 uur en ik zal er dan met een grote bos rooie rozen staan in de hoop dat het goed valt, dat hoop ik echt.
pi_44682676
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef DBBknown het volgende:
ik weet dat ze dan moet werken tot 5 uur en ik zal er dan met een grote bos rooie rozen staan in de hoop dat het goed valt, dat hoop ik echt.
Euh, ze vraagt toch om meer tijd?
A spoonful of sugar...
pi_44682777
quote:
Als je nog wil dat het goed komt, zou ik haar toch maar die tijd geven. Dit gaat niet werken. Daar helpen 300 rode rozen nog niet tegen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:28:22 #36
51804 Roa
Pizza Taco!
pi_44682827
quote:
Gast, als je het wilt verkloten, vooral doen!

Wat vraagt ze: tijd.
Wat krijgt ze: onbegrip.

Ik snap jouw kant hoor, echt, hetis een kutstreek van haar. Maar niet iets dat je haar kwalijk kan nemen, ze heeft die tijd kennelijk even nodig. Wat je nu dus vooral niet moet doen zijn 2 dingen:
1. Pushen, dat doe je nu dus wel. Laat die rozen gaan, laat haar even met rust, zoek afleiding in de vorm van bier en vrienden, zie ook punt 2!
2. Niets met andere meiden. Zoek dus geen afleiding in andere meiden. Gun je vriendin die maand, maar zeg niet (ook niet in een dronken bui) 'het is toch uit, dan mag ik met andere meiden kloten'. Want als je vriendin na een maand bij je terug wilt zorgt dat alleen maar voor problemen!

Wacht gewoon even af, zoek afleiding, hou je lul in je broek, en ik durf te wedden dat ze je na 2 weken wel belt. Als je na een maand nog niet gehoord hebt zou ik der bellen voor een goed gesprek, maar dan zal het waarschijnlijk wel een afsluitend gesprek worden. Daarna mag die lul dus uit je broek

Maar serieus, heb geduld! Pushen werkt niet, en die bos rozen komt in jouw hoofd als een gigantisch romantische actie over, en dat is het misschien ook wel, maar in haar hoofd is het de jongen wie ze om ruimte gevraagd heeft en die haar die ruimte niet kan geven, rozen of geen rozen.
Ik lul hier slap uit m'n nek omdat m'n telefoonrekening anders zo hoog wordt.
  zaterdag 23 december 2006 @ 15:48:21 #37
160741 DBBknown
pi_44683229
Ik moet je hier echt gelijk in geven roa! Bedankt

Ik zal het moeten aanzien, ik mag haar woensdag pas bellen omdat we vrijdag afspreken dat ze hierheen komt om te praten
pi_44683318
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:28 schreef Roa het volgende:

Gast, als je het wilt verkloten, vooral doen!

Wat vraagt ze: tijd.
Wat krijgt ze: onbegrip.

Ik snap jouw kant hoor, echt, hetis een kutstreek van haar. Maar niet iets dat je haar kwalijk kan nemen, ze heeft die tijd kennelijk even nodig. Wat je nu dus vooral niet moet doen zijn 2 dingen:
1. Pushen, dat doe je nu dus wel. Laat die rozen gaan, laat haar even met rust, zoek afleiding in de vorm van bier en vrienden,

Tot zover kan ik je alleen maar gelijk geven...
quote:
zie ook punt 2!
2. Niets met andere meiden. Zoek dus geen afleiding in andere meiden. Gun je vriendin die maand, maar zeg niet (ook niet in een dronken bui) 'het is toch uit, dan mag ik met andere meiden kloten'. Want als je vriendin na een maand bij je terug wilt zorgt dat alleen maar voor problemen!
Hmm, hier heb ik mijn bedenkingen...
Als het uit is, is het uit!
Als hij zelf geen ander meisje wil hebben, soit.
Maar dat niet doen omdat er misschien wel ooit eens... Nee.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44683410
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:51 schreef Oblivion het volgende:

[..]

Tot zover kan ik je alleen maar gelijk geven...
[..]

Hmm, hier heb ik mijn bedenkingen...
Als het uit is, is het uit!
Als hij zelf geen ander meisje wil hebben, soit.
Maar dat niet doen omdat er misschien wel ooit eens... Nee.
Ik krijg nu niet de indruk dat de TS staat te springen om een ander. Dus dat zal zo'n vaart waarschijnlijk wel niet lopen.
pi_44683442
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 15:55 schreef kriele het volgende:

Ik krijg nu niet de indruk dat de TS staat te springen om een ander. Dus dat zal zo'n vaart waarschijnlijk wel niet lopen.
Daarom...
Maar als hij in een dronken lorren bui een lekker meisje kust is er niks aan de hand.
Is menselijk... en niet iedereen hoeft te weten wat iemand wel of niet uitvreet.
Steeds als ik tegen de lamp loop,
neem ik een stukje licht mee.
Knibbel, Knabbel etc met veel foto's! IV
pi_44683672
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef DBBknown het volgende:

Ze voegt als ze online komt naar mijn mening jongens stiekem toe, en verwijdert ze weer als ze offline gaat.

Dit heeft ze ook allemaal toegegeven etc, en het ging gisteravond dan ook super, echt super kunnen shoppen kerstcadeaus kunnen halen voor elkaar, uit eten, heb haar geholpen spullen te kopen voor haar appartementje, ze loopt me 2 uur lang zowat op te geilen door te voelen voorover te bukken als ze voor me loopt etc, en nadat ik haar naar huis heb gebracht slaat ze binnen 1 !!!! uur om, en zegt ze dat ze de hele avond al een beetje een veradelijk gevoel had. Dan vraag ik me af waarom ze zo schijnheilig doet en me dat niet meteen vertelt en wel gewoon doet alsof alles weer goedkomt en mij die valse hoop weer geeft, en me nu laat vallen als een baksteen en met me gevoelens speelt alsof ik een handpop ben.

Begrijp me goed, ik wil haar kost wat kost NIET kwijt!
Pardon?
Jongen je moet vooral een controlefreak zijn, dan raak je dr zeker kwijt..
Het moet dus helemaal niet zij leidt dr eigen leven en daar heb je niks mee te maken..

Je hebt jezelf echt teveel aan dr gehecht. Begrijpelijk ook wel maar dan toch...

Ik geef je wel gelijk als je zegt dat ze met je gevoelens speelt. Eerst mooi weer spelen etc..

Laat haar dus lekker voorlopig in dr sop gaar kopen, ga lekker met je vrienden stappen, drink even wat meer bier

Wellicht komt ze terug, zo niet helaas pindakaas...

Suc6
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zaterdag 23 december 2006 @ 16:31:45 #42
160741 DBBknown
pi_44684133
echt bedankt, dit stelt mij allemaal wel een beetje geruster, ik ga lekker dit hele weekend + volgende week the oc seizoen 1 2 en 3 en 4 tot op heden nog eens goed doorkijken, thx allemaal!
pi_44686339
Is ze net zo oud als jij? Is het dan niet gewoon dat jullie te jong zijn om al zo ongelofelijk aan elkaar geklit te zitten? Kom op zeg, samenwonen etc... Neem de tijd. Ik kan me voorstellen dat ze, juist doordat haar moeder is overleden, nadenkt over de inrichting van haar leven. Vaak bedenken mensen dan dat het leven gewoon echt kort is, dat je het niet moet laten gebeuren, dat je moet léven. Dat kan voor haar bepaalde inzichten hebben opgeleverd. Dingen die jij misschien niet begrijpt.

Het feit dat je ook zegt "ik heb alles opgegeven voor haar" klinkt in mijn ogen gewoon niet als een "gezonde" relatie, als partners for life. Dat geeft mij meer het gevoel dat je je krampachtig aan haar vast klampt, dat er geen ruimte is voor individuele ontwikkeling, individuele groei.
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef DBBknown het volgende:
Dit soort dingen geven mij dus dat gevoel. Jij hebt het "recht" haar te controleren? Gast, 't is niet alsof je d'r in "jullie" bed met twee grootgeschapen heren hebt gevonden. Ze heeft contact met mensen die ze in het dagelijks leven tegen komt. So what? Als mijn vriend mijn telefoon door zou spitten komt hij minimaal 15 tot 20 mannennamen tegen die hij niet thuis zal kunnen brengen. En dus? Ze heeft gewoon een leven, hoor... Waarom controleer jij haar msn? Waarom kijk jij wie ze wel of niet toevoegt? Waarschijnlijk zijn dat gewoon collega's waar ze gezellig mee kan babbelen. Ja, mannen, toevallig, omdat het spermacelletje met een Y nu eenmaal sneller was dan de X-jes, in hun geval. En jouw vriendin heeft het gezellig met ze. Laat haar. Wil je haar haar hele leven in een gouden kooitje stoppen? Want stiekem heb ik 't idee dat je daarom ook met haar samen wil wonen: dan weet je waar ze is, wat ze doet, is ze fijn altijd bij je.

Ik denk juist, in tegenstelling tot veel anderen, dat dit meisje is gaan nadenken door alles wat er gebeurt is en dat ze tot de conclusie is gekomen dat ze dit gewoon niet wil nu. Ervan uitgaande dat ze ongeveer net zo oud is als de TS, kan ik me heel goed voorstellen dat ze hier totaal geen zin in heeft. Dat ze jóng wil zijn, vrijheid wil, eigen keuzes wil maken. Als je al niet eens mag kiezen wie je wel en niet in je msn-lijst hebt...

En over die gast die zich met de relatie bemoeit, heb je er weleens aan gedacht dat zij hem letterlijk heeft gevraagd zich ermee te bemoeien? Dat zij hem erin betrokken heeft? Je zegt zelf al dat ze haar hart bij hem uitstort over jullie. Je doet nu zelf trouwens precies hetzelfde: jij nodigt ons, volslagen vreemden, uit om iets tegen jou te zeggen over jouw kant van het verhaal, om ons met jouw verdriet en (verloren) relatie te bemoeien.
quote:
Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven
Goed, dit is het eerste wat je noemt als voorbeeld dat je "alles voor haar over hebt". Sorry, maar als mijn vriend dát een goed voorbeeld zou vinden, kon hij moven. Waarom? Omdat ik vind dat juist wat je voor een ander koopt er totaal niet toe doet. Ja, het waren multivitaminen. Maar dat had je ook kunnen melden zonder het bedrag. Dat zegt wel iets.
  zaterdag 23 december 2006 @ 18:38:27 #44
160741 DBBknown
pi_44687337
kijk, ik ben er achter gekomen dat ze 3,5 maand met een klasgenoot van me zit te flirten op msn, hij vroeg haar direct op de man af; ben je verliefd op mij ofzo? En dan antwoord ze; nou euuh ik heb het idee van wel ja ook al zou dat niet goed zijn (?) Hoezo : role :
Dat ze droomd dat ze sex met hem had en hem dat verteld.
Hij moest zijn mond tegenover mij houden omdat ze niet wilde dat ik erachter kwam.
Eergister storte die kerel alles uit naar mij omdat hij wilde dat ik het weette, en dan smst zij naar hem; klootzak, maak het nu niet moeilijker dan het al is (tussen haar en mij)
En ik confronteer haar hier gister mee op een rustige manier, en zij doet het af als ; aandachtshonger en ze zegt dat ze dacht dat ze wat voor hem voelde en hij mij begon af te kraken en dat vond ze niet kunnen dus toen is de 2/3 weken geleden daarmee gekapt.
Ze voegde hem dus stiekem toe als ze online was en als ze ging verwijderde ze hem weer

En nu voegt ze de afgelopen weken dus ook mensen stiekem toe en verwijdert ze weer als ze offline gaat.

Ik kwam hier allemaal toevallig achter telkens als ik wat liefs in haar naam wou zetten.

Nu is haar msn wachtwoord veranderd, en haar hi.nl wachtwoord (waarmee ik normaal smsjes af en toe naar haar stuur) Dus ga ik er idd nu vanuit na alles wat ze heeft gelogen en verborgen dat ze nu weer wat te verbergen heeft.

Gister heb ik haar hiervoor vergeven, en hadden we afgesproken dat we een frisse start zouden maken zonder leugens en dat we elkaar eerlijk alles zouden zeggen, dit had ze me ook beloofd.

En een uur nadat ik haar thuisbreng slaat ze compleet om en maakt ze het uit omdat ze tijd voor haarzelf wil, en dat ze moet weten wat ze wilt.

Ik hou gewoon ongelooflijk veel van haar, en zelfs na dit wil ik haar kost wat kost niet laten gaan want ik wil oud worden met haar!!
pi_44688117
Sorry maar dit klinkt nu niet echt als een gezonde relatie. Ik snap het meisje best dat ze tijd voor haar zelf wilt. Als mijn vriend deed zoals jou was ik allang weggerend!

Ik zou het echt niet op prijs stellen als mijn vriend in mijn telefoon kijkt, niet dat ik iets te verbergen heb, maar het is iets van mij prive. Vrienden/collega's die mij bellen of smsen, bellen en smsen naar mij, het bericht wat ze versturen is bedoeld voor mij, dus jij hebt daar helemaal niks mee te maken!

Je ziet dat zij iemand heeft toegevoegd aan haar telefoonlijst en weet wanneer ze dit heeft gedaan. Dit houdt dus in dat heel vaak in haar telefoon kijkt en dus ook haar adressenboek, hoezo controlefreak?

Ze heeft wat gemsnt met een jongen uit haar klas en over hem gedroomd...en jij hebt haar hiervoor vergeven???? Hoezo, mag dat niet? Ben jij de enige man met wie zij mag praten?!

Het feit dat zij mensen moet toevoegen en deleten uit haar msn, betekend dat zij bang is dat jij over de rooie gaat als jij erachter komt dat ze met andere mannen praat....realitycheck, je bent niet de enige man op aarde!

Ik ben het met innovative eens over die 30 euro, so what, je hebt multivitamines voor haar gekocht, en oh het koste 30 euro...

Als ik een vriendin was van jouw (ex) vriendin, had ik haar allang geadviseerd om je te dumpen, jij bent echt niet gezond!!
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:20:02 #46
160741 DBBknown
pi_44688181
Dus jou vriend mag met een klasgenote van jou praten, zeggen tegen haar dat ze gedroomd heeft dat hij sex met haar had, dat hij denkt hij verliefd op haar is en dan soort dingen?
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:23:28 #47
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_44688281
Ik zou eerst inderdaad maar eens zorgen dat je jezelf vindt om maar even zweverig te lullen, en michellee heeft wijze woorden al zijn ze wat cru gebracht. Als mijn vriendin door mij opeens al haar vrienden zou laten vallen, regelmatig mijn sms en msn zooi naleest en weet ik het al wat meer dan zou ik ook tegen de muren klimmen en het uitmaken op een gegeven moment. Get over whatever issues you have dude, daarna kan je eventueel nog een keer een relatie proberen die dan misschien wat gezonder is.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_44688323
Van mij mag hij dat best zeggen. Maar mijn vriend zou het ook tegen mij zeggen dat hij dat heeft gedroomd en dat hij die gevoelens heeft. Dan zullen we er als volwassen over praten hoe we verder moeten. Dat soort dingen gebeuren nu eenmaal, je gaat naar school of je gaat werken en je zult altijd nieuwe mensen ontmoeten die eventueel bepaalde gevoelens bij je kunnen oproepen. Maar moet zij zich daarvoor veronderschuldigen bij jou??? Lijkt mij niet.
  zaterdag 23 december 2006 @ 19:25:33 #49
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_44688339
Iemand die na 5 maanden al begint over samenwonen moet je niet serieus nemen. En dat was pas mijn reactie op de eerste zin...
En geef iemand es de ruimte, dat kan de boel redden. En mocht dat niet werken... Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_44689658
Jij gaat gekwetst worden....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')