Ja, nou, er zijn wel meer mensen die van elkaar houden, maar het zit er gewoon niet inquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DBBknown het volgende:
Daar hoop ik ook echt op, dat ze inziet dat we voor elkaar gemaakt zijn, en dat ze me zo erg gaat missen dat ze naar me toe komt of ze wilt dat ik kom.
Ik weet me gewoon geen raad, ik en haar zijn zo'n koppel dat altijd een koppel zal zijn, we kunnen niet gewoon vrienden zijn dat weet ik en dat weet zij ook.
Ik weet niet wat ik moet doen behalve haar rust geven en 24/7 slapen IK HOU VAN HAAR![]()
![]()
Zij wilde niet samenwonenquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:18 schreef danny91184 het volgende:
Heeft ze het ook echt uitgemaakt? Want dat haal ik niet uit je verhaal...
Misschen ist allemaal ff teveel van het goede geweest. Kan natuurlijk.
Maar hoe komt het dat je niet wilde samenwonen?? Misschien is ze een beetje in de war.
Geef haar wat tijd en zie wat er gebeurd.
Mocht het zijn dat ze je niet meer wil, dan zijn er genoeg anderen!Alhoewel je nu denkt dat dat niet zo is...
Omgquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!
Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen![]()
![]()
Als ze afstand wil nemen zijn dat stuk voor stuk dingen die ze op het moment zelf misschien wel, maar achteraf gezien nu juist niet wil.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen![]()
![]()
Wowquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!
![]()
Ja, niemand vindt dat ook makkelijk, maar das toch de manier. En ja, het zal eerst moeilijk zijn, but youll get over itquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak![]()
Het geeft ook helemaal niets dat je er verdrietig om bent, dat is heel normaal, maar als je naar je vrienden gaat zal het blijken dat die ook veel om je geven en je dus proberen te troosten.. Dit zal de eerste dagen denk ik niet lukken, maar probeer het tochquote:Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak![]()
Uiteraard.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef Woesteling het volgende:
Maar als het dan toch definitief is die collega toch maar even op zijn flikker geven, puur om even af te reageren
Ik weet niet in hoeverre je in staat bent om op te komen voor jezelf. Maar wat je collega flikt heeft de huidige vriend van mijn ma ook gedaan. Mijn pa zolang zwart gemaakt, dat ze is gaan twijfelen en na 28 jaar huwelijk gekapt is.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
![]()
Je bent een jongen. Je zou moeten snappen hoe jongens werken. Jongens zijn vrijwel nooit te vertrouwen bij meisjes.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
En daar ging je de fout in. Ik krijg heel erg de indruk dat je haar ontzettend heb zitten benauwen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
Euh, ze vraagt toch om meer tijd?quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef DBBknown het volgende:
ik bel/sms/praat niet met haar tot dinsdag
ik weet dat ze dan moet werken tot 5 uur en ik zal er dan met een grote bos rooie rozen staan in de hoop dat het goed valt, dat hoop ik echt.
Als je nog wil dat het goed komt, zou ik haar toch maar die tijd geven. Dit gaat niet werken. Daar helpen 300 rode rozen nog niet tegen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef DBBknown het volgende:
ik weet dat ze dan moet werken tot 5 uur en ik zal er dan met een grote bos rooie rozen staan in de hoop dat het goed valt, dat hoop ik echt.
Gast, als je het wilt verkloten, vooral doen!quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:18 schreef DBBknown het volgende:
quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:28 schreef Roa het volgende:
Gast, als je het wilt verkloten, vooral doen!
Wat vraagt ze: tijd.
Wat krijgt ze: onbegrip.
Ik snap jouw kant hoor, echt, hetis een kutstreek van haar. Maar niet iets dat je haar kwalijk kan nemen, ze heeft die tijd kennelijk even nodig. Wat je nu dus vooral niet moet doen zijn 2 dingen:
1. Pushen, dat doe je nu dus wel. Laat die rozen gaan, laat haar even met rust, zoek afleiding in de vorm van bier en vrienden,
Hmm, hier heb ik mijn bedenkingen...quote:zie ook punt 2!
2. Niets met andere meiden. Zoek dus geen afleiding in andere meiden. Gun je vriendin die maand, maar zeg niet (ook niet in een dronken bui) 'het is toch uit, dan mag ik met andere meiden kloten'. Want als je vriendin na een maand bij je terug wilt zorgt dat alleen maar voor problemen!
Ik krijg nu niet de indruk dat de TS staat te springen om een ander. Dus dat zal zo'n vaart waarschijnlijk wel niet lopen.quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:51 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Tot zover kan ik je alleen maar gelijk geven...
[..]
Hmm, hier heb ik mijn bedenkingen...
Als het uit is, is het uit!
Als hij zelf geen ander meisje wil hebben, soit.
Maar dat niet doen omdat er misschien wel ooit eens... Nee.
Daarom...quote:Op zaterdag 23 december 2006 15:55 schreef kriele het volgende:
Ik krijg nu niet de indruk dat de TS staat te springen om een ander. Dus dat zal zo'n vaart waarschijnlijk wel niet lopen.
Pardon?quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef DBBknown het volgende:
Ze voegt als ze online komt naar mijn mening jongens stiekem toe, en verwijdert ze weer als ze offline gaat.
Dus ik heb wel het recht haar te controleren, omdat het wel moet.
Dit heeft ze ook allemaal toegegeven etc, en het ging gisteravond dan ook super, echt super kunnen shoppen kerstcadeaus kunnen halen voor elkaar, uit eten, heb haar geholpen spullen te kopen voor haar appartementje, ze loopt me 2 uur lang zowat op te geilen door te voelen voorover te bukken als ze voor me loopt etc, en nadat ik haar naar huis heb gebracht slaat ze binnen 1 !!!! uur om, en zegt ze dat ze de hele avond al een beetje een veradelijk gevoel had. Dan vraag ik me af waarom ze zo schijnheilig doet en me dat niet meteen vertelt en wel gewoon doet alsof alles weer goedkomt en mij die valse hoop weer geeft, en me nu laat vallen als een baksteen en met me gevoelens speelt alsof ik een handpop ben.
Begrijp me goed, ik wil haar kost wat kost NIET kwijt!![]()
Dit soort dingen geven mij dus dat gevoel. Jij hebt het "recht" haar te controleren? Gast, 't is niet alsof je d'r in "jullie" bed met twee grootgeschapen heren hebt gevonden. Ze heeft contact met mensen die ze in het dagelijks leven tegen komt. So what? Als mijn vriend mijn telefoon door zou spitten komt hij minimaal 15 tot 20 mannennamen tegen die hij niet thuis zal kunnen brengen. En dus? Ze heeft gewoon een leven, hoor... Waarom controleer jij haar msn? Waarom kijk jij wie ze wel of niet toevoegt? Waarschijnlijk zijn dat gewoon collega's waar ze gezellig mee kan babbelen. Ja, mannen, toevallig, omdat het spermacelletje met een Y nu eenmaal sneller was dan de X-jes, in hun geval. En jouw vriendin heeft het gezellig met ze. Laat haar. Wil je haar haar hele leven in een gouden kooitje stoppen? Want stiekem heb ik 't idee dat je daarom ook met haar samen wil wonen: dan weet je waar ze is, wat ze doet, is ze fijn altijd bij je.quote:Op zaterdag 23 december 2006 14:42 schreef DBBknown het volgende:
Dus ik heb wel het recht haar te controleren, omdat het wel moet.
Goed, dit is het eerste wat je noemt als voorbeeld dat je "alles voor haar over hebt". Sorry, maar als mijn vriend dát een goed voorbeeld zou vinden, kon hij moven. Waarom? Omdat ik vind dat juist wat je voor een ander koopt er totaal niet toe doet. Ja, het waren multivitaminen. Maar dat had je ook kunnen melden zonder het bedrag. Dat zegt wel iets.quote:Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |