abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:00:43 #1
160741 DBBknown
Bodybuilding, a life style
pi_44678653
Ik heb nu 14 maanden een relatie met de liefde van mijn leven!
9 maanden lang loopt ze me gek te maken over samenwonen

Laatste tijd heeft ze veel mee gemaakt, moeder gestorven etc.

Ze weet al heel lang niet wat ze wilt, of ze nou wel of niet wilt samenwonen.
Ze heeft nu dus besloten dat ze op haarzelf gaat.
Eergister ruzie gehad en daarom gister afgesproken en het ging super! samen cadeautjes voor kerst wezen kopen, heb haar mee geholpen spullen te halen voor haar plekje en heb haar mee uit eten genomen, dit ging super en hebben nog een uur zitten kleffen daar bij de griek.

Ik zet haar thuis af en ze kan me niet loslaten en blijft maar kussen en knuffelen.

Ik belde haar gister om 11 uur, en daarin zegt ze dus dat ze een tijdje rust wil, toen gaf ik aan dat ik dat heel moeilijk vond en ik haar die wou geven tot woensdag want ik kan niet zonder haar.
Toen zei ze dat dat te kort was dus ik vroeg hoelang denk jij aan, ze zegt zeker een maand.
Wat gepraat etc en nu hebben we dus afgesproken dat ze vrijdag naar me toe komt, maar dat ik haar niet mag bellen/smsen mag zelfs niet op msn tegen haar praten want dan zegt ze dat ze haar rust wilt.
Ze smst me vanmorgen:
]Liefie.. Ik vind het ook kei moeilijk! Maar dit moet even! Ik moet weten wat ik wil, ik hou van je dennis! X

Daarna komt ze op msn en zegt ze :
Ik hou van jou, je bent echt een hele lieve jongen

Ik ben ten einde raad, ook gezien ze haar msn wachtwoord heeft veranderd, en dus net op msn was en ze zei weinig tegen me en haar msn naam is nu gewoon : ...

Ik weet dat ik haar nu die week tijd moet geven, maar ik heb dus al sinds gisteravond constant gehuild, niet geslapen, 10 tot 12 keer overgegeven, ik ben een zooitje op het moment, ik stort in

Het is nu dus uit en ik kan alleen maar afwachten tot vrijdag ik hoop zo dat ze me zo erg gaat missen en inziet dat we bij elkaar horen, ik wil haar nooit laten gaan, zij is mijn ware

[ Bericht 9% gewijzigd door DBBknown op 23-12-2006 12:07:57 ]
pi_44678861
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 79% gewijzigd door Sander op 12-05-2011 23:27:54 ]
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:14:03 #3
160741 DBBknown
pi_44678890
Ik vroeg of het nu dus uit was, en ze zei ja, ik heb tijd nodig voor mezelf om te kijken of deze relatie nog wel gaat werken, dus ik zei daarop laat het dan aan, en pak dan een weekje rust maar dat kon ze niet, ze had echt ff tijd en rust voor haarzelf nodig
pi_44678907
Ik weet dat je dit niet wil horen, maar: De eerst dagen zijn het kutst, maar je komt er echt wel overheen.. Bovendien is het nog niet eens uit als ik het goed begrijp.. En voor hetzelfde geldt mist ze je over een paar dagen verschrikkelijk en staat ze bij je op de stoep in de hoop dat je haar in je armen sluit
In elk geval veel sterkte en hopelijk komt ze gauw weer bij je terug

Edit, het is dus wel uit.. Nougoed, veel sterkte toegewenst en hopelijk heb je desondanks nog leuke feestdagen..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:17:07 #5
160741 DBBknown
pi_44678944
Daar hoop ik ook echt op, dat ze inziet dat we voor elkaar gemaakt zijn, en dat ze me zo erg gaat missen dat ze naar me toe komt of ze wilt dat ik kom.

Ik weet me gewoon geen raad, ik en haar zijn zo'n koppel dat altijd een koppel zal zijn, we kunnen niet gewoon vrienden zijn dat weet ik en dat weet zij ook.

Ik weet niet wat ik moet doen behalve haar rust geven en 24/7 slapen IK HOU VAN HAAR
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:18:24 #6
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_44678969
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:17 schreef DBBknown het volgende:
Daar hoop ik ook echt op, dat ze inziet dat we voor elkaar gemaakt zijn, en dat ze me zo erg gaat missen dat ze naar me toe komt of ze wilt dat ik kom.

Ik weet me gewoon geen raad, ik en haar zijn zo'n koppel dat altijd een koppel zal zijn, we kunnen niet gewoon vrienden zijn dat weet ik en dat weet zij ook.

Ik weet niet wat ik moet doen behalve haar rust geven en 24/7 slapen IK HOU VAN HAAR
Ja, nou, er zijn wel meer mensen die van elkaar houden, maar het zit er gewoon niet in
En als dit bij jullie het geval is zal dit even vervelend zijn, nou ja, misschien wel maanden, vast wel maanden eigenlijk, maar je komt er wel overheen hoor
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_44678978
Heeft ze het ook echt uitgemaakt? Want dat haal ik niet uit je verhaal...

Misschen ist allemaal ff teveel van het goede geweest. Kan natuurlijk.
Maar hoe komt het dat je niet wilde samenwonen?? Misschien is ze een beetje in de war.

Geef haar wat tijd en zie wat er gebeurd.
Mocht het zijn dat ze je niet meer wil, dan zijn er genoeg anderen! Alhoewel je nu denkt dat dat niet zo is...
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:19:43 #8
150152 Queen_Bee
pi_44678994
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:18 schreef danny91184 het volgende:
Heeft ze het ook echt uitgemaakt? Want dat haal ik niet uit je verhaal...

Misschen ist allemaal ff teveel van het goede geweest. Kan natuurlijk.
Maar hoe komt het dat je niet wilde samenwonen?? Misschien is ze een beetje in de war.

Geef haar wat tijd en zie wat er gebeurd.
Mocht het zijn dat ze je niet meer wil, dan zijn er genoeg anderen! Alhoewel je nu denkt dat dat niet zo is...
Zij wilde niet samenwonen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:22:42 #9
160741 DBBknown
pi_44679043
ze is de laatste 3 maanden zo erg veranderd, van de tip top in orde, tot de sloddervos die haar zaken niet regelt, meer ziek is dan beter, constant moe, 1 van haar zussen snapt haar ook niet.

Ze geeft me 3 weken geleden het goede woord dat we gaan samenwonen, en dat trekt ze deze week terug.

Gister super avond gehad, wezen shoppen, uit eten genomen veel geknuffeld en gekleft, en ik breng haar naar huis en bel haar 1!!!! uur later op en ze maakt het uit met de mededeling dat ff tijd voor haarzelf wil en rust om te kijken of deze relatie nog wel gaat werken/lukken.

Ze blijft wel zeggen dat ze heel veel van me houd en dat zij het er ook keimoeilijk mee heeft, gister aan de telefoon was ze ook ff aan het huilen.

Ik weet het allemaal niet meer
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:25:22 #10
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44679097
Ik kan me voorstellen dat ze niet weet wat ze wil omdat ze op emotioneel vlak gewoon leeg en gevoelloos is, zo kort na het overlijden van haar moeder. Als ze altijd sterk op haar gevoel vertrouwd heeft kan dat vreselijk verwarrend zijn, vooral omdat haar verstand iets anders ("JAA!!") zegt.

Zoiets kan makkelijk een half jaar duren. Als het dat is kun je het beste proberen om afstand te nemen en haar onzekerheid te accepteren, en daarnaast waar mogelijk een sterke schouder te zijn.
Vampire Romance O+
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:25:55 #11
150152 Queen_Bee
pi_44679108
Nou, zij zit moeilijk te doen, dus beter doe je gewoon je eigen ding en je ziet wel wanneer zij weer contact opneemt Laat r lekker ergens anders moeilijk gaan doen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:26:39 #12
160741 DBBknown
pi_44679122
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!

Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:27:53 #13
150152 Queen_Bee
pi_44679150
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:26 schreef DBBknown het volgende:
gister keek ik ook in haar telefoon, en daar zag ik 2 smsjes in staan van een collega van haar bij ikea (22 jaar, relatie en ik vertrouw hem bij haar) ze kent hem net 1 maand, en stort al alles over onze relatie bij hem uit en vraagt hem dus raad, stond dus in die 2 smsjes dat ik alleen maar aandacht vroeg en me aanstelde (heb haar afgelopen 2 maanden maar 4x gezien!) en dat het beter was als ze het uitmaakte omdat dit niet langer kon en dat ze tijd voor haarzelf moest nemen, en daar luistert ze dan blijkbaar naar!

Ze weet dat ik alles voor haar over heb, heb gister nog voor haar aan 30 euro voor multivitamines, iets tegen keelpijn en verkoudheid etc uitgegeven, kerstcadeautjes gaan kopen, strijkijzer etc voor haar eigen plekje daar hielp ik haar zelfs mee al doet het zo'n pijn, uit eten ging super en lang zitten kleffen. En een uur later is ze dan zo omgeslagen
Omg Ik zou maar snel afscheid nemen
I'm super sonic man
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:28:42 #14
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_44679165
quote:
Als ze afstand wil nemen zijn dat stuk voor stuk dingen die ze op het moment zelf misschien wel, maar achteraf gezien nu juist niet wil.
Vampire Romance O+
pi_44679171
Dat is wel een beetje raar.. merkte je de laatste tijd niet iets vreemds aan haar? (afgezien dat ze slordig werd enzo)

Ga naar je vrienden toe en ga leuke dingen doen, veel afleiding zoeken zodat je niet aan haar denkt
Dat heeft bij mij laatst ook super gewerkt en kijk nu terug op en hele leuke tijd met haar en ga ondertussen verder met mijn eigen leventje
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:30:59 #16
160741 DBBknown
pi_44679208
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak
pi_44679212
quote:

Wow
Als het definitief uit blijkt te zijn zou ik eventjes verhaal gaan halen bij die collega..
Ja snot natuurlijk
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:32:46 #18
160741 DBBknown
pi_44679248
Die collega moet zich idd met zijn zaken bemoeien, hij had moeten zeggen dat moeten jij en hem oplossen tegen haar, en niet dit gezeik.
Als ik haar echt kwijtraak, dan ga ik ook echt verhaal halen, als is het bij de ikea, ik trek hem dan toch achter die toonbank uit of op een rustige manier, ik wil haar niet kwijt!!!
  zaterdag 23 december 2006 @ 12:33:52 #19
150152 Queen_Bee
pi_44679270
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
@woesteling dat is het juist, ik heb in die 14 maanden alles opgegeven voor haar, vrienden tsja.. ik kan gewoon niet verder met mijn eigen leven alhoewel dat mischien nu beter is, maar ik kan niet tegen de gedachte dat ik haar kwijtraak
Ja, niemand vindt dat ook makkelijk, maar das toch de manier. En ja, het zal eerst moeilijk zijn, but youll get over it
I'm super sonic man
pi_44679375
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 12:30 schreef DBBknown het volgende:
Het geeft ook helemaal niets dat je er verdrietig om bent, dat is heel normaal, maar als je naar je vrienden gaat zal het blijken dat die ook veel om je geven en je dus proberen te troosten.. Dit zal de eerste dagen denk ik niet lukken, maar probeer het toch
En je ouders zullen er denk ik ook meer voor je zijn dat je ooit had verwacht. Die kunnen hierdoor ook beter vrienden blijken dan je denkt..

Ga vandaag en morgen maar verschrikkelijk emotioneel zijn, en daarna proberen de draad weer normaal op te pakken. Dit zal waarschijnlijk minder moeilijk zijn dat je verwacht, want dit soort verhalen gaan als een lopend vuurtje en dan staan er heel veel mensen voor je klaar.
Ja snot natuurlijk
pi_44680024
Hoe oud ben je eigenlijk? Hoe oud is zij?

Zij wil tijd en die wil je haar geven...tot woensdag. Weet niet of jij zomaar zulke eisen kan stellen in deze situatie? Is dat niet een beetje raar dat zij tijd mag tot woensdag? Ik vind dat echt een belachelijk iets!

Ze heeft haar MSN wachtwoord veranderd zeg je... Hoe weet jij dat? Heeft ze dat verteld of heb je geprobeerd in te loggen met haar naam en wachtwoord? En wat dan nog als het veranderd is..dat mag ze toch zelf weten? Ze mag toch ook zelf weten hoe ze zichzelf noemt op MSN?

Vervolgens lees ik verderop dat je in haar telefoon hebt zitten neuzen.

Hoezo controledrang? Laat haar los als je van haar houdt en als het goed zit, komt ze bij je terug. In elk geval helpt dit gedrag jou niet want een beetje vrouw weet meteen dat ze heel hard moet wegrennen bij zo'n controletype...
pi_44681158
Als iemand af en toe een keertje in de telefoon kijkt en een keertje de mailtjes bekijkt vind ik niet dat diegene dan meteen een controletype is.. Bovendien, als de partner iets te verbergen heeft is diegene niet te vertrouwen vind ik.
Ja snot natuurlijk
pi_44681253
Ik had nooit zo met mijn gevoelens laten spelen. Van het ene uiterste naar het andere uiterste.
pi_44681539
Flinke lading slowchat verwijderd. Zou gewaardeerd worden als men niet op élke willekeurige opmerking gaan happen. Zeker niet als het van het niveau 'ALLE WIJFE ZIJN KUD' is.

Controledrang wil ik het trouwens niet noemen. Zeker niet als blijkt dat dat stukje wantrouwen opeens terecht is. Wel is het vreemd om eisen te gaan stellen aan iets abstracts als 'even rust nemen'.

Het klinkt cru, maar als je dit wilt redden, moet je inderdaad je eigenbelang achterwege laten, en alles even inslikken. Later kan je altijd nog vragen stellen, nu is het een kwestie van accepteren dat zij blijkbaar heel erg aan rust toe is.

En ik zou uitkijken met het benaderen van die collega. Hij zit te stoken tussen jullie, en als jij hem nu daarop aanspreekt weet hij dat jij hebt lopen neuzen in haar telefoon. Geeft hem nog meer stokken om mee te slaan en tegen je te gebruiken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_44681651
Maar als het dan toch definitief is die collega toch maar even op zijn flikker geven, puur om even af te reageren
Ja snot natuurlijk
pi_44681722
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:22 schreef Woesteling het volgende:
Maar als het dan toch definitief is die collega toch maar even op zijn flikker geven, puur om even af te reageren
Uiteraard.

Dan is dat hele gezeik over 'de betere man zijn', en ''jezelf inhouden om dingen te redden' niet van toepassing, en is het een kwestie van dingen héél fanatiek met hem bespreken.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:32:11 #27
160741 DBBknown
pi_44681816
dankjulliewel allemaal, en ik ben het zeker ook van plan om die collega eens flink aan te pakken mocht net definitief over zijn.

Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:36:28 #28
129276 GSi
Sluit af met een hekje.
pi_44681907
quote:

Ik weet niet in hoeverre je in staat bent om op te komen voor jezelf. Maar wat je collega flikt heeft de huidige vriend van mijn ma ook gedaan. Mijn pa zolang zwart gemaakt, dat ze is gaan twijfelen en na 28 jaar huwelijk gekapt is.

Mijn advies is, leg hem het zwijgen op! Goedschiks dan wel kwaadschiks.

[ Bericht 1% gewijzigd door GSi op 23-12-2006 14:43:23 ]
Ik wil je naast mij op de bank, tegen mij aan. Alsof ik een kat op mijn schoot heb, maar het niet erg vind dat ik op dat moment niet bij de chips kan en je lekker laat liggen.
pi_44681932
quote:
Op zaterdag 23 december 2006 14:32 schreef DBBknown het volgende:
Ik snap die gast suwieso niet, hij is 22 en heeft een relatie, en toch bemoeit zij zich met de onze, en geeft 'raad' wat ze volgens hem moet doen, en zij neemt dat dan blijkbaar over.
Je bent een jongen. Je zou moeten snappen hoe jongens werken. Jongens zijn vrijwel nooit te vertrouwen bij meisjes.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
  zaterdag 23 december 2006 @ 14:42:01 #30
160741 DBBknown
pi_44682039
Dat weet ik ook dondersgoed, maar zij vind dat dat moet kunnen dat ze met andere jongens omgaat.
Maandag hadden we afgesproken dat we opnieuw zouden beginnen, eerlijk en open tegen elkaar zijn en elkaar alles vertellen, ook heb ik gezegd dat ik er al veel moeite mee had die collega van haar te accepteren, maar dit heb ik gedaan en ik heb ook gevraagd of ze het voorlopig hierbij wou houden omdat dit al veel voor mij was.

Kom ik er dus gister achter nadat ze me haar telefoon gaf dat er nog een IKEA ****** Collega in haar telefoon stond waar ze 'niks meer te zeggen' tegen had (***** is omdat ik de naam niet wil typen)

En er stond nog een losse naam in zonder IKEA ervoor, en dat nummer had ze gekregen op het ikea feest (heeft ze volgens mij pas 2 dagen terug erin gezet ofzo, want hij stond er nog niet in toen ze van het feest thuiskwam)

Ze voegt als ze online komt naar mijn mening jongens stiekem toe, en verwijdert ze weer als ze offline gaat.

Dus ik heb wel het recht haar te controleren, omdat het wel moet.

Dit heeft ze ook allemaal toegegeven etc, en het ging gisteravond dan ook super, echt super kunnen shoppen kerstcadeaus kunnen halen voor elkaar, uit eten, heb haar geholpen spullen te kopen voor haar appartementje, ze loopt me 2 uur lang zowat op te geilen door te voelen voorover te bukken als ze voor me loopt etc, en nadat ik haar naar huis heb gebracht slaat ze binnen 1 !!!! uur om, en zegt ze dat ze de hele avond al een beetje een veradelijk gevoel had. Dan vraag ik me af waarom ze zo schijnheilig doet en me dat niet meteen vertelt en wel gewoon doet alsof alles weer goedkomt en mij die valse hoop weer geeft, en me nu laat vallen als een baksteen en met me gevoelens speelt alsof ik een handpop ben.

Begrijp me goed, ik wil haar kost wat kost NIET kwijt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')