Dat dus.quote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef mirved het volgende:
Ik heb wel eens de gedachte aan wat er mis kan gaan maar niet "ooh wat zou er gebeuren als ik diegene in de fik steek" dat is gewoon ziek.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
en zou ik het echt gewoon eens willen doen.
dan kan je beter een mes in iemand zijn rug stekenquote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef Anarith het volgende:
ik bedenk echt stommere dingen soms, wat zou er gebeuren als ik op school achter iemand zit en opeens onder m'n tafel door tegen diegene aanpis
quote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef Anarith het volgende:
ik bedenk echt stommere dingen soms, wat zou er gebeuren als ik op school achter iemand zit en opeens onder m'n tafel door tegen diegene aanpis
Of in de fik steken.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dan kan je beter een mes in iemand zijn rug steken
Ja, niet echt. Ik bedoel, ik ben een mens die kan relativeren, overwegen en keuzes kan maken. Maar gewoon, alsof het een spelletje is, kijken wat er gebeurd, zonder gevolgen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef gazpach het volgende:
[..]
Praat er eens met een professional over.
Mafkees wat verwacht je dan. Dit is gewoon ziek.quote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Maar als er hier alleen kut posts komen, is het misschien slim om dit door een mod even dicht te doen en morgen weer open te gooien?
Even serieus dan maar: heb je er verder last van?quote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Maar als er hier alleen kut posts komen, is het misschien slim om dit door een mod even dicht te doen en morgen weer open te gooien?
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Even serieus dan maar: heb je er verder last van?
Heb je moeite met slapen omdat je bepaalde acties uit had willen voeren maar het niet gedaan hebt?
Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee zo ver gaat het niet, gewoon worst-case scenarios verzinnen, met sommige dingen die ik doe. Vooral als ik niks te doen heb met wat ik doe. Dus hersenloos werk waarbij mijn gedachtes op de vrije loop gaan.
Dat voorbeeld is duidelijk een ongeluk, de dingen in je OP zijn acties die je zelf uitvoert. Heel af en toe zo'n gedachte is niet zo heel boeiend bij een intelligent persoon. Die denken nou eenmaal veel na. Heb je dit vaak dan zit er wel degelijke een steekje los in je hersenen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Het is een voorbeeld. Gebruik je eigen harsens om gelijke situaties in te beelden. Dan niet in hetzelfde kader van de ernst, maar meer van het concept. Dus iets wat niet normaal is, hoe daar de omgeving op reageert. Stel, je moet speechen, en je valt en je neemt een kabel mee waardoor heel het toneel mee naar beneden komt. Zoiets. Dat hoeft niet meteen persee iemand in de fik te steken zijn.
Ja, dat denk ik ook. Bij mij, en bij andere mensen ook hoop ik, zit er een grote grens van denken en doen. Dit is denken, of je kunt het meer fantaseren noemen, maar dan niet als in een droom, maar meer negatief, maar ik ben blijkbaar de enige?quote:Op zondag 18 april 2010 01:37 schreef snakelady het volgende:
Maar gelukkig nooit gebeurd en heb het ook niet altijd,denk dat het gewoon gezonde angst is, tenminste, dat hoop ik.
TS is psychopaatje in de dop?quote:Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
Soms heb ik op van die momenten dat soort gedachtes en zou ik het echt gewoon eens willen doen.
Natuurlijk zit er ook een verschil tussen denken en doen. Maar dat is hier niet ten sprake.quote:Op zondag 18 april 2010 01:39 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook. Bij mij, en bij andere mensen ook hoop ik, zit er een grote grens van denken en doen. Dit is denken, of je kunt het meer fantaseren noemen, maar dan niet als in een droom, maar meer negatief, maar ik ben blijkbaar de enige?
Komt er tenminste in de nabije toekomst weer eens een blank persoon op TV bij Opsporing verzocht.quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:40 schreef Fortitude het volgende:
[..]
Natuurlijk zit er ook een verschil tussen denken en doen. Maar dat is hier niet ten sprake.
wie zegt dat die blank isquote:Op zondag 18 april 2010 01:41 schreef APK het volgende:
[..]
Komt er tenminste in de nabije toekomst weer eens een blank persoon op TV bij Opsporing verzocht.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef mirved het volgende:
Als je steeds de behoefte hebt om te fantaseren over hoe je iemand anders iets aandoet dan is er wel degelijk iets mis met je.
kan ik je alvast vertellen, in geen van de gevallen ziet het er goed voor uit uit, dus zoek hulpquote:Op zondag 18 april 2010 01:43 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Niet hoe, maar wat er dan daarna gebeurd. Hoe autoriteiten daarmee om gaan.
Waarom hulp zoeken? Ik heb interesses in bepaalde dingen, ook hoe rampenscenarios werken, hoe de wereld met die vulkaan om gaat, of met griepsoorten, hoe apeldoorn reageerde tijdens konigingendag, hoe een school moet reageren als iemand alle wachtwoorden heeft en die uitgeprint in een admin's brievenbus heeft gedaan ( :p ) , het is niet zozeer het doen, maar de gevolgen, de interesse in hoe mensen reageren. Dat heeft niks met erop kicken te maken?quote:Op zondag 18 april 2010 01:45 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
kan ik je alvast vertellen, in geen van de gevallen ziet het er goed voor uit uit, dus zoek hulp
kijk naar het tijdstipquote:Op zondag 18 april 2010 01:47 schreef Oneself het volgende:
Er wordt wel enorm overdreven hier zeg, sjongejonge.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:46 schreef Oneself het volgende:
Daar heb ik toevallig een poosje terug een artikel over gelezen. Kut, ik ben de naam kwijt.. Dat meldde iig dat ontzettend veel mensen die gedachten hebben en dat het verder niets over ons als persoon zegt, omdat daarna onze ratio eerst nog volgt en er nog steeds tal van gedachten zijn die uberhaupt niet tot ons doordringen.
Okee, niet heel nuttig, maar ik zal het eens opzoeken. En nu ga ik slapen.
in de op heb je het over sadistische situaties waarin jij de sadist uit hangt, dat is heel iets anders dan wat je nu zegtquote:Op zondag 18 april 2010 01:47 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Waarom hulp zoeken? Ik heb interesses in bepaalde dingen, ook hoe rampenscenarios werken, hoe de wereld met die vulkaan om gaat, of met griepsoorten, hoe apeldoorn reageerde tijdens konigingendag, hoe een school moet reageren als iemand alle wachtwoorden heeft en die uitgeprint in een admin's brievenbus heeft gedaan ( :p ) , het is niet zozeer het doen, maar de gevolgen, de interesse in hoe mensen reageren. Dat heeft niks met erop kicken te maken?
Hij heet toch niet 'Lespaulstelert'quote:Op zondag 18 april 2010 01:42 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
wie zegt dat die blank is
Eventjes aangepast dan. Ik ging ervan uit dat die situaties tot een bepaald concept zouden leiden, maar ik verwacht te veel van mensen om tien voor twee.quote:Op zondag 18 april 2010 01:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
in de op heb je het over sadistische situaties waarin jij de sadist uit hangt, dat is heel iets anders dan wat je nu zegt
Basgitaar.quote:Op zondag 18 april 2010 01:51 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
maar ook negers kunnen gitaar spelen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |