Dat dus.quote:Op zondag 18 april 2010 01:26 schreef mirved het volgende:
Ik heb wel eens de gedachte aan wat er mis kan gaan maar niet "ooh wat zou er gebeuren als ik diegene in de fik steek" dat is gewoon ziek.
quote:Op zondag 18 april 2010 01:24 schreef Lespaulspelert het volgende:
en zou ik het echt gewoon eens willen doen.
dan kan je beter een mes in iemand zijn rug stekenquote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef Anarith het volgende:
ik bedenk echt stommere dingen soms, wat zou er gebeuren als ik op school achter iemand zit en opeens onder m'n tafel door tegen diegene aanpis
quote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef Anarith het volgende:
ik bedenk echt stommere dingen soms, wat zou er gebeuren als ik op school achter iemand zit en opeens onder m'n tafel door tegen diegene aanpis
Of in de fik steken.quote:Op zondag 18 april 2010 01:28 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
[..]
dan kan je beter een mes in iemand zijn rug steken
Ja, niet echt. Ik bedoel, ik ben een mens die kan relativeren, overwegen en keuzes kan maken. Maar gewoon, alsof het een spelletje is, kijken wat er gebeurd, zonder gevolgen.quote:Op zondag 18 april 2010 01:27 schreef gazpach het volgende:
[..]
Praat er eens met een professional over.
Mafkees wat verwacht je dan. Dit is gewoon ziek.quote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Maar als er hier alleen kut posts komen, is het misschien slim om dit door een mod even dicht te doen en morgen weer open te gooien?
Even serieus dan maar: heb je er verder last van?quote:Op zondag 18 april 2010 01:29 schreef Lespaulspelert het volgende:
Maar als er hier alleen kut posts komen, is het misschien slim om dit door een mod even dicht te doen en morgen weer open te gooien?
quote:
quote:Op zondag 18 april 2010 01:33 schreef APK het volgende:
[..]
Even serieus dan maar: heb je er verder last van?
Heb je moeite met slapen omdat je bepaalde acties uit had willen voeren maar het niet gedaan hebt?
Dan is er toch niets aan de hand?quote:Op zondag 18 april 2010 01:35 schreef Lespaulspelert het volgende:
[..]
Nee zo ver gaat het niet, gewoon worst-case scenarios verzinnen, met sommige dingen die ik doe. Vooral als ik niks te doen heb met wat ik doe. Dus hersenloos werk waarbij mijn gedachtes op de vrije loop gaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |