En hoeveel zalen?quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:04 schreef o.us het volgende:
Wat is het?
Pathé Arena (Amsterdam) en Pathé Schouwburgplein (Rotterdam) zijn ook vrij groot. Pathé De Kuip (Rotterdam) ook redelijk. Ik heb alleen maar bioscopen bezocht van de Pathé-keten aangezien ze overal zitten hier.
Cinemec heeft wel de grootste 3D zaalquote:
Klopt, en KOUD want laatst was ik er en toen was de verwarming niet aanquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:08 schreef FFSletop het volgende:
De zalen in Mustsee in Euroborg zijn ook bes groot
Vet, zo kom je nog eens iemand tegen. Jij hebt ook op de bovenbuurtweg gezeten toch?quote:
faal Euroborgquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:10 schreef Unreal88 het volgende:
[..]
Klopt, en KOUD want laatst was ik er en toen was de verwarming niet aanEn er zaten maar 3 mensen :']
zooizoquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:07 schreef Fokjes het volgende:
Pathé Schouwburgplein !!! Nee weet niet maar ga zooizo altijd daar. + Jacks
Oeh, dat wist ik niet. Aangezien ik dicht bij Pathé De Kuip woon en het regelmatig bezoek, had ik het idee dat Schouwburgplein altijd groter was.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:12 schreef Dennis101 het volgende:
Overzicht van de Pathe bioscopen:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Path%C3%A9
Arena en De Kuip hebben de meeste zalen. De Arena het meeste stoelen en Schouwburgplein valt me niet tegen qua aantallen.
Schouwburgplein heeft niet zoveel zalen, daarom dacht ik dat De Kuip groter was, maar nu ik er over nadenk zijn de zalen in schouwburgplein gigantisch inderdaad. De kuip heeft ook meerdere 'kleine' zalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 23:26 schreef o.us het volgende:
[..]
Oeh, dat wist ik niet. Aangezien ik dicht bij Pathé De Kuip woon en het regelmatig bezoek, had ik het idee dat Schouwburgplein altijd groter was.
Lees de TTquote:Op woensdag 6 januari 2010 23:29 schreef Daniel1976 het volgende:
Antwerpen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |