Die foto is van Bing zoekmachine.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:47 schreef _Michiel_ het volgende:
Zelfs voor mayonaise die flink over de datum is, vind ik deze saus er behoorljik geel uitzien.
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
Voordat ik naar de lokale snackbar ga, fiets ik altijd eerst even langs de Mac om een plastic tasje vol met deze fritessaus in te slaan.
quote:
die liggen daar gewoon om te pakken?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:49 schreef MaskOfSanity het volgende:
Voordat ik naar de lokale snackbar ga, fiets ik altijd eerst even langs de Mac om een plastic tasje vol met deze fritessaus in te slaan.
50 cent per stuk swa!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:50 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
die liggen daar gewoon om te pakken?
eh ja... beetje duur voor bij je frietje in de snackbar, niet?quote:
Ach, dan heb je natuurlijk wel de allerhoogst denkbare kwaliteit in huis!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
eh ja... beetje duur voor bij je frietje in de snackbar, niet?
Laat je niet zo trollen, knul.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:51 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
eh ja... beetje duur voor bij je frietje in de snackbar, niet?
niet bepaaldquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef MaskOfSanity het volgende:
[..]
Ach, dan heb je natuurlijk wel de allerhoogst denkbare kwaliteit in huis!
en mad sauce dan?quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:52 schreef HenkieVdV het volgende:
Die Remia American frietsaus is inderdaad het beste en komt het dichts bij.
wat voor mongool ben jij nou weer? kampwijven moeten eigenlijk geweerd worden van dit forum.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Drinky het volgende:
vroeger toch 25 cent ofzo?
Ze vragen mij altijd om fritesaus en dan vraag ik: "is het gratis?" zegt ze: "nee" dan vraag ik: "ja waarom vraag je het dan ik vraag je toch ook niet "wil je een condoom derbij" en dan zeg jij ja en dan zeg ik" ja da's 50 cent dan" dat wil jij toch ook niet jij wil gewoon zonder condoom in je poes geneukt worden want dat is gratis.
Nee ik ben Jin niet en dat schrijf je als Djin en die komt ook uit EHV maar ik ben haar nietquote:Op vrijdag 16 april 2010 22:55 schreef DoubleHawk het volgende:
[..]
wat voor mongool ben jin nou weer? kampwijven moeten eigenlijk geweerd worden van dit forum.
Jij zegt waar het op staat.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:54 schreef Drinky het volgende:
vroeger toch 25 cent ofzo?
Ze vragen mij altijd om fritesaus en dan vraag ik: "is het gratis?" zegt ze: "nee" dan vraag ik: "ja waarom vraag je het dan ik vraag je toch ook niet "wil je een condoom derbij" en dan zeg jij ja en dan zeg ik" ja da's 50 cent dan" dat wil jij toch ook niet jij wil gewoon zonder condoom in je poes geneukt worden want dat is gratis.
Dat is omdat er de helft van de tatoeages afgehaald zijn.quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:57 schreef RikkertBiemans het volgende:
Whahahaaa!!!! BIJ ONS ZIJN ZE 45 CENT!!!!!!!!
in NL krijg je er geen mayonaise bijquote:Op zaterdag 17 april 2010 00:23 schreef Maikuuul het volgende:
In frankrijk krijg je er mayonaise bij geloof ik =] ook wel lekker.
Maar idd belachelijk om voor zo'n kleine hoeveelheid saus 50 cent te moeten betalen, dan kocht ik liever een euroknallertje en gebruukte de saus die op de sponshamburger zat als saus....
Nee dat gaat te ver maar het is gewoon overpriced
quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:48 schreef Dagoduck het volgende:
Remia American frietesaus!
Ja en dat is gewoon FAIL, JONGhe. Kamervragen graag.quote:
Het personeel is wel goedkoop! Vooral na sluitingstijd onder de parkeergarage bij het station.quote:Op zaterdag 17 april 2010 05:47 schreef Balgehakt het volgende:
Ik heb nooit begrepen hoe een fastfoodrestaurant rommel kan serveren en daarbij ook nog eens het imago kan ontwikkelen dat het goedkoop is, terwijl het tegendeel waar is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |