quote:Op dinsdag 20 april 2010 18:51 schreef Morendo het volgende:
Ach, zo goed is die Messi ook alweer niet.
Materazzi gaat Messi niet eens zienquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:00 schreef DeZoektocht het volgende:
Materazzi begint bij Inter.
5e minuut, Messi breekt door, daar is Materazzi en *knak* dag Messi.
en Materazzi gat eraf met rood.
Gastquote:
nope, dat is steven gerrard...al jaren!quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ik meende niet wat ik zei. Messi is momenteel de beste.
je wilde ff de joker zijnquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Nee, ik wilde uitzoeken wie dergelijke onzin serieus neemt. Gefeliciteerd, jij dus.quote:
Dat is leuk totdat je een verlenging krijgt. Dan hakken die uitdoelpunten die de tegenstander scoort er in.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:52 schreef Righteous het volgende:
Barcelona loot wel steeds lekker zeg . Steeds eerst uit en dan pas thuis
Volgens mij heb je dit seizoen geen voetbal gekekenquote:Op dinsdag 20 april 2010 19:30 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
nope, dat is steven gerrard...al jaren!
zal er voor de meesten vast en zeker minder fraai en spectaculair uitzien, maar die gast is ZO beslissend op cruciale momenten voor zn ploeg, dat is niet normaal meer. alleen heeft ie de pech in een redelijk goed team te spelen ipv een wereldtop elftal zoals barca...
In aanvallend opzicht wel. Dat er even bijzeggen is wel zo verstandig. De beste doelman, verdediger en middenvelder is weer iemand anders. Trouwens, daar valt zowiezo over te discuteren.quote:Op dinsdag 20 april 2010 19:25 schreef Morendo het volgende:
[..]
Eens, behalve dan dat ik 0-3 denk. Barcelona gaat voetballes geven met opnieuw Xavi en Messi in een hoofdrol.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |