kortom stuur em naar duitsland of zoquote:Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef .SP. het volgende:
Klinkt erg twijfelachtig, vooral omdat beide ouders zogenaamd een operatie moeten hebben. Wel erg toevallig.....
Dat zal best, maar gaan er bij jou niet wat bellen rinkelen als je zo'n overbekend zielig smoesje als "mijn ouders moeten allebij geopereerd worden"? Het is schijnbaar niet kritiek want het kan wel een tijdje wachten en ook nog tegelijk, tsja, je moet het zelf weten.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Weaut het volgende:
Lol, ik geloof hem hoor. Het is een hele aardige en sociale kerel en ik hoop niet dat het topic hierover gaat
.
Ik heb contact proberen te zoeken met 2 van deze uitzendbureaus. Beide heb ik niet te pakken kunnen krijgen qua telefoon. Dus heb ik ze een mail gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Dus ik dacht; ik zoek nog even verder. Ik wil hem ook niet linken aan eendervandere sjoemele organisatie.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef zuchtje het volgende:
Wat zeggen de uitzendbureaus die gericht zijn op de Poolse medemens?
Nou nou, TS vraagt hoe hij zijn Roemeense vriend aan een baan kan helpen, niet of hij hem geld moet lenen.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef .SP. het volgende:
Klinkt erg twijfelachtig, vooral omdat beide ouders zogenaamd een operatie moeten hebben. Wel erg toevallig.....
Zeg maar gewoon één of andere, hoor.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef Weaut het volgende:
[..]
Ik heb contact proberen te zoeken met 2 van deze uitzendbureaus. Beide heb ik niet te pakken kunnen krijgen qua telefoon. Dus heb ik ze een mail gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Dus ik dacht; ik zoek nog even verder. Ik wil hem ook niet linken aan eendervandere sjoemele organisatie.
Nee, maar de beste man investeert wel tijd en moeite in een - in mijn optiek - erg twijfelachtig persoon. En daar wijs ik hem op.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:57 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Nou nou, TS vraagt hoe hij zijn Roemeense vriend aan een baan kan helpen, niet of hij hem geld moet lenen.
Inderdaad. Ik zou er mee uitkijken.quote:Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef .SP. het volgende:
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die vriend eenbeetje handig met skimmen ?
quote:Op vrijdag 16 april 2010 13:10 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik zou er mee uitkijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |