abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80379872
Hallo,

Ik heb afgelopen weken op een schapenboerderij in Noorwegen gewerkt. De omgeving daar was super alleen de boer spoorde voor geen meter. Daarom ben ik eerder naar huis gegaan.

Ik had daar een Roemeense collega (25 jaar oud). Ook hij werkt liever niet op de boerderij vanwege de gestoorde boer. Hij heeft het geld daarentegen heel hard nodig. Zijn ouders moeten geopereerd worden, maar hebben het geld hiervoor niet.

Ik heb beloofd om in Nederland te zoeken naar werk voor hem. Ik heb gegoogled, mailtjes verstuurd en rondgebeld, maar veel resultaat heeft dit niet opgeleverd.

Ik ben dus op zoek naar werk voor deze jongen. Aangezien hij niet veel diploma's heeft dacht ik aan werk in de bloembollensector of iets dergelijks. Tevens moet dit bedrijf onderdak verschaffen.

Kennen jullie fokkers fatsoenlijke organisaties die Roemenen of andere buitenlanders aannemen en ook onderdak geven? Of hebben jullie tips hoe ik deze organisaties kan vinden?

Alvast bedankt,

Weaut
pi_80380046
Klinkt erg twijfelachtig, vooral omdat beide ouders zogenaamd een operatie moeten hebben. Wel erg toevallig.....
pi_80380077
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:38 schreef .SP. het volgende:
Klinkt erg twijfelachtig, vooral omdat beide ouders zogenaamd een operatie moeten hebben. Wel erg toevallig.....
kortom stuur em naar duitsland of zo
I'm not the man you think I am!
pi_80380185
Lol, ik geloof hem hoor . Het is een hele aardige en sociale kerel en ik hoop niet dat het topic hierover gaat .
pi_80380258
Wat zeggen de uitzendbureaus die gericht zijn op de Poolse medemens?
pi_80380440
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:42 schreef Weaut het volgende:
Lol, ik geloof hem hoor . Het is een hele aardige en sociale kerel en ik hoop niet dat het topic hierover gaat .
Dat zal best, maar gaan er bij jou niet wat bellen rinkelen als je zo'n overbekend zielig smoesje als "mijn ouders moeten allebij geopereerd worden"? Het is schijnbaar niet kritiek want het kan wel een tijdje wachten en ook nog tegelijk, tsja, je moet het zelf weten.
Ik denk dat hij beter kan acteren dan je denkt en voor je het weet smeert hij je een goudgeverfde ijzeren ring voor wat bezine aan......
pi_80380599
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:44 schreef zuchtje het volgende:
Wat zeggen de uitzendbureaus die gericht zijn op de Poolse medemens?
Ik heb contact proberen te zoeken met 2 van deze uitzendbureaus. Beide heb ik niet te pakken kunnen krijgen qua telefoon. Dus heb ik ze een mail gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Dus ik dacht; ik zoek nog even verder. Ik wil hem ook niet linken aan eendervandere sjoemele organisatie.
pi_80380659
quote:
Nou nou, TS vraagt hoe hij zijn Roemeense vriend aan een baan kan helpen, niet of hij hem geld moet lenen.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  vrijdag 16 april 2010 @ 12:57:03 #9
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_80380661
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:55 schreef Weaut het volgende:

[..]

Ik heb contact proberen te zoeken met 2 van deze uitzendbureaus. Beide heb ik niet te pakken kunnen krijgen qua telefoon. Dus heb ik ze een mail gestuurd, maar daar heb ik nog geen antwoord op. Dus ik dacht; ik zoek nog even verder. Ik wil hem ook niet linken aan eendervandere sjoemele organisatie.
Zeg maar gewoon één of andere, hoor.

Via de uitzendbureaus is het meestal wel in de haak. Die regelen ook onderdak.
The love you take is equal to the love you make.
pi_80380859
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 12:57 schreef jeroen25 het volgende:

[..]

Nou nou, TS vraagt hoe hij zijn Roemeense vriend aan een baan kan helpen, niet of hij hem geld moet lenen.
Nee, maar de beste man investeert wel tijd en moeite in een - in mijn optiek - erg twijfelachtig persoon. En daar wijs ik hem op.
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:10:12 #11
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_80381096
quote:
Inderdaad. Ik zou er mee uitkijken.
pi_80381133
is die vriend eenbeetje handig met skimmen ?
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
pi_80381987
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:11 schreef gebruikersnaam het volgende:
is die vriend eenbeetje handig met skimmen ?
  vrijdag 16 april 2010 @ 13:56:37 #14
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_80383070
Ik werk bij een uitzendbureau voor buitenlandse werknemers. PM me maar even, dan kijken we wat we kunnen doen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:29:23 #15
267333 buzz1291
Never a dull moment
pi_80384414
Er zijn anders nog genoeg geld automaten die niet geheel skimming proof zijn.......
2015: BUD - SAW - AUH - BKK - CNX - UTH - SIN - KUL - SGN - DAD - HUI - HAN - HKG . . . . . .
  vrijdag 16 april 2010 @ 14:32:53 #16
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_80384568
De komende maken is er hier in Limboland weer veel werk in de aspergeplukkerij.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_80396048
Ik heb een leuke, hele leuk. Laat hem bij de ABN of Brinks gaan werken, GELDAUTOMATEN BIJVULLEN!!! HAHHHAHAHAHAHA GEWELDIG
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_80396106
waar ergens zoek je werk, bepaalde regio?

als werk op een slachterij in brabant goed is kan ik je misschien wel op weg helpen, PM maar

[ Bericht 55% gewijzigd door babipangang op 16-04-2010 19:50:20 ]
pi_80396666
quote:
Op vrijdag 16 april 2010 13:10 schreef BasEnAad het volgende:

[..]

Inderdaad. Ik zou er mee uitkijken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_80400194
*poetsen (in winkel, bioscoop enz.)
*in kassen werken (komkommers, tomaten plukken)
*seizoenswerk zoals asperges steken
*krantenbezorger
*pizzabezorger
*tuin onderhoud (schoffelen, onkruid plukken enz)
*ramen wassen
*vakkenvuller
*enz.
pi_80413254
Probeer het eens in Roemenië zou ik zeggen, bijkomend voordeel voor hem is dat ze daar ook zijn taal spreken én hij is dichter bij zijn vreselijk zieke ouders.
pi_80413565
Weet je wat het grappige is?

Ts zegt alleen ''Zijn ouders moeten geopereerd worden''

En iedereen hier gaat er meteen vanuit dat het een kritische operatie is. Dat als die niet snel gebeurd dat ze dood gaan. Dat daarom het verhaal raar is.

Je kan ook een operatie nodig hebben die niet kritisch is, maar die wel nodig is op langer termijn.

Denk eerst voor je spreekt. Niet iedereen Roemeen is een skimmer of oplichter.
pi_80413683
Tvp.

Een Hongaarse kennis komt deze zomer naar Nederland om werk te zoeken. Hij laat alles achter en neemt alleen mee wat er in zijn auto past.
Op dinsdag 1 september 2009 17:55 schreef Graseter het volgende:
Sinceria is de liefste user van FOK!
pi_80413991
In Roemenie rond Ploiesti is er genoeg werk in de olie-industrie.
pi_80414048
Hier worden ze iedere dag met een busje verdeeld over de supermarkten. De ene met een klarinet, de ander met een stapel daklozenkranten.
pi_80423512
Kunnen we niet beter proberen om kansrijke buitenlanders binnen te halen?
Van de serie kansarme buitenlanders hebben we er hier al meer dan genoeg.
pi_80423861
Als je een Roemeen helpt met het vinden van werk waar hij doorgaans de meeste ervaring mee heeft dan ben je medeplichtig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')