Aangezien hier natuurlijk al mensen zijn met een wasmachine, zoeken we hier ook maar de info

Ik ben op zoek naar stil witgoed.
Zelf loop ik de hele dag buiten in het lawaai op de bouw (opmerking moet je ander werk zoeken

zal ik vast maken) en heb het daarom thuis graag wat stiller.
Ik ben daarbij ook lawaaidoof en daarom heb ik geen zin om thuis dan last te hebben van een wasmachine/droger of koelkast.
Al deze spullen komen in de bijkeuken te staan op de beganegrond, dus als er geluid is zal je dit gelijk kunnen horen denk ik.
In de zoektocht naar de wasmachine ben ik op het merk "Hoover" met "SilentCare" uitgekomen.
De reviews die ik heb gelezen, zijn allemaal positief en iedereen verbaast zich over het geluidsniveau.
Het merk zegt me niets, maar doet me alleen aan die oude rechte stofzuigers denken.
![]()
Voor een merk wat ik niet ken ben ik niet gelijk bang (als er niet al te veel slechte reviews te vinden zijn) want standaard 2 jaar garantie en daarna is het toch zoals bij elke machine een getrek tussen winkelier en consument.
Mochten jullie ervaring hebben met een stille wasmachine, droger of koel/vrieskast hoor ik het graag