Verbreed je blik eensquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
hey, wat weten jullie over gamespot wat ik niet weet
Ik keek daar eigenlijk altijd op
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vooral met mijn koptelefoon op en alle lampen uitnamaste
Omkopingen voor goede reviews etcquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
Sinds het Kane & Lynch incident (zoek maar op google) is het het lachertje onder de gamesites gewordenquote:Op vrijdag 19 februari 2010 20:51 schreef Markster het volgende:
Don't say I haven't told you so...quote:Op zaterdag 20 februari 2010 17:03 schreef Tokus het volgende:
zoals verwacht valt de hunter edition tegen. geen comic, en de facehugger is veel kleiner dan verwacht. voor een kat is het wel ongeveer het goeie formaat.
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 18:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Niet dat je gamespot niet mag geloven, alle kritiekpunten zitten er wel in, maar niet genoeg om een 5.5 te rechtvaardigen IMO.
Ik bedoel meer dat mensen vaak makkelijk op een enkele review hun keuzes/meningen baseren, en dat is te kort door de bocht.
Precies. Een spel met een goed cijfer kan ook erg slecht zijn. Neem bijvoorbeeld Gears of War 2. Die multiplayer is echt een wanproduct.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel)
Dat is inderdaad wel een aardig lijst.quote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
over het algemeen doe ik dat ook niet, heb vaak genoeg spellen leuk gevonden die verschillende sites rukvonden.
Een cijfer zegt niet alles, een buggy spel kan ook best leuk zijn, alleen misschien niet de volle mep waard zijn.
En voor sommige spellen heb je geen reviewers nodig (gears3, god of war 3, halo 4, bioshock 2 en mass effect 2 moet ik zowiezo wel hebben, en goed worden ze toch wel)
ik weet hetquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel een aardig lijst.
Het is btw sowieso ipv zowiezo (ik weet het , maar toch even zeggen)
Blijkbaar ging je daar wel van uitquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:03 schreef Markster het volgende:
[..]
Voornamelijk onder fans van de oude titelsquote:
ik zei "over het algemeen" In dit geval deed ik het idd welquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:46 schreef Noorseviking het volgende:
[..]
Blijkbaar ging je daar wel van uitals je jouw opmerking terugleest.
Bij sommige spellen heb je geen review nodig zeg je.... misschien niet voor sommige spellen maar bij de grote titels heb je ook grote verwachtingen. In het verleden viel dat vies tegen als je kijkt naar Devil May Cry 2.
AvP is een redelijke "hype". maar bij deze game moet je de verschillende review's tegen elkaar afwegen.
Het is zeker geen game van het niveau Mass Effect 2 maar ook zeker geen drollenbak.
Nu wel, op den voorpagina zelfsquote:Op zaterdag 20 februari 2010 19:50 schreef RickoKun het volgende:
Ik kijk altijd op metacritic.com voor de reviews, heb je alle verschillende sites op een rijtje.
Al zag ik AvP3 er nog niet tussen staan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |